Millä testillä testailet? Minulla taaskin vain vähän viiva tummeni oletetun oviksen aikaan.. mutt ei plussaksi läheskään.Mulla on epäilty PCOS jo vuosi, mutta nyt tammikuussa lääkäri teki siitä virallisen diagnoosin. Mulla ovistestit näyttää plussaa, jos/kun ovis on. Eli toimivat oikein ainakin oireidenkin perusteella. Ongelmana on vaan se, että ovuloin noin joka neljäs kuukausi...Viime viikonloppuna sain kahtena päivänä selvän plussan ovistestiin ja oireistakaan ei voinut erehtyä Täytyy toivoa parasta ja pelätä pahinta... yritystä takana 1v4kk
Tilasin raskauskeijun sivulta kasan ovistestejä kun olivat tarjouksessa. Näillä on tullut vuosi testailtua säännöllisen epäsäännöllisesti.Millä testillä testailet? Minulla taaskin vain vähän viiva tummeni oletetun oviksen aikaan.. mutt ei plussaksi läheskään.
Mullehan kävi siis niin, että sain ensimmäisen positiivisen raskaustestin tuon ovulaation tuloksena!! Pikkuinen ei vain pysynyt kyydissä vaan sain keskenmenon kuudennella raskausviikolla (vappuna). Oon ymmärtäny, että keskenmenoriski on PCOS naisilla korkeampi kuin muilla ...Lääkäriltä saatiin lupa yrittää heti keskenmenovuodon jälkeen uudestaan ja nyt tein positiivisen ovistestin kp 27!Täälläkin pco ja kierrot pitkiä, kerran vuodessa saattaa olla yksi 35päivän kierto, loput heittelee 55päivän ja lähes sadan päivän välillä. Lähes joka kohdassa kiertoa tulee ovistikkuihin kaks viivaa, mutta nyt elämäni ensimmäisen kerran erittäin selkeä plussa !!! Kp 55 ja kivulias ovulaatio kp 56!!
Mitenhän kävi _liinu_ lle?