Paska äiti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ainakin palstan mukaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ainakin palstan mukaan

Vieras
Jep, tätä palstaa lukiessa oon todennu, että palstamittarin mukaan oon varmaaan palstan paskin äiti.

Meidän vauva on syöny kolme viikkoisesta asti korviketta, siis vain ja ainoostaan korviketta. Jep, en siis oo imettänyt. Hui kauheeta! Enkä koe siitä huonoa omaatuntoa tai muutenkaan huonoommuutta. Vielä kauheempaa siis!

Meillä myös syödään purkkiruokaa, vauva kun ei omatekemiä suostu syömään. Hirmu kamalaa tämäkin! Ja turha tulla sanomaan että " se on tottumus kysymys". Olisikin! Yli kolme kuukautta mentiin omilla, ja yks kaunis päivä reissus annoin purkista, ja oho! Lapsi söi, söi ja söi. Toisin kuin omia, joita meni pari lusikallista..

Mut on se hyvä, että täällä on palsta täynnä äitejä, jotka imettää ja tekee itse vauvojensa ruoat. Koska sehän se on hyvän äitiyden mittari ja kaikista tärkeintä äitiydessä!
Ja kuinka upeaa, että joka keskusteluun tullaan siitä paasaamaan ka haukkumaan kaikkia muita jotka vähänkin erilailla toimivat.
Ja tämä sitten on aikuisten palsta.. Sitten ihmetellään mistä lapset oppii toisiaan haukkumaan ja kiusaamaan sekä syrjimään..

Jep.

• Tykkää
Reactions: Wolt ja heidip*
Äitini on päiväkodissa töissä, ja heillä osa pienistä lapsista ei söisi kuin purkkiruokaa. He sekoittavat kotiruokaa purkkiruuan sekaan (niin ettei lapsi nää) ja hyvin maistuu :)

Mä taidan myös olla palstan kriteereiden mukaan huono äiti, poika nukkunut alusta asti omassa sängyssä ja 7 viikon ikäisestä omassa huoneessa ;)

• Tykkää
Reactions: miltsu76
Mulla kans monet paskamutsin kriteerit täyttyy,mut aivan sama :D Jännä,että vaiks oon kaiken muka tehny väärin,niin lapseni on tasapainoinen,onnellinen ja terve. Jopa yllättävän terve muksu... noin niinku ei kauaa imetetyks ja purkkiruualla eläneeks. Hyvin muuten nukkuukin omassa sängyssään,kuten on aina tehnytkin. En usko et sinun muksus ajattelee niin ku palstamammat,joten ole oman elämäsi paras mutsi ikinä,välittämättä muitten mielipiteistä.

Alkuperäinen kirjoittaja tägi;27145842:
Mulla kans monet paskamutsin kriteerit täyttyy,mut aivan sama :D Jännä,että vaiks oon kaiken muka tehny väärin,niin lapseni on tasapainoinen,onnellinen ja terve. Jopa yllättävän terve muksu... noin niinku ei kauaa imetetyks ja purkkiruualla eläneeks. Hyvin muuten nukkuukin omassa sängyssään,kuten on aina tehnytkin. En usko et sinun muksus ajattelee niin ku palstamammat,joten ole oman elämäsi paras mutsi ikinä,välittämättä muitten mielipiteistä.

Ihanaa, kiitos :)

[QUOTE="Tuikku";27146816]Lapsista ei onneksi päältäpäin näe, mistä ovat syöneet ja juoneet. Oli sitten purkista, tissistä, pullosta tai mistä hyvänsä. Kaikista tulee ihan yhtä hyviä lapsia. :)[/QUOTE]

Ymmärtäisivätpä kaikki sen :)

Jep, tätä palstaa lukiessa oon todennu, että palstamittarin mukaan oon varmaaan palstan paskin äiti.

Meidän vauva on syöny kolme viikkoisesta asti korviketta, siis vain ja ainoostaan korviketta. Jep, en siis oo imettänyt. Hui kauheeta! Enkä koe siitä huonoa omaatuntoa tai muutenkaan huonoommuutta. Vielä kauheempaa siis!

Meillä myös syödään purkkiruokaa, vauva kun ei omatekemiä suostu syömään. Hirmu kamalaa tämäkin! Ja turha tulla sanomaan että " se on tottumus kysymys". Olisikin! Yli kolme kuukautta mentiin omilla, ja yks kaunis päivä reissus annoin purkista, ja oho! Lapsi söi, söi ja söi. Toisin kuin omia, joita meni pari lusikallista..

Mut on se hyvä, että täällä on palsta täynnä äitejä, jotka imettää ja tekee itse vauvojensa ruoat. Koska sehän se on hyvän äitiyden mittari ja kaikista tärkeintä äitiydessä!
Ja kuinka upeaa, että joka keskusteluun tullaan siitä paasaamaan ka haukkumaan kaikkia muita jotka vähänkin erilailla toimivat.
Ja tämä sitten on aikuisten palsta.. Sitten ihmetellään mistä lapset oppii toisiaan haukkumaan ja kiusaamaan sekä syrjimään..

Jep.

Tässä tulee keittiöpsykologin arvio kirjoituksestasi: Sinua selvästi harmittaa se, ettei lapsesi suostu syömään kotiruokaa, koska olet sitä hänelle kauan yrittänyt tarjota. Sinä siis haluaisit kyetä imettämään ja tekemään itse lapsesi ruoat, mutta et siihen kykene ja nyt yrität tällaisen "paska mutsi"-aloituksen kanssa lieventää omaa epäonnistumistasi. Pyrit siihen, että sinulle tultaisiin sanomaan, että "eihän tuo ole mikään huonon äidin mittari, olet varmasti hyvä äiti". Kirjoituksestasi paistaa läpi katkeruus niitä äitejä kohtaan, jotka ovat kyenneet tekemään em. asiat.

• Tykkää
Reactions: vrs ja Phoebsi
Alkuperäinen kirjoittaja tägi;27146802:
Kiitos itelles :) mun mielestä pitääki välillä vähä kritisoida muitten mielipiteitä. Ja faktaha on se et kukaan muu kun sinä ei ikinä olis parempi mutsi lapsellesa. Sie oot lapses silmis parasta mitä voi olla. Siihe ei paljoa palstan mielipide vaikuta...

Niin pitää, eikä vain roikkua muiden perässä peesailemassa :D
Ja toi on niin totta, jokainen on oman lapsensa paras äiti :)

Vaihda mausteita niin kyllä alkaa maistumaan. Kotiruoka oikeilla mausteilla on aina parempaa kuin eines. Ei tätä pahalla sanota, kotiruoka kun on niin paljon terveellisempää. :)
Imetyksen ymmärrän epäonnistuneen, siinä ei olekaan aina kiinni viitsimisestä.

[QUOTE="jepjep";27146866]Tässä tulee keittiöpsykologin arvio kirjoituksestasi: Sinua selvästi harmittaa se, ettei lapsesi suostu syömään kotiruokaa, koska olet sitä hänelle kauan yrittänyt tarjota. Sinä siis haluaisit kyetä imettämään ja tekemään itse lapsesi ruoat, mutta et siihen kykene ja nyt yrität tällaisen "paska mutsi"-aloituksen kanssa lieventää omaa epäonnistumistasi. Pyrit siihen, että sinulle tultaisiin sanomaan, että "eihän tuo ole mikään huonon äidin mittari, olet varmasti hyvä äiti". Kirjoituksestasi paistaa läpi katkeruus niitä äitejä kohtaan, jotka ovat kyenneet tekemään em. asiat.[/QUOTE]

Jahas jahas.. :D.
Totta on, että harmittaa kyllä kun vauva ei suostu syömään kotiruokaa. Pieleen taas meni toi imetys mielipiteesi.
Ja ei, en pyri lieventämään mitään, kunhan ilmaisen ärtymykseni :)
Ja katkera, sitä en ainakaan ole.

:)

Jep.

Meillä en ole yhdellekään lapselle ees yrittäny tehä omia soseita! Pari kolme kk imetystä, sitten korvikkeita, ja kiinteet oli pääsääntöisesti sitä kaupan purkkiruokaa mitä mätettiin luoja ties kuinka kauan.

Ihan normaaleja, hyvän immuniteetin omaavia lapsia on tullunna :) Eikä oo allergioita kenelläkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Down siftaaja kotiäiti;27146917:
Meillä en ole yhdellekään lapselle ees yrittäny tehä omia soseita! Pari kolme kk imetystä, sitten korvikkeita, ja kiinteet oli pääsääntöisesti sitä kaupan purkkiruokaa mitä mätettiin luoja ties kuinka kauan.

Ihan normaaleja, hyvän immuniteetin omaavia lapsia on tullunna :) Eikä oo allergioita kenelläkään.

Ja meillä käytettiin AINA kertakäyttövaippoja. Lapset oppi täysin kuivaksi vasta 3 veenä että olen tuhonnut luontoakin hehtaareittain, se ei kyllä ole kivaa. Kestovaipat ei vaan TODELLAKAAN ollu mun juttu. Jotain pa*kasia rättejä nyt alkaa viruttamaan, yäk!

Alkuperäinen kirjoittaja Down siftaaja kotiäiti;27146943:
Ja meillä käytettiin AINA kertakäyttövaippoja. Lapset oppi täysin kuivaksi vasta 3 veenä että olen tuhonnut luontoakin hehtaareittain, se ei kyllä ole kivaa. Kestovaipat ei vaan TODELLAKAAN ollu mun juttu. Jotain pa*kasia rättejä nyt alkaa viruttamaan, yäk!

Tervetuloa kerhoon! :D
Meilläkin käytetään vain kertakäyttövaippoja, oioi.. :D

[QUOTE="hei";27146874]Vaihda mausteita niin kyllä alkaa maistumaan. Kotiruoka oikeilla mausteilla on aina parempaa kuin eines. Ei tätä pahalla sanota, kotiruoka kun on niin paljon terveellisempää. :)
Imetyksen ymmärrän epäonnistuneen, siinä ei olekaan aina kiinni viitsimisestä.[/QUOTE]

Ahaa, mausteista se vain onkin kiinni..huoh.

Meillä taas vauva on selvästi enemmän tykännyt mun muutamasta itse tekemästäni ruoasta kuin kaupan soseista, mutta olen siitäkin huolimatta syöttänyt 95 prosenttisesti kaupan soseita. Ei vaan jaksa kyhätä niitä vauvan omia pöperöitä, kun just ja just saan aikaiseksi tehtyä 3-vuotiaalle kotiruokaa. Muutaman kuukauden kuluttua sitten saa vauvakin kotiruokaa, kun saa samaa kuin veljensä.

Huonoa omaatuntoa en tästä asiasta pode. Lähinnä harmittaa niiden lasipurkkien määrä. Rehellisesti sanottuna uskon lapsen saavan kaupasta monipuolisempaa ruokaa kuin mitä itse teen.

Alkuperäinen kirjoittaja Down siftaaja kotiäiti;27146917:

Meillä meni 1,5v päiväkotiin, aina sai terveellistä itsetehtyä ruokaa ja rintamaitoa 4kk. :) Onnistunut olo on nyt, kun niin terve tasapainoinen lapsi!

Yhteistyössä