Paulig Mundo kahvi, oletteko maistanut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kahvarii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kahvarii

Vieras
Heips

Onko joku maistanut Pauligin Mundo-kahvia? Ostimme uuden kahvinkeittimen, joka jauhaa kahvin suoraan pavuista. Ekoiki pavuiksi valitsimme Pauligin Mundon, mitä kumpikaan ei ollut ennen maistanut. Kahvi maistuu melko miedolta, vaikka keittimessä on säätövaraakin sen suhteen (mild, medium, strong) ja kokeilimme mediumia ja strongia.

Onko teidän makunystyrät mitä mieltä, onko Pauligin Mundo mietoa, pehmeän makuista kahvia?

Ostin paketin ja oli jotenki "palaneen" makuista ja hajuista. Todella pahalle maistui kahvi. Roskiin meni. Olen juonut aijemminkin 1 paketin samaa kahvia noin vuosi sitten ja siinä ei ollut vikaa.

Ostin paketin ja oli jotenki "palaneen" makuista ja hajuista. Todella pahalle maistui kahvi. Roskiin meni. Olen juonut aijemminkin 1 paketin samaa kahvia noin vuosi sitten ja siinä ei ollut vikaa.
Oliko pannu ennestään likainen? Hanavesi lämmintä? Syitä on vaikka kuinka paljon..

MUTTA luomupavut ovat tosiaan paljon pienempiä, kuin tavalliset, jotka kasvatetaan isoiksi ja silloin niissä on suhteellisesti enemmän kuorikerrosta, kuin niissä suuremmissa. Samasta syystä luomukahvia ei saa annostella samaan tapaan, kuin tavallista, vaan vain sen verran, mitä maun vuoksi tarvitsee. Mun kahvi neutralisoidaan vielä lorauksella luomutäysmaito, mitä ei voi muulla korvata, jos haluaa nauttia kahvistaan. Eipä tule mahavaivaa eikä närästä, kuten tavallinen kahvi helposti tekee:sick:
http://www.sciencealert.com/feeding-young-kids-peanuts-really-could-head-off-allergies-later-in-life
Taitaa olla liikaa rahaa ollakin, kun roskiin menee niin arvokasta ainetta:devil:
Tajuatko, kuinka suuri työ yhdenkin kupin kasvattamisessa - niiden papujen! - on, eikä se riitä, että poimii ne, täytyy lisäksi paahtaa ja rahdata ne pavut toiselle mantereelle niin, etteivät homehdu:ninja::censored:

Yhteistyössä