Partureita paikalla? Neuvoa tarvisin kiitos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "siina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"siina"

Vieras
olen laittanut kaksi värinpoistoa niiden välissä aikaa kaksi viikkoa ja sitten niiden jälkeen vaalennuksen, silti edelleen kusen keltainen tukka. hiukset eivät ole menneet huonoon kuntoon koska leikkasin välissä hiuksiani siihen malliin mihin halusin niin lähti 10cm. mutta miten saisin pois tämän laikukkaan kusenkeltaisen värin? värjäänkö tähän päälle jonkun aivan aivan vaalean ruskean ja siihen vaaleita raitoja vai vedänkö tähän päälle vain pikku hiljaa vaaleita raitoja. minulla on käytössä silver shampoo mikä poistaa keltaisuutta mutta se ei ole auttanut. jos joku tietää mitä tehä niin voisi auttaa minua ja kertoa, kiitos etukäteen :)

p.s. tiedän että on tyhmää lähtee kotona tekeen värinpoistoja yms yms mutta tyhmästä päästä kärsii koko ruumis :D

Siis ymmärsinkö oikein että olet laittanut ensin kaksi värinpoistoa ja sitten vaalean värin? Vai oliko tuo kolmaskin värinpoisto eli vaalennus, tarkoittavat siis samaa. No, joka tapauksessa jo se että olet laittanut kaksi värinpoistoa ja vaalean värin tai vielä vaalennuksen ja tukka on nyt vaalea mutta siis keltainen, niin jos nyt lyöt tuohon minkään laista vaaleaa ruskeaa päälle niin tulos voi olla ihan mitä tahansa!
Mitä luultavimmin ainakin liian tumma koska vaalennettu imee sitä väriä ihan liikaa ( vaikkakin kyllä sitten päästääkin sitä väriä nopeaa pois ) ja aika varmasti vihertävä jollei jopa kunnon vihreä varsinkin jos väri on vaalean ruskea. Kun vaalennettua hiusta tummentaa siihen pitää laittaa punaista pigmenttiä muuten tulos on vihreä.

Itsekkin monta kertaa vaalentanut tummasta tukasta täysin vaaleaksi ja tuossa tilanteessa olen laittanut päähän tuhkan vaalean värin, siinä on vain se ongelma että voi vetää osaltaan harmaaksi. JA myös se että vaikka hiukset vaikuttaisi sulla nyt hyväkuntoisilta niin vielä yksi kestoväri siihen päälle ja hiukset voi olla aika lailla purkkaa ja kuivat korput! Eipä sitä tiedä ennen kuin kokeilee mutta noin voi käydä, juuri sen takia monissa vaaleissa kestoväreissä lukeekin ettei saisi käyttää värinpoiston jälkeen mutta minkäs teet.

Sitten tietysti voit käyttää hopeita suoravärejä aina silloin tällöin taittamaan keltaisuutta.

Itse poistin tyttäreni värin vaalennusaineilla, kolme pakettia panin peräjälkeen ja sitten sellaisen vaalean harmahtavan värin. Ei hiukset kummemmin siitä kärsineet, mutta en muuten kyllä tykännyt tumman tytön vaaleista hiuksista ;/

Yhteistyössä