Pätkiksestä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huumekoira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huumekoira

Vieras
Onko kukaan muu huomannut, että niiden maku on muuttunut?

Kun olin pieni, niissä oli päällä tavallista maitosuklaata ja vasta sisällä sitä mintunmakuista tryffeliä.

Nykyään päällä oleva maitosuklaakin maistuu mintulle. Mua ärsyttää, se oli ennen mun lempipatukka. Kaikkia karkkeja huononnetaan ja ne luulee, ettei kuluttaja muka maista eroa.

Ja sitten monet karkit, kuten Pantterit, on nykyisin ihan pehmeitä niissä pusseissa. Ne on kovana oikeasti paljon parempia. Sekin on ihan selkeä huononnus minusta. Ostan pussin ja avaan ja syön vasta vanhana.

mulla kans harmittaa kun monet hyvä karkit on nykyään ihan surkeita, maku ja koostumus on muuttuneita. sama asia monissa jäätelöissä! tai sitten kaikkien lemppareitten valmistus on loppunut. Oon monet kerrat tästä itekseen vaahdonnut kun ärsyttää, että mennään pilaamaan hyvä karkit, vain sen takia että niitä nyt jotenki pitää väkisillä uudistaa! kyllä ennen karkit oli oikeita karkkeja eikä mitään teollisen makuisia kumeja.
että näin :D

Ja Magnum-jätskit oli ihania ennen, ne ihan perus mandel ja valkoinen suklaa!
Nyt ei niitä saa muuta kun niitä ihme makuja, kaikenmaailman maya ja inkivääri ties millä kuralla höystettyjä...

Yhteistyössä