kohdunkaula lyhentynyt ja pehmeä ja sitten taas pidentynyt? mahdollista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uudelleensynnyttäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uudelleensynnyttäjä

Vieras
olin sairaalas keuhkokuumeen takia.. jäi ihmetyttään, kun mulla oli supistuksia ekana iltana paljon ja kohdunsuu oli sit lyhentynyt 27mm:iin ja pehmeä (ilmeisesti kohdunsuu).
ennen ku pääsin kotio piti katsoa sekin tilanne, ja kaula olikin 4cm..? voiko se pidentyä takaisin siis.. pehemeydestä en tiedä mikä on tilanne.. voiko olla et olen taas "kiinteä"kova"? ;P

mulle ainaki lääkäri sanoi, et kun on just supistus päällä kun lääkäri kokeilee kohdunsuuta niin saattaa olla lyhyempi mutta palaa norm. mittaan kun supistus ohitse...

Mulle kävi tänään ihan samoin!!!! Mulla kaulaa ei ollu ollenkaan ja sitten seuraavassa tarkastuksessa eri kätilö sano että kaulaa on ihan reippaasti jäljellä ja pisti lekurille joka passitti sitte kotiin. Hiukkasen ärsyttää...

oliskohan tämäkin taas yks niistä "riippuu kätilöstä" juttu..mulle luvattiin että nappula on tänään pihalla mutta kuinkas kävi...seuraava täti lyttäs haaveet..

niin varmasti lepo on auttanut asiaan. en vain tiennyt sen olevan mahdollista. aattelin et oisko laskuvirhe ollut.. voikohan pehmeä kohdunsuu muuttua ei kiinteäksi?

Yhteistyössä