Parturi pilasi pojan tukan.

Oli sillain sievän mallinen, mutta vähän ylikasvanut niin vein parturiin ja pyysin vähän siistimään ja sanoin, että säilytetän tämä pitkä linja, että ei singlata niskaa. No, se oli sitten leikattu näin: viivasuora liian lyhyt otsis, päältä lyhyt, kerroksittainen ja niskassa sellainen paksu niskatukka, oikea "mullen"! Nyt koko tukka on ohuen näköinen liru, joka niskassa yltyy paksuksi karvamatoksi.
Aivan kamala...huoh..ja parin päivän päästä etelän reissulle ollaan lähdössä, eikä ehdi kyllä kasvaa ihmisen näköiseksi siihen mennessä. Kyllä vituttaa, kun itse olisin saanut paljon paremman, mutta ajattelin nyt jättää ammattilaisen tehtäväksi, että olisi sitten reissussa hieno. Maksoikin aika paljon.
Sai olla kyllä viimeinen reissu "kivijalkaparturiin", ens kerralla pitänee valita joku salon-tyyppinen kampaamo.
Mitähän tuolle vois nyt ensi avuksi tehdä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tiiätkö, jos kallossa ei ole mitään vikaa, kannattaa vetää kalju.
Sitä aattelin, mutta on aika isopäinen hän, ei taida oikein näyttä hyvältä. en mllään raskisi viedä toiseen parturiin, että leikkaisivat siistin lyhyen, kun on tiukka matkabudjetti jo valmiiksi.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja allapollo:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tiiätkö, jos kallossa ei ole mitään vikaa, kannattaa vetää kalju.
Sitä aattelin, mutta on aika isopäinen hän, ei taida oikein näyttä hyvältä. en mllään raskisi viedä toiseen parturiin, että leikkaisivat siistin lyhyen, kun on tiukka matkabudjetti jo valmiiksi.
Höpöhöpö, mitään isopäinen ole... lapsillahan on aina iso pää kehoon verrattuna.
 
miksi et sanonut siellä että et ole tyytyväinen???
Näin parturi-kampaajana ei ole kovin kiva lukea näit juttui, kun muualla haukutaan ja ei oo pokkaa sanoo paikan päällä että nyt kyllä meni hiukan ketuix.
 
Alkuperäinen kirjoittaja allapollo:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tiiätkö, jos kallossa ei ole mitään vikaa, kannattaa vetää kalju.
Sitä aattelin, mutta on aika isopäinen hän, ei taida oikein näyttä hyvältä. en mllään raskisi viedä toiseen parturiin, että leikkaisivat siistin lyhyen, kun on tiukka matkabudjetti jo valmiiksi.

Koneella on kyllä niin helppo leikata, että melkein ei voi epäonnistua. Kunhan ei liian lyhyeksi leikkaa (jos ei halua lyhyttä). Sitten vaan tasottelee niskan ja korvan päältä.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja allapollo:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Sanoiksä sille parturille mitään vai olitko vaan ihan :eek: ?
no menin töihin kun on siinä aika lähellä ja 9v-poika osas itse tulla sinne. Olin mä aika sanaton, kun sen lopputuloksen näin...harmittaa.
:D Mitähän se parturi oikeen kelaili, ku sitä leikkas... :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja allapollo:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Sanoiksä sille parturille mitään vai olitko vaan ihan :eek: ?
no menin töihin kun on siinä aika lähellä ja 9v-poika osas itse tulla sinne. Olin mä aika sanaton, kun sen lopputuloksen näin...harmittaa.
soita sinne ja sano että poika tuli kotia ja en todellakaan ole tyytyväinen, meette takas ja tekee samaan hintaan korjauksen.
Väärin käsityksiä sattuu.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
Alkuperäinen kirjoittaja allapollo:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Sanoiksä sille parturille mitään vai olitko vaan ihan :eek: ?
no menin töihin kun on siinä aika lähellä ja 9v-poika osas itse tulla sinne. Olin mä aika sanaton, kun sen lopputuloksen näin...harmittaa.
soita sinne ja sano että poika tuli kotia ja en todellakaan ole tyytyväinen, meette takas ja tekee samaan hintaan korjauksen.
Väärin käsityksiä sattuu.
Mutta mä en kyllä uskaltas mennä sellaselle parturille, joka möhlii.
 
sen pitäisi tehä lain mukaan varmaan samaan hintaan uusi kampaus.
Mulleki AINA yhessä pikku kylässä parturi leikkas oman mieleisensä ja aina otti enempi pois,
kerranki sanoin että "malli säilyy mutta latvoista sentti pois..." yllätys yllätys pitkähkö tukkani olikin polkkatukka! kiva tapa alottaa seitsemäs luokka ku kaverit nauraa ittensä kipeäksi!!

Valitin äitini kanssa tästä että mitä se menee omiaan leikkeleen ni anto lahjakortin saman arvosen sinne kampaamoon. ja pahoitteli.

Mutta tää kampaaja oli tehny samaa muillekin ja mulleki pienenä..

Leikkaa ite se tukka lyhyeksi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja sanoitko:
pojallekkin että tukkas on hirveä?mitä poika tuumasi
en tietenkään sanonut pojalle, vaan sanoin, että no sehän on siisti ja sitten illalla sanoin, että aika pitkäksi jäi tuolta takaa, on varmaan kuuma, pitäisköhän äidin sitä vielä vähän lyhentää? :/
Ajattelin että mitpä se hyödyttää takas mennä, eihän ne karvat siitä pitene, pilalla mikä pilalla, ois pitänyt jäädä neuvomaan viereen, mutta olen yleensä aina luottanut ammattilaisiin..
 
Rukoilijasirkka
Juuh, ammattilaisiin. kampaamoa saa ilmeisesti pyörittää ihan millanen poropeukalo tahansa. kerran olen huonolla kampaajalla ollut, jonka seurauksena en ikinä koskaan milloinkaan mene enää muualle kuin vakipaikkaani.
 

Yhteistyössä