Paska kaupunki/kylä

Katsoin yhden jakson tuota ohjelmaa paskareissu ja ajattelin kysellä teiltä, että mikä on teidän mielestä SUomen turhin kaupunki tai kylä?

Omasta mielestäni turhin paikka on Vääksy.

No onhan siellä kansalaisopiston toimintaa ja siihen se taitaa jäädä.
Vanhan kaverin kanssa juuri tuosta juttelimme, ja oli meille kummallekin kuin aika olisi pysähtynyt siellä. Eli sama porukka istui samassa kuppilassa , samassa pöydässä, leikkauttaen hiuksensa ihan samaan tyyliin kuin about 20 vuotta sitten. Pelottavaa :eek:
 
Justiinsa juteltiin yhden työkaverin kanssa tästä samasta ilmiöstä.... hän on kotoisin Pohjois-Karjalasta ja sanoi, että kun siellä menee baariin, niin ihan samat tyypit istuu siellä kuin 20 vuotta sittenkin! :eek: Oranssi Hankkija-lippis päässä jne.....

Mie olen täältä kaakosta kotoisin, liki koko ikäni täällä asunutkin ja sanoisin näin vierestä kattoneena, että Imatra tuntuu ankealta. Se on hajallaan kuin ne kuuluisat Jokisen eväät enkä löydä sieltä juur mitään muuta kuin uimahallin.....
 
:LOL: Omituiset valinnat mun mielestä ohjelmassa. Löydän aina kivaa tekemistä tai nähtävyyksiä joka paikasta. Ohjelma on siis mun mielestä turha ja antaa huonoa mainosta. Mutta koska uskalsin tähän oman mielipiteeni sanoa ja leikkiin ryhdyin niin ehdotan Lohjaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja rentunruusu:
Alkuperäinen kirjoittaja pitkä kiekko:
Justiinsa juteltiin yhden työkaverin kanssa tästä samasta ilmiöstä.... hän on kotoisin Pohjois-Karjalasta ja sanoi, että kun siellä menee baariin, niin ihan samat tyypit istuu siellä kuin 20 vuotta sittenkin! :eek: Oranssi Hankkija-lippis päässä jne.....

Mie olen täältä kaakosta kotoisin, liki koko ikäni täällä asunutkin ja sanoisin näin vierestä kattoneena, että Imatra tuntuu ankealta. Se on hajallaan kuin ne kuuluisat Jokisen eväät enkä löydä sieltä juur mitään muuta kuin uimahallin.....
no, ei se varmaan meikäläisen kaupungista puhunu kaveris... ainakaan itse jos ravintolassa käyn niin harvemmin näkee samoja kuin sillon 20v sitten ;) vaikka meillä kaveripiirissä eräs pubi olikin melkein olohuone(eikä siellä välttämättä edes pämpätty)
itse kysymykseen en osaa sanoa, mutta en pidä liian pienistä paikoista :eek:
Hää on jostain oikein pienelt paikkakunnalta kotoisin, siitä Joensuun kupeesta.... että en tiie, osuko siun paikkakuntaan! =) Naurettiin vaan sitä, että pienet on ympyrät ja että niin ovat "toista tai kolmatta kierrosta" siellä ettimässä ja että varmaan nekin nauraa, että ei oo tuokaan parempaa puoliskoa ittelleen löytäny, kun TAAS on täällä! :eek: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja keväänlapsi:
:LOL: Omituiset valinnat mun mielestä ohjelmassa. Löydän aina kivaa tekemistä tai nähtävyyksiä joka paikasta. Ohjelma on siis mun mielestä turha ja antaa huonoa mainosta. Mutta koska uskalsin tähän oman mielipiteeni sanoa ja leikkiin ryhdyin niin ehdotan Lohjaa.
Minä olen katsonut tähän mennessä vain yhden ohjelman joka oli Forssasta. Ja täytyy myöntää ettei ollut niiin hyvä että katsoisin toisia jaksoja.
Omasta mielestä juontaja on tosi törppö. Kyllä ohjelmasta saisi joillain huumoripitosemmalla juontajalla hauskemman. Ja yksi mihin minä kiinnitin huomioin niin tää juontaja ei osaa teititellä. En tiedä oonko tässä asiassa liian vanhoillinen, mutta kyllä omasta mielestäni itseään huomattavasti vanhempaa henkilöä pitäisi teititellä eikä kysyä "Osaat sä sanoa Forssa vai sanotsä Vorssa??" henkilöltä jota et tunne ja joka on jo lähemmäs 80v.

 
Se "Paskareissu" on oikeesti aivan turha ohjalma, mutta satuin kattoo pätkän sitä Pieksämäki-jaksoa ja kyllä se nauratti. Aikoinaan olin siellä kolme vuotta opiskelemassa ja oli se just niin ankee paikka kun ohjalmassa oli kuvattu (paitsi se Partaharju...): Kaiken hyvän lisäks ne oli onnistunu saamaan ohjelmaan mun opiskeluaikaisen opettajan :LOL:
 
:LOL: :kieh: Tuli hankkijan lippiksestä mieleen kans yks turha kylä jossa kans joka paikassa ihmiset kulkee se oranssi hankkijan lippis päässä ja samat "juntit"istuu paikallisessa just sen 20 vuotta sen hankkijan lippiksen kanssa, lohtaja on kyseinen paikka.
 
Myö oltiin yks päivä naapurikaupungis, isos marketis, ja siellä käveli nuor kaveri vastaan HANKKIJA-LIPPIS päässään! Kärryis oli kaks lasta ja kaks siinä vierellä... ja niin oli kivan näköinen sakki! =) Mutta että ne (lippikset) elää vieläkin!!! Ja tämä siis täällä kaakossa!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja keväänlapsi:
:LOL: Omituiset valinnat mun mielestä ohjelmassa. Löydän aina kivaa tekemistä tai nähtävyyksiä joka paikasta. Ohjelma on siis mun mielestä turha ja antaa huonoa mainosta. Mutta koska uskalsin tähän oman mielipiteeni sanoa ja leikkiin ryhdyin niin ehdotan Lohjaa.
Yhdyn mielipiteeseen ;)
Eihän siellä ole mitään. Parkkeeraaminenkin joko maksaa tai sitten kiekon kanssa saat pitää hädin tuskin 2 tuntia. Asiakaspalvelu on monessa liikkeessä epäystävällistä.

En käy Lohjalla ellei ole ihan pakko (kuten lääkäripalvelut).
 

Yhteistyössä