Huomenta! Se on maanantai ja viikonlopun juhlinta tuntuu silmissä. No, kyllä se tästä taas meikäläinenkin käynnistyy. Kahvia, kahvia... B)
Amelia3: Minä ainakin pidän kaikki varpaatkin pystyssä teidän pakkasukkojen puolesta! :wave:
Minäkin olen kuullut, että joillakin klinikoilla Suomessakin on makuutettu hetken aikaa siirron jälkeen. Tosin ihan vain muutaman minuutin. Voihan se olla että sillä on vaikutusta. Toisaalta tuntuisi vähän oudolta, että asiasta ei tiedettäisi lääkärien keskuudessa jos se huomattavasti edesauttaisi alkion kiinnittymistä?
Mulle sanottiin, että alkion on kuin kahden patjan välissä, josta se ei pääse putoamaan vaikka ponnistelisi kuinka. Minäkin elelin ihan tavallista elämää viimeksi siirron jälkeen. Tai no en ihan, koska kovin liikunta ei oikein punktion jälkeen vielä tullut ekana mieleen. Nyt täytyy varmaan ottaa rauhallisemmin. Tuskin siitä mitään haittaa ainakaan on.
(.) Meilläkin ultrassa tilanne oli ok. Limistä vielä kasvatellaan, mutta muuten kaikki oli niin kuin pitäisikin, huh!. Sulattelut alkaa keskiviikkona ja siirto (jos kaikki hyvin menee. :/ Pekutuksia tännekin päin!
) torstaina.
Toivottavasti päästään pian kaikki hakemaan kyytiläiset matkaan!