Konsultin kuuluisi kertoa esittelyssä, että metallinastan pohjaa kuuluu lämmittää muutamia sekunteja ja painaa votiivin pohjaan kiinni (kutsutaan hitsaamiseksi) jotta lanka ei irtoa tai laskeudu polttamisen aikana.Alkuperäinen kirjoittaja Rekka-Paula:mä hyppään tähän samaan pinoon ja kysäsen et onko muilta lähteny votiiveista sydänlangat irti siitä metallilätystä?? täytys jostain kaivaa esittelijän numero et voisin reklamoida... :|
Saat ainakin multa! Laita yv niin jatketaan siellä kun ei täällä saapi kaupustella!Alkuperäinen kirjoittaja anna:mäkin hyppään tähän ja kyselen,että voinko tilata tuikkivia ilman esittelyjä...vai miten mä saan lissää???
Alkuperäinen kirjoittaja Konsultti itsekin:Konsultin kuuluisi kertoa esittelyssä, että metallinastan pohjaa kuuluu lämmittää muutamia sekunteja ja painaa votiivin pohjaan kiinni (kutsutaan hitsaamiseksi) jotta lanka ei irtoa tai laskeudu polttamisen aikana.Alkuperäinen kirjoittaja Rekka-Paula:mä hyppään tähän samaan pinoon ja kysäsen et onko muilta lähteny votiiveista sydänlangat irti siitä metallilätystä?? täytys jostain kaivaa esittelijän numero et voisin reklamoida... :|
quote]
juurikin tämän toimenpiteen jälkeen se lanka irtosi!
miten tääki meni näin.. osaan käyttää palstaa :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Konsultti itsekin:Konsultin kuuluisi kertoa esittelyssä, että metallinastan pohjaa kuuluu lämmittää muutamia sekunteja ja painaa votiivin pohjaan kiinni (kutsutaan hitsaamiseksi) jotta lanka ei irtoa tai laskeudu polttamisen aikana.Alkuperäinen kirjoittaja Rekka-Paula:mä hyppään tähän samaan pinoon ja kysäsen et onko muilta lähteny votiiveista sydänlangat irti siitä metallilätystä?? täytys jostain kaivaa esittelijän numero et voisin reklamoida... :|
Syy ei nyt siis ole kynttilässä, vaan siinä, ettei sitä ole osattu käyttää oikein. Otahan yhteys konsulttiisi jos hän on unohtanut tämän kutsuilla kertoa.
Ite kerron tämän aina, välillä pariinkin kertaan ja KETUTTAA kun ihmiset ei jaksa kuunnella, vaan sitten tulee näitä...No, aina oon ne takuuseen saanut vaikkei siis olekaan kynttilässä vika.
lootaas tuli yks viestiAlkuperäinen kirjoittaja Powergirl:Saat ainakin multa! Laita yv niin jatketaan siellä kun ei täällä saapi kaupustella!Alkuperäinen kirjoittaja anna:mäkin hyppään tähän ja kyselen,että voinko tilata tuikkivia ilman esittelyjä...vai miten mä saan lissää???
Ja sulle pukkas vastausta myös!Alkuperäinen kirjoittaja Betty- Boop:lootaas tuli yks viestiAlkuperäinen kirjoittaja Powergirl:Saat ainakin multa! Laita yv niin jatketaan siellä kun ei täällä saapi kaupustella!Alkuperäinen kirjoittaja anna:mäkin hyppään tähän ja kyselen,että voinko tilata tuikkivia ilman esittelyjä...vai miten mä saan lissää???