PAS maalis-toukokuussa

pikainen tilannekatsaus täältä eli tänään siirrettiin molemmat (!) sulatetut alkiot. olin todella yllättynyt että olivat molemmat hyvin selvinneet sulautuksesta ja lääkäri piti oikeastaan itsestäänselvyytenä että molemmat siirretään. ja kyllähän se meille sopi. :) nyt sitten vain piinaillaan...

Mukavaa pääsiäistä kaikille!
 
MItes te joilla siirron aikaan tehdään ovistestejä niin ootteko yrittäneet kotona myös petipuuhilla? Siis silloin ovistestin ollessa plussa vai ootteko vaan antaneet olla...
Oon miettinyt että pitäiskö sitä hyödynnellä, mutta toisaalta kun ei ole kolmeen vuoteen onnistanut niin miksi se luomuihme nytkään sitten tulisi..
 
[/url][color=Green3]

Mukana menossa perjantaina 10.4.2009:[/color]

Merilintu............ 1. IVF 3.PAS.......25.3........pp16

Tao74................ 2.IVF 3.PAS....... 30.3........pp11

kolmisin............ 1.ICSI 2.PAS........6.4..........pp4

wilsson...............1.IVF 2.PAS..........8.4.........pp 2

jerpuska........... 2.IVF 2.PAS..........9.4..........pp1

HepaH................1.IVF 2.PAS..........9.4.........pp1

millis1981.......... 1.IVF 1.PAS..........?............pp--

Viinirypäle76......1.ICSI 3.PAS........15.4........pp--


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

haltia: 1.ICSI:n 1.PAS
soleil

Myöhemmin onnistuvat:

Poloinen:...1.IVF..2.PAS:hug:
Pikku-Tintti.......... 2.PAS:hug:[/quote]
Tirlittan-751.ICSI 1.PAS:hug:
Hipkukka...2.ICSI 3.PAS:hug:
Sini78....... 2.ICSI 1.PAS:hug:
Miimi78......2.ICSI 1.PAS:hug:
Sannuli-81.1.IVF 1.PAS:hug:
erminea...........1.IVF 1.PAS :hug:


 
Voi ei miten huonoja uutisia täällä on. Kaikille pettyneille kovasti jaksamisia ja voimia jatkaa eteenpäin! :hug:

Onneksi myös on hyviä siirtouutisia monella eli onnittelut siirtoon päässeille! =)

Rentouttavaa pääsiäisen aikaa kaikille! :wave:
 
erminea
Laittakaahan leidit minutkin neganneeksi, kun en osaa oikein tuota listaa itse päivittää. Haamuja sain halpistesteillä vielä eilen, mutta kyllä tänä aamuna oli apteekin omalla testillä ihan selkeä nega, samoin kuin toissapäivänäkin. Kai nuo herkät testit näyttää nuita valeviivoja aika helposti. Nyt on kuitenkin päiviä kasassa jo sen verran että pitäis näkyä normaalissakin testissä edes jotain.

Me aletaan nyt sitten laittaan adoptioprosessia alulle, kunhan ensin eletään nää pääsiäispyhät pois alta. Kansainväliseen adoptioon varmaankin suunnataan, maata ei olla mietitty vielä sen tarkemmin, ehtiihän tuota pohtia monta kertaa vielä. Pitkä etappi on edessä mutta toivottavasti saadaan lapsi syliin joskus.

Jossain vaiheessa mulla on todennäkösesti edessä myös radikaalileikkaus, elikkäs kohtu ja munasarjat pois jos ei kipuja saada kuriin muilla konsteilla. Multa on endoa leikattu kahdesti kahtena vuotena peräkkäin, eikä niistä leikkauksista ollu kipuoireisiin mitään apua. Jotain hormonaalista hoitoa yritän kokeilla seuraavaksi, jos nyt löydän osaavan lääkärin jostain.


muoks. Tao olikin jo ehtinyt lisätä mut neganneisiin sillä välin kun runoilin tätä viestiä.
 
[/url][color=Green3]

Mukana menossa sunnuntaina 12.4.2009:[/color]

Merilintu............ 1. IVF 3.PAS.......25.3........pp18

Tao74................ 2.IVF 3.PAS....... 30.3........pp13

kolmisin............ 1.ICSI 2.PAS........6.4..........pp6

wilsson...............1.IVF 2.PAS..........8.4.........pp4

jerpuska........... 2.IVF 2.PAS..........9.4..........pp3

HepaH................1.IVF 2.PAS..........9.4.........pp3

millis1981.......... 1.IVF 1.PAS..........?............pp--

Viinirypäle76......1.ICSI 3.PAS........15.4........pp--


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

haltia: 1.ICSI:n 1.PAS
soleil

Myöhemmin onnistuvat:

Poloinen:...1.IVF..2.PAS:hug:
Pikku-Tintti.......... 2.PAS:hug:[/quote]
Tirlittan-751.ICSI 1.PAS:hug:
Hipkukka...2.ICSI 3.PAS:hug:
Sini78....... 2.ICSI 1.PAS:hug:
Miimi78......2.ICSI 1.PAS:hug:
Sannuli-81.1.IVF 1.PAS:hug:
erminea...........1.IVF 1.PAS :hug:



 
[/url][color=Green3]

Mukana menossa manantaina 13.4.2009:[/color]

Merilintu............ 1. IVF 3.PAS.......25.3........pp19

kolmisin............ 1.ICSI 2.PAS........6.4..........pp7

wilsson...............1.IVF 2.PAS..........8.4.........pp5

jerpuska........... 2.IVF 2.PAS..........9.4..........pp3

HepaH................1.IVF 2.PAS..........9.4.........pp4

millis1981.......... 1.IVF 1.PAS.........16.4........pp--

Viinirypäle76......1.ICSI 3.PAS........15.4........pp--


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

haltia: 1.ICSI:n 1.PAS
soleil

Myöhemmin onnistuvat:

Poloinen:...1.IVF..2.PAS:hug:
Pikku-Tintti.......... 2.PAS:hug:[/quote]
Tirlittan-751.ICSI 1.PAS:hug:
Hipkukka...2.ICSI 3.PAS:hug:
Sini78....... 2.ICSI 1.PAS:hug:
Miimi78......2.ICSI 1.PAS:hug:
Sannuli-81.1.IVF 1.PAS:hug:
erminea...........1.IVF 1.PAS :hug:
Tao74................ 2.IVF 3.PAS :hug:





 
).( Aamulla sain tosi haalean plussaviivan tikkuun, mut todennäköisesti taas biokemiallinen. Huomenna soittelen Taysiin ja laittavat ehkä veritestiin vielä. Että näin täällä suunnalla tänään! =)

Kaikille mukavaa päivän jatkoa! :wave:
 
[/url][color=Green3]

Mukana menossa manantaina 13.4.2009:[/color]


kolmisin............ 1.ICSI 2.PAS........6.4..........pp7

wilsson...............1.IVF 2.PAS..........8.4.........pp5

jerpuska........... 2.IVF 2.PAS..........9.4..........pp3

HepaH................1.IVF 2.PAS..........9.4.........pp4

millis1981.......... 1.IVF 1.PAS.........16.4........pp--

Viinirypäle76......1.ICSI 3.PAS........15.4........pp--


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

haltia: 1.ICSI:n 1.PAS
soleil

Myöhemmin onnistuvat:

Poloinen:...1.IVF..2.PAS:hug:
Pikku-Tintti.......... 2.PAS:hug:[/quote]
Tirlittan-751.ICSI 1.PAS:hug:
Hipkukka...2.ICSI 3.PAS:hug:
Sini78....... 2.ICSI 1.PAS:hug:
Miimi78......2.ICSI 1.PAS:hug:
Sannuli-81.1.IVF 1.PAS:hug:
erminea...........1.IVF 1.PAS :hug:
Tao74................ 2.IVF 3.PAS :hug:
Merilintu............ 1. IVF 3.PAS :hug:






 
Moi pitkästä aikaa! Liityn pitkän epäonnisten listan jatkoksi, kun pääsin vasta nyt päivittelemään tietojani. Tirlittan olen todella pahoillani puolestasi. Ja tietysti kaikkien muidenkin taas pettyneiden puolesta, on tämä rankkaa. Itse huusin suoraa huutoa kun tein negatestin. Tuntui todella pahalta tällä kertaa. Aiomme yrittää taas ja jos hyvin käy, siirtoon vielä huhtikuussa...mutta usko on kovilla, kun ei edes kahden alkion siirto auttanut. Tämä suo tuntuu alun toiveikkuuden jälkeen pitkältä ja synkältä. Tuntuu myös siltä, että suurinta osaa onnistaa eka tai toinen siirto, muttei tietenkään minua. Katkeruuden tunteitakin joutuu käymään läpi vaikka ei haluaisi.

Olen silti iloinen haltian ja soleilin plussista. Ja ihan hurrrjasti toivon taon plussan voimistumista ja vahvistumista.

Tsemppiä ja plussatuulia piinaajille!
 
Olen käynyt täällä katsomassa miten teillä Pas etenee, mutta kovin on synkkä ja surullinen ollut tämä pino :'( Kovasti pidän edelleen teille peukkuja, ja toivon, että pääsisitte pian tuonne odotuspuolelle. Suuret halaukset teille pettymyksiä kokeneille. :hug: Ihanaa että soleil sait plussan.

Itsellä paha olo vain lisääntyy, tänään en enää päässyt sängystä ylös. Vielä kun vatsaa särkee, pelko keskenmenosta heräilee taas takaraivolla. Kaikki toistaiseksi kuitenkin hyvin, paitsi, että en tiedä mitä mun työnteosta tulee, jos olo ei parane.
 
Merilinnulle :hug: Kyllä siuakin vielä onnistaa, jaksa vaan uskoa.

Äläkä Tao :hug: heitä kirvestä kaivoon, mistä sen vielä tietää. Alkio on voinut kiinnittyä tavallista myöhemmin ja siks on haalea viiva. Niin miulle viime keväänä sanottiin, vaikka ei se sit kuitenkaan ollu muuta ku sitä kemiallista.

Kiva, että siulla Millis on siirto ens viikolla. Ei tarvi täällä yksin piinailla parin viikon päästä.
 
merilintu Isot halit ja voimatsemppaukset täältä sinulle :hug:

Kiitos kaikille tsemppauksista! Tuun huomenna kertomaan kuulumiset. Aion aamulla tehdä vielä uuden testin, kun sellainen kaapissa on kerran ostettuna. :)
 
[/url][color=Green3]

Mukana menossa tiistaina 14.4.2009:[/color]


kolmisin............ 1.ICSI 2.PAS........6.4..........pp8

wilsson...............1.IVF 2.PAS..........8.4.........pp6

jerpuska........... 2.IVF 2.PAS..........9.4..........pp5

HepaH................1.IVF 2.PAS..........9.4.........pp5

millis1981.......... 1.IVF 1.PAS.........16.4........pp--

Viinirypäle76......1.ICSI 3.PAS........15.4........pp--


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

haltia: 1.ICSI:n 1.PAS
soleil

Myöhemmin onnistuvat:

Poloinen:...1.IVF..2.PAS:hug:
Pikku-Tintti.......... 2.PAS:hug:[/quote]
Tirlittan-751.ICSI 1.PAS:hug:
Hipkukka...2.ICSI 3.PAS:hug:
Sini78....... 2.ICSI 1.PAS:hug:
Miimi78......2.ICSI 1.PAS:hug:
Sannuli-81.1.IVF 1.PAS:hug:
erminea...........1.IVF 1.PAS :hug:
Tao74................ 2.IVF 3.PAS :hug:
Merilintu............ 1. IVF 3.PAS :hug:






[/quote]

 
onko kukaan muu uskaltanut kokeille lugeja suun kautta? syön niitä edelleen suun kautta. huimausta on ollut heti tunnin jälkeen. eli oon ottanu aamulla ja mennyt nukkuun sen jälkeen kun on alkanu huimaan. unta on tullu vedettyä n. 3h. sit on taas kun ei mitään.... onneksi oon lomalla... =) mutta suosittelen suun kautta niin ei tarvi värkätä. ajattelin testata lauantaina kun on pp 12. fiilis on kyl ettei oo tärpänny. sitten saankin nakata pyyhkeen kehään.... :ashamed:
 
Kolmisin: mä otan aamuisin Luget suun kautta, illalla sitten alakautta. Huimausta on jonkin verran ollut aamusin, nyt jo vähemmän mut pari päivää sitten kävelin päin seinää ja olo oli vähän kuin ois ollut nousuhumalassa. :whistle: Tää aamuisin suun kautta/iltaisin alakautta periaate on sopinut mulle hyvin.

Mulla on kans paha fiilis, tuntuu ettei tää tälläkään kertaa onnistu. Toisaalta välillä tulee älyttömiä toivonpuuskia että voisko sittenkin tällä kertaa olla meidän vuoro... En tiiä miten jaksan odottaa ens viikon loppuun asti testaamista! Tsemppiä kolmisin, älä luovuta vielä!! :hug:
 
Piinailijoille kovasti pitkää pinnaa! =)

).( Soittelin tänään Taysiin ja sanoin, et sain todella haalean plussan testiin eilen. Hoitaja kysyi heti, et epäilenkö tulosta. No, tietty sanoin epäileväni ja sanottiin ohjeeksi testata parin päivän päästä uudestaan... Nyt sit kuulin kaveriltani, et hänellä oli plussatessa ollut todella haalea viiva eli melkein suurennuslasilla oli joutunu kattoon! Se biokemiallinen mulla vaan nyt mielessä pyörii, mutta torstaina sit selviää näkyykö mitään viivaa.... Tää on kyllä mulle piinapäiviä pahempi piina!! :headwall:

Viinirypäleelle muuten peukut pystyssä huomista siirtoa varten!
 
Tao Jännä miten nuo testaustavat vaihtelee sairaaloittain. TYKSistä saa suoraan lähetteen veritestiin. On niin paljon informatiivisempi. Eikä ainakaa jää mitään jossittelua.

Meillä taitaa kolmas PAS ehtiä vielä huhtikuun puolelle. Perjantai alkoi vuoto ja ens ma olis kontrolliultra. Jos aikasempia siirtoja ajattelen niin hyvässä lykyssä siirto olisi jo ens viikon loppupuolella. Nyt kun nää siirrot on tehty tälläin putkeen, niin tää tuntuu vain yhdeltä pitkältä hoitojaksolta. Ei oikein jää aikaa surra negoja, kun jo seuraava siirto on oven takana.
Toisaalta hyvä näin. Ja me halutaankin ilman taukoja nyt nää tehdä. Jos lopputulos on täydellinen epäonnistuminen, niin sitten voidaan suunnata ajatukset eteenpäin. Jos taas pidettäs taukoja, niin ei sitä osais rauhottua, ajatukset pyöris vaan jossittelun ympärillä :ashamed: Ja jos se plussa sieltä tulee, niin sittenhän ei tarvi jatkoja sen kummemin miettiäkään :D
 
Hipkukka Joo nää testaustavat on kyllä tosi erilaiset eri paikoissa. Ekassa tuoresiirrossa tosiaan aloin vuotaa pp11 tienoilla ja sain kuitenkun haalean plussan tikkuun testauspäivänä ja pääsin veritestiin. Nyt en tosiaan oikein tiedä mitä ajattelis eli hyvin epävarmoissa tunnelmissa mennään. Veritesti olis ollu tässä vaiheessa kyllä tarpeen ettei tarvis odotella... Tsemppiä sulle seuraavaan hoitokertaan. Mekin haluttiin kaikki Passit putkeen, ettei tarvi niitä siellä pakkasessa hautoa! =)
 
Huomenta vaan kaikille!

Negan aiheuttamasta järkytyksestä on pikkuhiljaa toivuttu, ja täällä suunnataan katseet jo seuraaavaan siirtoon. Hipkukka, me mennäänkin sitten taas ihan samassa aikataulussa, mullakin alkoi menkat perjantaina ja ens maanantaina olis kontrolliultra. Jos edellisen kaavan mukaan mennään niin siirto voisi olla pe tai la, tosin sunnuntai on siinä sitten "peikkona", toivotaan että se ei sotke suunnitelmia.

Tuosta testaamisesta, Väestöliiton PAS-ohjeessa lukee että veritesti tehdään, tosin lääkäri sano mulle että periaatteessa kotitestikin riittää jos siinä ei ole mitään epäselvää. Mut mulla ei ollu vuoto alkanu pp14 joten kävin verikokeessa. Ei tarvii sit turhaan käyttää Lugejakaan enää, kun saa heti varman vastauksen. Tao74, tsemiä, toivotaan että sieltä se kunnon plussa vielä pärähtää!

Jaksamisia kaikille neganneille :hug: Välillä tuntuu ihan toivottomalta tämä homma, mutta pakko uskoa, että jossain vaiheessa tulee se palkinto.

Plussatuulia piinailijoille :whistle:

Ja Millis ja Viinirypäle, tsemppiä siirtoihin, nehän on jo ihan kohta!
 
mulla oli siirto 6.4 soitin tänään oys:in ja kyselin uutta reseptiä kun luget loppuu perjantaina. hoitaja sanoi että ne riittää ei tarvi syödä enempää kun on luomukiertoon. eli käytän sit niitä vaan 11pv. tosin se kiinitys tapahtuu kahen pv:n sisällä ja siihen ne auttaa niin miksi niitä pitää syödä enempää....vielä olisi 3pv pinaa jälellä.... :headwall:
 

Yhteistyössä