PAS raskaustestit

  • Viestiketjun aloittaja sansk
  • Ensimmäinen viesti
sansk
Minulle siirrettiin 5 päiväinen blasto 8 päivää sitten. Pp4 aloitin testaamisen ja olen saanut siitä lähtien vahvistuvaa viivaa testiin. Verikoe on maanantaina Pp10.
Pitäisikö viivan olla tässä vaiheessa jo vahvempi? PP7 sain digitestiin "raskaana 1-2"
Aiemmat keskenmenot ja kohdunulkoinen kummittelee 😣

Kuvat linkissä.

 
  • Tykkää
Reactions: Arcoiris
Kyllä tuo näyttää siltä et alkio on kiinnittynyt! Onnittelut sinne!

Mulla sama tilanne; 5 päivän ikäinen alkio siirrettiin 10 päivää sitten ja eilen tein positiivisen raskaustestin!

Nyt yritän malttaa odotella rauhassa muutaman päivän ja maanantaina ilmoitus klinikalle.
 
vierailija
Kyllä tuo näyttää siltä et alkio on kiinnittynyt! Onnittelut sinne!

Mulla sama tilanne; 5 päivän ikäinen alkio siirrettiin 10 päivää sitten ja eilen tein positiivisen raskaustestin!

Nyt yritän malttaa odotella rauhassa muutaman päivän ja maanantaina ilmoitus klinikalle.
Paljon onnea myös sinne ❤ oliko sulla vahvat viivat raskaus testissä? En tiedä miksi stressaan nyt niin paljon, että pitäisikö viivojen olla jo tummemmat/tasavahvat. Niin paljon pettymyksiä takana, että vaikea on yrittää luottaa. Onneksi maanantaina pääsen verikokeeseen ja tuloksenkin saan saman päivän aikana.
 
  • Tykkää
Reactions: Arcoiris
Ensin oli melko haaleat, mutta selkeät viivat oli mulla ja nyt luotan et kaikki menee hyvin, vaikka tiedän myös et eihän se niin helppoa ole vaikka sanotaankin.. Silti, täällä pidetään sormet ristissä myös sulle ja toivotaan parasta! 🤞
 
vierailija
https://ibb.co/qNMNSMH Testi tänään tämmöinen. Vahvistunut se ainakin on. Jännitän vielä huomista verikokeen tulosta ja sit yritän olla panikoimatta alkuraskauden ultraan saakka.
Rinnat tuli eilen todella kipeiksi. Myös ajoittaista vihlomista on kohdun seuduilla.

-Tuon alkuperäisen viestin kirjoittaja (jostain syystä en pääse nyt kirjautumaan)
 
vierailija
Vahvistunut se ainakin on! Milloin sulla varhaisultra, joko olet varannut ajan?
Ja nyt kun sulla noita tuntemuksia kin on tullut, niin menisit ihan luottavaisin mielin huomiseen verikokeeseen
Huomenna soittavat klinikalta iltapäivällä verikokeen tulosta ja saan samalla ajan ultraan. Hauskaa, kuinka samassa aikataulussa mennään. Onko sulla jo aika ultraan? Se taitaa mennä parin viikon päähän?
 
Huomenna soittavat klinikalta iltapäivällä verikokeen tulosta ja saan samalla ajan ultraan. Hauskaa, kuinka samassa aikataulussa mennään. Onko sulla jo aika ultraan? Se taitaa mennä parin viikon päähän?
Huomenna soittavat klinikalta iltapäivällä verikokeen tulosta ja saan samalla ajan ultraan. Hauskaa, kuinka samassa aikataulussa mennään. Onko sulla jo aika ultraan? Se taitaa mennä parin viikon päähän?
Soitin klinikalle ja sain ajan varhaisultraan 16.11. Tänään olisi siis 4+5. Ja varhaiaultanapäivänä 6+6.
 

Yhteistyössä