Pasta asiaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bouli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bouli

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
4 072
0
36
Mietin että kun itse en syö perunaa mutta pasta maistuu kyllä mut nyt ajattelin että laihdutuksen kannalta ei ole oikein hyvää varmaan syödä tuota tavallista makaronia joten kysyn et onko esim kaura tai ruis makaroni sitten parempaa?Kun tuossa ruispastassa on rasvaa 2.5g ja tavallisessa 1.7g ja sentään ruispastassa on kuitua 6g kun tavallisessa se on 3.2g.Ostinko siis nyt kuitenkin väärää makaronia eli sama kun söisi tavallista.

No meillä on tuota 3 viljankin mut nyt otin tähän koneelle tuon ruispasta pussin ja siitä katsoin.Mä en syä lihaa niin ei voi kai jättää tuota pois kun en pottua kanssa tykkää syödä.Vai käviskö kana siihen?Kalaa en sitten taas saa syödä..

Käytiin uudestaan kaupasta ja ostin sitten kaikenlaista pastaa mukaan ja sitä kanaa ja kasviksia on jo kaapissa.Kyllä se onnistuu multakin nyt jo 5kg pudotettu.Mä vaan olen niin huono syömään säännöllisesti tuota oikeaa ruokaa,mut nyt opettelen.Karkkia en ole syönyt moneen kuukauteen.

Entä jos korvaisit pastan vaikka pavuilla, soijalla tai muulla proteiinia sisältävällä ruoalla? Jos et kerta perunasta tykkää. Tai ootko maistanu Bataattia? Se on hyvää kunhan tottuu siihen että se on aika makean makusta.

Mä mietin tuossa kun ruokaa laitoin et söisin perunaa ja kai siihekin taas tottuisi mut mua niin alkaa oksettamaan kun näenkin perunaa.Koulu ajoista jäänyt kauhea kammo niiden suhteen.Peruna menee kyllä jossain laatikossa mut ei pottu pottuna.

Yhteistyössä