K
kuutamoinentähdekäs
Vieras
Mulla PCO ja tosi reilu ylipaino, ainakin vielä pitäis -25kg saada poijes ja tulinkin vähän kyselemään
muilta ehkä samassa tilanteessa olevilta yhtä asiaa.
Olemme mieheni kanssa olleet ilman ehkäisyä n. 4 vuotta enkä ole tullut raskaaksi.
Olen syönyt tämän vuoden alusta Terolutia kun kuukautiset jäivät pois kokonaan viime vuoden puoellla.
Terolutilla menkat tuli melkeinpä päivän tarkkuudella paitsi yhdessä kierrossa joka oli pitempi.
Nyt olen ollut tämän kuluvan kierron ilman Teroluteja kun lääkäri sanoi ettei niitä voi
koko ajan syödä. Ja menkkoja ei kuulu. Nyt on menossa kp 47.
Alavatsassa on välillä ihme tuntemuksia, väsyttää, rinnat/nännit kipeänä yms- mutta menkat
ei ala millään. Mietin jo että pitäisikö tehdä raskaustesti mutta miksi olisin nyt raskaana
kun lääkärit on sanoneet jo vuosia sitten että joku 15-30% mahd. tulla raskaaksi luomuna, no tulin raskaaksi
yhden kerran 5 vuotta sitten mutta oli tuulimuna.
En viitsisi turhaan tehdä mitään testejä.. onko noi oireet siis normaaleja?
Olemme menossa ensimmäiselle tapaamiselle ensi viikolla lapsettomuusklinikalle jossa
vissiin puhutaan miehen jo aiemmin antamasta siemennestenäytteestä ja mun
laihdutuksesta.
Jo tuon painonkin takia luulen etten voi millään olla raskaana. Painoa 126kg.
muilta ehkä samassa tilanteessa olevilta yhtä asiaa.
Olemme mieheni kanssa olleet ilman ehkäisyä n. 4 vuotta enkä ole tullut raskaaksi.
Olen syönyt tämän vuoden alusta Terolutia kun kuukautiset jäivät pois kokonaan viime vuoden puoellla.
Terolutilla menkat tuli melkeinpä päivän tarkkuudella paitsi yhdessä kierrossa joka oli pitempi.
Nyt olen ollut tämän kuluvan kierron ilman Teroluteja kun lääkäri sanoi ettei niitä voi
koko ajan syödä. Ja menkkoja ei kuulu. Nyt on menossa kp 47.
Alavatsassa on välillä ihme tuntemuksia, väsyttää, rinnat/nännit kipeänä yms- mutta menkat
ei ala millään. Mietin jo että pitäisikö tehdä raskaustesti mutta miksi olisin nyt raskaana
kun lääkärit on sanoneet jo vuosia sitten että joku 15-30% mahd. tulla raskaaksi luomuna, no tulin raskaaksi
yhden kerran 5 vuotta sitten mutta oli tuulimuna.
En viitsisi turhaan tehdä mitään testejä.. onko noi oireet siis normaaleja?
Olemme menossa ensimmäiselle tapaamiselle ensi viikolla lapsettomuusklinikalle jossa
vissiin puhutaan miehen jo aiemmin antamasta siemennestenäytteestä ja mun
laihdutuksesta.
Jo tuon painonkin takia luulen etten voi millään olla raskaana. Painoa 126kg.