paska olo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Varo ettei miehes saa käännettyä tätä nyt sun viaksesi. Eli, että oikeesti ei ole mitään ongelmaa ja että sä olet kuvitellut kaiken ja että muutkin ovat samanlaisia, mutta sä vaan ylireagoit. Ja ettei käy niin että lopulta sä pyytelet anteeksi, että olet tämmöistä hämminkiä aiheuttanut ja sulla on huono omatunto. Sä pärjäät yksinkin, varmaan paremminkin. Toi unenpuute on paha juttu, eikö ole mitään muuta mahdollisuutta lapsen hoitojärjestelyihin kun toi nykyinen?

ei oiekin ole muita hoitopaikkoja.. kun siskolla on itellään 3 alle 4 vuotiasta, joista nuorin on puolvuotias.. että sinnekkään ei oikein joka kerta hoitoon saa..
mä tiedän että osa näistä mun sekaisista mietteistä johtuu puhtaasti unen puutteesta.. ja vielä sekaisemmaksi menee kun nyt laskin mitä olen nukkunut viikon aikana niin itseäni jo pelottaa.. ma-ti en nukkunut yhtään.. olin pystyssä 39 tuntia yhtäsoittoa, ti-ke välisenä yönä nukuin 6 tuntia, ke-to välisenä4 tuntia ja viimeyönä 5 tuntia... joten ei ihme jos ei oma ajatus kulje.. mutta kun ei se uni tule.. ja lääkkeitä en oo voinu ottaa kun oon ollu pojan kanssa kahestaan kotona..