Nyt loppu tämä paska!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sativa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sativa

Jäsen
18.05.2008
780
0
16
jyväskylä
Ajattelin lopettaa tään paska suhteen tähän!! Tuli raja vastaan nyt!
Ukko lupaa koko ajan parataa tapansa (lopettaa juomisen ja lääkkeitten väärinkäytön) mutta paskan vitut, sama rataa jatkuu ja vielä vaan kovempana. Oon koittanut vedota siihenkin kun ollaan nyt saamassa tämä eka muksu, ja la on loppuvuodesta, mutta mikään ei näytä sen toiminnoissa muuttuvan.
Nyt päätin että ilmoitan vuokranantajalleni että irtisanon oman kämppäni tästä miehen läheltä ja etsin kauempaa oman yksiön/pikku kaksion, niin ei tarvitse stressata enää tuon miehen takia ja olla koko ajan pinna tiukilla. Jos nimittäin kiinnostaa enemmän juominen ja lääkeet kun minä, meidän tuleva muksu ja yhteinen SELVÄ tulevaisuus niin vetäköön sitten sitä viinaa ja muuta paskaa, mutta tästä lähin saa tehä sen ihan ite omassa erikoisuudessaan. Mie en enää jaksa katella ja antaa anteeksi. Koska seuraavakin kerta tulee näköjään aina.
Vituttaa ihan suunnattomasti kun tuntuu että miehen oma napa näyttää kaikkein kiinnostavimmalta hänen omaan silmään.. Turhauttaa. :headwall: :headwall: :'(

Keskity sinä siihen lapseen ja unohda noin vastuuton tyyppi. Sä et voi sitä pistää lopettamaan, sen täytyy haluta tehdä se itse. Päättäköön sitten itse, haluaako parantaa tapansa ja olla osa lapsen elämää (tavata sitä ym.). Mutta ihan turhaan sinä siinä roikut tuossa tilanteessa, ei ole hyväksi sulle eikä lapselle. Jatkuvassa stressissä saat elää ja pelätä kokoajan, kun sun pitäisi rentoutua ja pitää huolta itsestäsi ja pienestä. Voimia!

vitun kusipää!!! Ajattelin ollakin sitten lähtemättä ja kokeilla vielä kun näytti että
mieskin ois tajunnu hiukan asioita. Mutta vitut!! Taas se istuu jossain juottolassa ympäri päissään ja kun sanoin että lopettas kun mulla on ihan sika paska olo noista niin "joo, kylllä mä sua ymmärrän. Tullaan kohta kotiin" Ja eilen se tuli vasta aamulla kun niitten piti käydä PIKAISESTI kaupungilla yhillä, niin olivatkin sitten jääneet jonkun ryyppytutun luo yöksi keneen olivat samana iltana tutustuneet |O |O

Ja sitten se ajelee jollain taksilla kun paraskin miljonääri eikä rahaa olisi siihen käyttää.. kaikki menee kaljaan ja taksiin ja siihen että on vaan itellä kivaa!!!

No joo, aika turhaa valitusta. Tilanne ei tosta muutu jos vaan annat anteeksi, kohta valitat, taas rakastut ja annat anteeksi ja kohta valitat. Näkyykö muka positiivista tulevaisuutta jossain päin jos tommosen paskan kans jatkat elämässä, ei takuulla. Lähtisit nyt niin olis helpompi kun ei lapsikaan ole syntynyt, muuten se pitkittyy ja jossain vaiheessa huomaat eläneesi elämäsi mulkun kans, lähde siitä sit enää mihinkään...

Ei muutos tapahdu muutamassa päivässä, ja erolla uhkailu menettää tehonsa kun ei kuitenkaan lähde...
Häivy nyt jo, hyvä ihminen, äläkä jää vaikka mies huomenna näyttäisikin siltä, että se on tajunnut jotain. Ei se ole. Ne "joo joo"- vastaukset kertoo vain siitä, että sillä on krapula ja se haluaa sinun olevan hiljaa.

Alkuperäinen kirjoittaja sativa:
Niin.. tiedän. On vaan ihan liian vaikeaa sitten kumminkin lähteä. Vaikka parempi ois ja järkikin sen sanoo. Vaikka turha sitä valittaa kun vois vaan lähteä niin jäis nääkin ongelmat ja paska illat. :'(

Pystytkö nyt lähtemään vaikka vanhemmilles?

No mietis kun ipana syntyy. Siinä sulla on yks joka OIKEASTI tarttee sua kokoajan ja toinen joka huitelee ties missä aineissa pitkin kyliä ja vähän välittää että ootatte kotona, ehkä sä haluaisit ja toivoisit ees vähän lastenhoito apua, mut ukko se vaan rilluttelee. Ehkä sä toivosit että se olis arjessa läsnä, mutta ukko sen kun vaan rilluttelee. Sä ootat että tutustuisi lapseen, tukis sua vanhempana ja olisi kiinnostunut, mutta ukko sen kun vaan rilluttelee.
En tiiä onko sillä tapana viettää ne känni yönsä muualla tai miten käyttäytyy humalassa, mutta lääkkeet ja viina ei ainakaan kovin lepposalle yhdistelmälle kuulosta.

en, kun joudun olemaan täällä koska ovat näköjään jättäneet avaimet ottamatta mukaan, eli ne ei pääse sisälle ilman että on joku avaamassa ovea.. enkä tahdo saada keskellä yötä soittoa että "tuu avaa ovi pälä pälä pälä" *huokaus*

Yhteistyössä