Paska äijä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kipupiste:
mua raivostuttaa mun miehes se, et ei saa asioita hoidettua (ei jaksa, ei viitsi, ei huvita), jos haluan et joku asia tulee hoidetuksi ihan varmasti pitää se tehdä itse tai monesti saa kyl aloitettua asioita/tekemisiä, mut ne jää sit kesken ja mua ärsyttää noi kesken eräiset asiat, joita itse en osaa tehdä (rakentamista). ei mekään nyt jatkuvasti tapella, mut tiedän, et lapset kyl vaistoo millo äitiä suututtaa. ja puhetta suunnitelmista, toiveista jne. riittää, mut mä oon nykyään ilmottanu, et mä en alota mitään uutta ennen ku vanhat on valmiit.

Mun äijällä ei edes oo mitään suunnitelmia tai toiveita. Tulevaisuutta kun ei kuulemma kannata alkaa miettimään, ettei tuu takkiin... Ja mä kun just tahtoisin tietää siitä tulevaisuudesta. Tällä hetkellä tuntuu siltä, että mun tulevaisuudessa taitaa olla minä ja typykkä kaksin.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkis:
Alkuperäinen kirjoittaja juopon pian ex:
Kyllä minäkin rakastan miestä, sitä selvää ja ihanaa, baan vihaan sitä pettävää, valehtelevaa, velkaantuvaa juoppoa, joka se on kokoajan yhä enemmän.
Luulen, että tästä erosta loppujen lopuksi ei ole kuin iloa loppujen lopuksi.

tää mun äijä ei kyllä luultavasti oo mua pettäny muitten naisten kans, sitä kiinnostaa vaan viina. Voin kyllä olla väärässäkin.
Ja aivan mahtava mies ja isä se on selvinpäin!

Elä nyt ainakaan rupea "keräämään" näitä selityksiä miksi et kuitenkaan sitä jättäis. Jos suhde syö sua enemmän ku antaa ja joudut jatkuvasti pettymään niin kannattasko hypätä ajoissa pois kyydistä?

Alkuperäinen kirjoittaja LotL:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkis:
Alkuperäinen kirjoittaja juopon pian ex:
Kyllä minäkin rakastan miestä, sitä selvää ja ihanaa, baan vihaan sitä pettävää, valehtelevaa, velkaantuvaa juoppoa, joka se on kokoajan yhä enemmän.
Luulen, että tästä erosta loppujen lopuksi ei ole kuin iloa loppujen lopuksi.

tää mun äijä ei kyllä luultavasti oo mua pettäny muitten naisten kans, sitä kiinnostaa vaan viina. Voin kyllä olla väärässäkin.
Ja aivan mahtava mies ja isä se on selvinpäin!

Elä nyt ainakaan rupea "keräämään" näitä selityksiä miksi et kuitenkaan sitä jättäis. Jos suhde syö sua enemmän ku antaa ja joudut jatkuvasti pettymään niin kannattasko hypätä ajoissa pois kyydistä?

Ei noi mittän selityksiä ollu, vaan ihan täyttä faktaa. kyllä se ero edessä on, mutta ihan vielä en sitä jaksa.

Yhteistyössä