PAS maalis-toukokuussa

Heipparallaa!

Kolmas Pas-siirto olis suunnitteilla tämän kuun loppupuolelle, joten piinailukavereita kaipailen.
Zumenonit aloitin perjantaina ja ultra-aika on varattu 24.3. Pakkasessa tosin enää yksi blasto eli toiveet ei kovinkaan korkealla siirtoon pääsyn suhteen..

:wave:
 
Moikka Tao74!

Meillä olisi edessä eka PAS juuri nyt kuun loppupuolella, siis jos kaikki menee putkeen. Mulla on eka ultra varattuna pe 20.3., kp 11, luonnolliseen kiertoon olisi tarkoitus yrittää. Sain elämäni ekan plussan joulukuussa 2.ICSIn tuoresiirrosta, mutta se olikin sitten kohdunulkoinen. Pakkasessa on onneksi 10 alkiota, joten toivotaan että niistä ainakin osa selviäisi sulatuksesta. Mille kiertopäivälle sulle on yleensä osunut siirto?
 
Voisin liittyy kanssa tähän. Meillä on kyllä ekan IVF:n eka PAS tulossa huhtikuun puolella. Oon menossa 24.3 lääkäriin jossa katsellaan tilanne ja lääkäri antaa reseptit. Meillä on yhdeksän alkiota pakkasessa niin jospa nyt ainakin yksi haluaisi selviytyä pakkasesta. :)
 
Liityn kanssa mukaan piinailemaan. Toinen PAS on edessä, zumet aloitin lauantaina ja ultraan menen 27.3. Kolme alkiota on pakkasessa odottamassa. Nyt vaan ihmettelen miksi menkat on niin niukat vaikka edellisessä kierrossa tehtiin PAS ja limistä kasvateltiin zumeilla... :/
 
Heippa.
Meillä 1. pas tässä kuussa. Tänään kävin ekassa uä:ssä punktion jälkeen missä katsottiin tilanne passia varten. Tänään mulla siis kp 9 limis oli 8mm ja yks folli oli n. 11mm mut kuulema torstaina uusintä uä ja katsotaan et lähteekö tuo folli kasvamaan vai siirretäänkö passia kuukaudella. Minkä kokoinen teillä on ollut johtofolli kun pas tehty ja limis?
 
Minäkin vielä voisin tähän pinoon tulla. Olen kyllä jo maaliskuun ivf/icsi/pas pinossa, mutta pelkkä Pas pino voisi olla kiva, niin pysyy vähän samassa tilanteessa olevien kanssa hengessä mukana.

Meillä siis siirto on jo tällä viikolla. Piti olla helmikuussa, mutta ovis venyi liian pitkälle ja siirrettiin tähän kiertoon. kahdessa ultrassa käin viimeviikolla kp 15, jolloin ei ollut vielä pajon mitään havaittavissa, limis oli 5,5mm, ei johtofollia. Kp 18 kävin toisessa ultrassa ja limis näytti kuulemma hyältä, ja oli n 7mm ja johtofolli 14mm lääkäri sanoi, että voidaan tehdä siirto, kun ovis tapahtuu. Oviksen onnistuin bongaamaan lauantaina ja tänään soittelin klinikalle, ja siirto olis huomenna kle 14.20, jos kaikki menee hyvin. Jos alkioita selviää 2 (ovat pakastettuina 10kpl yhteensä 5 olkeen, eli pareittain) niin jatkoviljellään ja valitaan parempi, koska lääkärit edelleen haluaisivat siirtää meille vain yhden hyän alkion. Ja tämä on siis 1 icsi:n ensimmäinen Pas, ensimmäisesta tuoresiirrosta alkoi raskaus joka todettiin ultrassa tuulimunaksi ja keskeytettiin muistaakseni viikolla 7. Ja Tämä on tosiaan Pas luonnolliseen kiertoon.

Sannuli Mulla oli tuoresiirrossa limis 12mm ja se oli lääkärin mukaan tosi hyvä, että ilmeisesti vähempkin olis ollut ihan hyvä. Nyt sitten 2 päivää ennen ovista limis oli 7mm ja lääkärin mielestä hyän näköinen, eli musta kuullostaa, että sulla on oikein hyvä tilanne sekä follin, että limiksen suhteen. :)
 
Täällähän on mukavasti meitä jo pinossa! Tää pelkkä Pas-pino on aika kiva, kun kaikilla on menossa samat jutut.

Mulla on siirrot olleet edellisissä kp17 ja kp18. Limakalvo on ollu ultrassa kp 12 tienoilla 8,7mm ja 9mm.

Pikku-Tintti Mulla kesti menkat vaan kolme päivää ja tosi niukkaa oli vuoto...

:attn: Osaako kukaan tehdä meille listaa? Mä kun olen näissä niin huono...

HaltialleTsemppiä huomiseen siirtoon!
 
Minäkin liityn joukkoon! :wave:
Meillä tulos toisen ICSIn eka PAS. Piti olla jo viikko sitten, mut siirtopäivä olis osunu viikonlopulle joten hoito keskeytettiin. Nyt syön Teroja ja kuukautiset alkaa varmaan tän viikon aikana, sit alan kp 1 syömään Zumeja. Meillä samoin kuin Taolla yksi blasto pakkasessa, joten ei täälläkään ole toiveet kovin korkealla.
 
Maanantai 16.3.




NIMI*********** HOITO *********PAS -pvm******pp


Haltia .................... 1 PAS/1.ICSI.............. 17.3.......... pp -
Pikku-Tintti.............2.PAS/1.ICSI(+)............???............pp -
Miimi78 ...................1.PAS/2.ICSI................???...........pp -
Sini 78 ....................1 PAS/2ICSI.................???............pp -
Sannuli 81 ..............1 PAS/???....................???............pp -
Tao74......................3 PAS/???.....................???............pp -
Millis1981.................1 PAS/1.IVF..................???............pp -



Plussanneet :heart:



Myöhemmin onnistuvat :hug: :'(




Alkio(t) ei selvinnyt sulatuksesta :hug: :'(
 
[/url][color=Green3]

Mukana menossa maanantaina 16.3.2009:[/color]

haltia: 1.ICSI 1.PAS 17.3 pp--

Tao74: 3.PAS vko ? pp--

Sini78: 2.ICSI 1.PAS vko ? pp--

millis1981: 1.IVF 1.PAS vko ? pp--

Pikku-Tintti: 2.PAS vko ? pp--

Sannuli-81: 1.PAS vko ? pp--

Miimi78: 2.IVF/ICSI 1.PAS vko ? pp--


[color=Green3]Plussanneet:[/color]
 
Tein tuollaisen listan, ja kuten huomaatte, se ei ole myöskään mun vahvin juttuni. en osaa laittaa mitään kuvia... Joten tuo on tuolainen raakile, tehkää joku muu siitä selainen hieno jotka osaa. Ja jos siinä on virheitä, niin korjatkaa.
 

ON: tänään väestöliitosta soitettiin, että molemmat alkiot (en tiedä kuinka monta olkea ne oli sulattanut kun viidessä oljessa on jokaisessa kaksi alkiota mutta kuitenkin) olivat selvinneet sulatuksesta, ja olivat yhtä hyvän laatuisia. Niistä ei nyt sitten voinut päättää kumpi siirretään, joten niitä viljellään nyt vielä huomiseen asti, ja mulla on huomenna aika siirtoon klo 14.20. Siinä vaiheessa pitäis jo nähdä kumpi on parempi. Toivottavasti nyt vaan ne kestää sitä viljelyä, eikä molemmat kuole ennen siirtoa. Pelottaa kyllä aika paljon, toisaalta olen ihan onnellinen, että meidän alkiot näyttäis olevan hyvin sitkeitä sissejä, jotka selviää sulatuksistakin. Nyt vaan jännittää huominen, että mitä tässä tapahtuu. Toiveet korkealla.
 
[/url][color=Green3]

Mukana menossa maanantaina 16.3.2009:[/color]

haltia: 1.ICSI 1.PAS 18.3 pp--

Tao74:2.IVF 3.PAS vko ? pp--

Sini78: 2.ICSI 1.PAS vko ? pp--

millis1981: 1.IVF 1.PAS vko ? pp--

Pikku-Tintti: 2.PAS vko ? pp--

Sannuli-81: 1.PAS vko ? pp--

Miimi78: 2.IVF/ICSI 1.PAS vko ? pp--


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

 
Täällähän meillä on hieno listakin jo valmiina! itse juuri ja juuri osaan päivittää sitä...

Haltia Hyvältähän tuo nyt kuulostaa eli huomiselle peukut pystyssä.

Täällä onkin aika monella hyvin pakkasessa vielä alkioita. Me siis Miimi sun kanssa todella jännitetään, et miten ainokaisten blastojen sulatus onnistuu!

).( Mulla alkaa tää lääkkeiden syöminenkin olla jo aika rutiinihommaa. En ole huomannu edes enää mitään sivuvaikutuksia zumeista. Joskus arveluttaa, et mitenhän sekasin kroppa on tästä lääkkeiden määrästä?
 
HIENOA Tao, että pistit PAS-pinon pystyyn! Kiitos! Ja listan tekijöille myös kiitokset. Mun mielestä tossa haltian mallisessa listassa oli kiva se kun siinä oli selkeät sarakkeet, mutta tietty noi miimin laittamat kukat ja haikarat on hienot... Mä olen kanssa aika heikko noissa listantekoasioissa, joten tyydyn vain kommentoimaan. Olen kyllä todistetusti onnistunut jopa kopoimaan ja päivittämäänkin listan joskus hyvänä päivänä :D

Tulin vain pikaisesti ilmoittautumaan, että minäkin piakkoin liityn toivottavasti seuraan... :wave:
 
Taidan minäkin hypätä tänne pas-pinoon. Tuttuja täällä jonkin verran onkin ja myös uusia tuttavuuksia. Menkkoja tässä oottelen, että pääsisin varaamaan ultraan ajan, mutta niitä ei kuulu, ei näy. Siirto tulisi siis seuraavaan kiertoon jos nyt taas päivät osuisivat kohdilleen.
 
Ompas mukava kun joku on ystävällisesti tehnyt meille listan tänne. Nyt tässä kuussa sit niitä plussia sataa! Mukava kun samassa olevia löytyy täältä viertuaalimaailmasta =)

Minulla huomenna uä ja katsotaan folli koko + limis ja sen mukaan sit katsotaan tehdäänkö pas tässä kierrossa. Ovista olen jo tikutellut cd digitestillä, mut negaa vielä näyttää..viiva vahvistumaan päin. Lääkäri kyl sanoi et ei kannata ovista nyt ennen uä alkaa bongaamaan...
Huomista odotellaan.
sanna 1. ivf 1.pas
 
[/url][color=Green3]

Mukana menossa keskiviikkona 18.3.2009:[/color]

haltia................. 1.ICSI 1.PAS..... 18.3....... pp0

Tao74................ 2.IVF 3.PAS....... ? .......... pp--

Sini78................ 2.ICSI 1.PAS..... ? .......... pp--

millis1981.......... 1.IVF 1.PAS....... ? ......... pp--

Pikku-Tintti........ 2.PAS................ ? .......... pp--

Sannuli-81........ 1.IVF 1.PAS....... ? .......... pp--

Miimi78.............. 2.ICSI 1.PAS..... ? .......... pp--

Merilintu............ PAS................... ? .......... pp--

wilsson.............. PAS................... ? .......... pp--


[color=Green3]Plussanneet:[/color]
 
huh ku vatkasin tota pikkasen aikaa et sain nuo sarakkeet suunnilleen samaan kohtaan.. eikä vieläkään oo hyvä.. pilkun-nussija ku oon niin vähän ahistaa :kieh:

).( tänään alko menkat, joten alotin zumet. UÄ-ajan sain varattua 30.3. (sillon kp 13).

Mites haltian siirto meni?
 
Kiitos teille ihanille kannustuksesta, tervetuloa uusille! Nyt on sitten pieni sissi kyydissä. Pelko, että se tulee sieltä pois on aivan kamala. Jokaisesta vähänkin raskaammasta tekemisestä tulee heti huono omatunto, voi kun se siellä kiinnittyisi ja kasvaisi hyvin. Miten teillä muilla, oletteko saaneet ohjeistusta, että jotain pitäisi erityisesti välttää, tai tehdä? Entä oletteko erityisesti välttäneet jotakin? Siirto meni hyvin - kahdesta alkiosta jotka eilen olivat molemmat 4 soluisia oli toinen tänään jakautunut 6 soluiseksi ja toinen 8 soluiseksi. Lääkärin mukaan valinta oli helppo, koska 3 päivän ikäisinä alkioden "pitäisi" olla sen 8 soluisia. Nyt vain sitten jännitetään. Pakkaseen jäi vielä 8 alkiota 4 olkeen. Testipäivä osuu 1.4 eli aprillipäiväksi Voi kyllä olla, että kuukautiset alkaa ennen sitä.
 
Moikka! Tätä PAS-pinoa jo kaipailinkin, mukavaa että pinot ja listat on pantu pystyyn. Meillä ois huhtikuussa 1. ICSI:n 4. PAS ja luovutetuilla munasoluilla mennään. Tuoresiirrosta plussasin haamun, sen jälkeen ei toista viivaa oo näkynyt. Yritystä on takana kuutisen vuotta. Ennen lahajamunasoluja tuli yritettyä muutama inseminaatio ja IVF omilla munasoluilla, mut eihän niistä mitään tullut.

Oottelen menkkoja viikonloppuna. Toivottavasti alkavat, niin päästään siirtoon vielä ennen pääsiäistä. Pakkasessa on vielä 2 alkiota. Tähän saakka kaikki ovat kestäneet sulatuksen, joten eiköhän nuokin. Kiinnittyminen vaan tuntuu olevan hankalaa. Alan kohta taas tummien viinirypäleiden kuurille, jos se ees vähän edistäs asiaa.

Monet täällä tuntuu syövät zumeja. Ite alotan progynovan kp. 2. Tietääkö kukaan onks lääkkeissä jotain eroa? Kai niissä sama vaikuttava aine on.

Tsemppiä kaikille!
 
Hienoa Haltia! Kiinnittymisintoa sissille!

Miulle lääkäri sano et siirron jälkeen kaikkee saa tehä mitä ennenkin, jumpata sun muuta. Liikunta vaan tekee hyvää, lisää kohdun verenkiertoa. Ja että alkio on siellä niin hyvässä tallessa, ettei tosiaan pääse tipahtamaan pois.
 
Yötä vielä ja pieni korjaus. Meillä on siis nyt 3. PAS. Yks siirto jäi väliin, ku siirtopäivänä pukkas nuhakuumeen. Menee sekasin, ku on tässä ollut jo noita hoitoja riittämiin. Nyt nukkumaan ja huomenna parin päivän reissuun.
 

Yhteistyössä