Partyliten tuoksuista

  • Viestiketjun aloittaja Taidan tehdä tilauksen tuoksuöljystä
  • Ensimmäinen viesti
finttu
Alkuperäinen kirjoittaja Ipanoiden äiti:
Mun suosikki ois ollut minttu siinä Tunnelmien tuoksut-kukassa, harmi että on nyt myyntikiellossa :(
Mitämitämitä???? mix on myyntikiellossa??? Mul on niitä ja olen polttanut kyllä...

Mut suosikeita: mustikka, inkivääriomena, valkolumimarja (nää kaikki on poistuneita), mulberry, mansikkakiivi, villiruoho niistä mitkä on tällä hetkellä valikoimissa. ja se minttu on kans ihan kiva, mut miksi se on myyntikiellossa?
 
Ipanoiden äiti
Alkuperäinen kirjoittaja finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ipanoiden äiti:
Mun suosikki ois ollut minttu siinä Tunnelmien tuoksut-kukassa, harmi että on nyt myyntikiellossa :(
Mitämitämitä???? mix on myyntikiellossa??? Mul on niitä ja olen polttanut kyllä...

Mut suosikeita: mustikka, inkivääriomena, valkolumimarja (nää kaikki on poistuneita), mulberry, mansikkakiivi, villiruoho niistä mitkä on tällä hetkellä valikoimissa. ja se minttu on kans ihan kiva, mut miksi se on myyntikiellossa?
Niin siis se Tunnelmien tuoksut on semmonen kukka, minkä sisään laitetaan tuoksuöljyä, siinä ei polteta kynttilöitä. Se on uudessa talvi-kevätkuvaston etuaukeamalla. Se ei ole jotenkaan täyttänyt laatuvaatimuksia ja vedettiin pois myynnistä, tulee ilmeisesti paranneltuna versiona markkinoille myöhemmin. Toivottavasti, koska mä haluun siihen omaani lisää öljyä!!
 
Konsulttina meinaa aina välillä olla vaikeuksia valita se oma lempparituoksu, mutta kyllä se kuitenkin sieltä joukosta valikoituu kun tarpeeksi testailee. Tällä hetkellä ehdottomasti agave-nektariini, mutta sais olla todella vahvempi, koska on (mun paatuneeseen nenään!) lähes tuoksuton...
 
vieras
Mun lemppareita:

Emännän varaustuoksuista kiiwi-mansikka ja sitruunaruoho

Kuvastosta agave-nektariini, villiruoho, mangomandariini, mansikkaraparperi, usva (tämä kesäkuvastossa tulee myös tuoksuöljynä), aloe vera ja puhdas puuvilla (nämä myös tuoksuöljyinä), appelsiinisorbetti ja kesäkuussa emännille tarjoukseen tuleva appelsiinikumkvatti.

Tulevan kesäkuvaston sitruunajuoma, mansikkamaa, kesätimjami ja vanilla&persikka ei oikein olleet mun makuun.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja haisee pahalle kaikki:
ja pää on kipee kun kylään menee,kun joku valopää niitä polttelee.hyi

Mä en polta tuoksukynttilöitä silloin, kun tulee vieraita. Ja esittelyissä poltan tuoksuttomia kynttilöitä, koska joillekin voi tulla tuoksuista päänsärkyä.

Mutta! vessaan ja kylpyhuoneeseen meinaan tilata tuoksuöljyt eli aloe veran ja usvan ihan omaksi ilokseni ja vessakäynti on vieraillakin toivottavasti niin lyhyt, ettei ehdi päänsärkyä aiheuttaa. :D
 
finttu
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Musta on hassua että joku tykkää usvasta kun musta se on niiiiin karsea :) Siinä sen näkee että yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta.
Mustakin se usva haisee ihan axelta.
Mut kaikki omenat on ollu ihania ja nyt ei vissiin oo mitään omenaa kuvastossa?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Musta on hassua että joku tykkää usvasta kun musta se on niiiiin karsea :) Siinä sen näkee että yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta.
Sama somisteissa. Niitä on ihan laidasta laitaan ja yksi tykkää yhdenlaisista ja toinen ihan toisenlaisista.

Itse tykkään raikkaista tuoksuista - melkeinpä sellaisista pyykinpesuaineelta haisevista enkä ollenkaan mistään mausteisista hajuista. Tumma kirsikka on siinä rajalla, että toisaalta tykkään, mutten ole vielä uskaltautunut testaamaan kotonani.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen:
Kuinka kauan nuo tuoksuöljyt kestävät? Esim. pieneen vessaan ei varmaan tarvitse laittaa montaa niitä bambutikkuja. Harmi kun ovat niin kalliita...

En ole vielä kerennyt testaamaan, mutta luulisin, että haihtuvat aika hitaasti eli uskon kestävän kuukausia. Olen saanut konsultilta vinkin, että laittaa aluksi vain neljä kortta ja sitten maun mukaan lisää, jos haluaa voimakkaamman tuoksun.
 
Hiippa
Mun konsulttikaveri sanoi että sillä kesti lähemmäs vuoden semmonen tuoksuöljy, hän oli aloittanut yhdellä korrella ja lisännyt niitä aina välillä.
Nuo öljythän on nyt 10e halvempia kuin viime vuoden kuvastossa, tänä vuonna siis 39.90e, viimevuonna 49.90e!
 

Yhteistyössä