PayPal

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse olen käyttänyt pitkään sitä siten, että maksu veloitetaan pankkiililtä, eli siis korttimaksuna.
Tästä on ainakin se etu, että ei tarvitse erikseen siirtää rahoja maksua varten, vaan aina voi ostaa jos tilillä on katetta. Lisäksi suurien summien säilyttäminen PayPal- tilillä ei välttämättä kannata. Joidenkin tili on joskus suljettu epäselvyyksien, väärinkäytösten tai virheiden takia ja rahojen takaisin saaminen voi olla hyvin vaikeaa tai mahdotonta.

Minä siirrän mieluummin pankkitililtä rahaa PayPal-tilille. Syystä että en halua laittaa pankkitilitietojani yhtään useampaan paikkaan netissä kuin on absoluuttinen pakko.

Mä olen soveltanut paypalia niin että sitä kautta maksamani summat tulevat luottokorttilaskulle. Siinä tulee silloin luottokorttiyhtiö välimieheksi ja siitä saattaa jossakin tilanteessa olla lisäturvaa.

Hmm... mitähän sitä tekis, luottokorttia meillä ei ole joten visa electron tai tilisiirto... kauankos tossa kestää kun omalta tililtä siirtää PayPaliin rahaa?

[QUOTE="minni";23881398]Hmm... mitähän sitä tekis, luottokorttia meillä ei ole joten visa electron tai tilisiirto... kauankos tossa kestää kun omalta tililtä siirtää PayPaliin rahaa?[/QUOTE]

Pari päivää, vähän riippuu. Viikonloppuna raha ei liiku ollenkaan.

Yhteistyössä