Sekoita kaiki paitsi kuohukerma ja sokeri tasaiseksi massaksi. Vatkaa kerma ja sokeri, lisää varovasti joukkoon. Kumoa siivilään jossa on harso / kahvikeittimen suodatinosaan jossa on kahvinsuodatin pussi paikoillaan. Valuta jääkaapissa vuorokausi. Koristele ja nauti!
Raa'assa kananmunassa on aina pieni salmonella riski. Mutta kotimaiset munat on ymmärtääkseni suhteellisen turvallisia. Ulkomaisia raakoja kananmunia en kyllä söisi mistään hinnasta. Majoneesissahan on myös raakaa kananmunaa...
En usko, että pasha hirveästi kärsii jos sen munan jättää pois.