Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ärrieri:Ella-83: Oletko kokeillut pelkkiä metuja? Se ei olisi niin rankka hoito kuin clomit mutta tehostavat selkeästi pco-naisten munasarjojen toimintaa..
Alkuperäinen kirjoittaja erka:Olen varannut gynenkin ens torstaiksi mutta oon kahden vaiheilla että peruutanko koko ajan vai meenkö kuulemaan asiantuntijan painavaa sanaa? Eli jos menen gynelle (kp11) niin hänhän näkee että onko munasolu kypsymässä ja tartteeko se lisäpotkua jostain hormonista mutta ehän hän näe sitä että irtoaako ko. munasolu? Eli oliko pco:lle tyypillistä se että munasoluja ei kypsy vai se ettei ne irtoa vai molemmat ja missä määrin?
Alkuperäinen kirjoittaja Sharona:Alkuperäinen kirjoittaja erka:Olen varannut gynenkin ens torstaiksi mutta oon kahden vaiheilla että peruutanko koko ajan vai meenkö kuulemaan asiantuntijan painavaa sanaa? Eli jos menen gynelle (kp11) niin hänhän näkee että onko munasolu kypsymässä ja tartteeko se lisäpotkua jostain hormonista mutta ehän hän näe sitä että irtoaako ko. munasolu? Eli oliko pco:lle tyypillistä se että munasoluja ei kypsy vai se ettei ne irtoa vai molemmat ja missä määrin?
Kannattaa ilman muuta mennä käymään ja tarkistuttamassa tilanne!
"PCO-taudissa munasarjassa on tavallista runsaammin pieniä tasakokoisia rakkuloita, jolloin yksikään munarakkula ei pääse kehittymään ja puhkeamaan normaalisti."
Lähde: http://www.diabetes.fi/sivu.php?artikkeli_id=322