M
"Mamma"
Vieras
Mitä mieltä Pax-merkkisistä kengistä? Mielelläni kuulisin käyttökokemuksia. 4-vuotiaalle pojalle olisin hankkimassa. Hinta on todella edullinen...joten mietityttää tuo laatuasia. Kumisaappaat on käytössä kumminkin sateisilla keleillä..joten en mitään 100% vedenpitävyyttä vaadikaan.