V
vieras
Vieras
Meilläkin parturi leikkasi hassun tukan, mutta kasvaahan se. Itse en nää kun tuikkivat silmät ja nauravan suun 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Mitä se poika itse tuumasi hiuksistaan? :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja allapollo:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Mitä se poika itse tuumasi hiuksistaan? :attn:
eipä paljon kiinnosta itseään, ei katsele juuri peiliin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja allapollo:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Mitä se poika itse tuumasi hiuksistaan? :attn:
No mikäs hätä sitten on, jos kantajalleen on kerran ok.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja allapollo:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Mitä se poika itse tuumasi hiuksistaan? :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja allapollo:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja allapollo:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Mitä se poika itse tuumasi hiuksistaan? :attn:
No onhan se äidin ja isän silmissä ja koulukavereittenkin..ja periaatteesta harmittaa maksaa (minulle) paljon siitä, että menee huonommaksi. Mistä näistä tietää näistä partureista, kuka osaa ja kuka ei osaa leikata?
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja allapollo:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja allapollo:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Mitä se poika itse tuumasi hiuksistaan? :attn:
No onhan se äidin ja isän silmissä ja koulukavereittenkin..ja periaatteesta harmittaa maksaa (minulle) paljon siitä, että menee huonommaksi. Mistä näistä tietää näistä partureista, kuka osaa ja kuka ei osaa leikata?
Jos se sinun silmissäsi on ihan kamala, niin muiden silmissä voi hyvinkin näyttää ihan toisenlaiselta. Erilainen kun ei aina tarkoita huonompaa.