Mä oon vähän kade sulle.... Niinkun nimimerkkikin kertoo, haluaisin todellakin jonkun gekkoliskon...Alkuperäinen kirjoittaja Salaiho:www.herppi.net sieltä löytyy tosi hyvin tietoa. itelläni on berberiskinkki ja kaks kultagekkoa
Kiitti linkistä :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Salaiho:www.herppi.net sieltä löytyy tosi hyvin tietoa. itelläni on berberiskinkki ja kaks kultagekkoa
Miä taas oon miettinyt, et kissat syö vielä agama reppanan-meillä kolme kissaa.. Eli ne uskaltas tutustuttaa toisiinsa...Alkuperäinen kirjoittaja Meillä on:Juu hommatkaa Agama kun gekot on mun mielestä jotenkin passiivisia ja
jotkut on vielä yöeläjiä joten ei kauheesti kateltavaa
Meidän poika/tyttö(ei tiedetä vielä)on tosi ihmis ja lapsisekä myös kissa rakas(tosin on vielä niin
pieni että vasta lasin läpi leikkivät
Meidän terra on vielä 120cm mut ollaan just alottamassa rakennuspuuhia ja tehään sille 160cm pitkä ja taustat myös(tehtiin meitin kunkkuboalle jo ja yllättävä helppoa oli tehdä ite
Muumi syö Jamaikalaisia "hiljaisia" sirkkoja,salaattia ja hedelmiä sekä joskus jauhiksia ja torakoita.
Pienenä siis enemmän hyönteisiä mut aikuisena enemmän kasviksia
Jauhomadot kasvatan ite ja joskus ostan eläinkaupasta. Sirkat ei kovin korkeelle hyppää, mut pitää ihan hirveetä meteliä sitte ku tulee sukukypsiks. Sirkkojen hintaa en nyt muista ku ostan niitä säilykkeenä. Säilykkeenä ne on jotai 6-8?/purkki.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Kiitti linkistä :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Salaiho:www.herppi.net sieltä löytyy tosi hyvin tietoa. itelläni on berberiskinkki ja kaks kultagekkoa
Siäkin varmaan osaat noista sirkoista ja toukista kertoa..
Miten korkeelle ne sirkat pomppii ?
Onko ne kalliitakin?
Siis sen verran noviisi, etten edes tajunnut etsiä kasvattajiaAlkuperäinen kirjoittaja Meillä on:Niin ja noita tavaroita kannattaa katsella käytettynä esim.Huutis,Keltainen pörssi,suomi24 ja tietty Herpin myydään palsta mistä oon ostanut meitin sirkkafarmin etujoukot
Myös siellä on kasvattajia joilta kannattaa myös harkita eläimen ostoame ostettiin meidän Muumi kasvattajalta ja sen molemmat vanhemmat oli punaisia joten se on jo noin rääpäleenä aivan upean värinen....odotan kasvua ja ompelen sille puseron ja jos on lämmin kesä niin vien valjaissa pihalle
Joo, etteivät siis hyppää terraariosta ulosAlkuperäinen kirjoittaja Salaiho:Jauhomadot kasvatan ite ja joskus ostan eläinkaupasta. Sirkat ei kovin korkeelle hyppää, mut pitää ihan hirveetä meteliä sitte ku tulee sukukypsiks. Sirkkojen hintaa en nyt muista ku ostan niitä säilykkeenä. Säilykkeenä ne on jotai 6-8?/purkki.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Kiitti linkistä :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Salaiho:www.herppi.net sieltä löytyy tosi hyvin tietoa. itelläni on berberiskinkki ja kaks kultagekkoa
Onko ne kalliitakin?
Juu myydään ihan eläinkaupassaToki voi vasta viedä ulos kun on tosi kuumapäivä aavikkoeläin kun on ja tietty et valjaat on sopivatAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Siis sen verran noviisi, etten edes tajunnut etsiä kasvattajiaAlkuperäinen kirjoittaja Meillä on:Niin ja noita tavaroita kannattaa katsella käytettynä esim.Huutis,Keltainen pörssi,suomi24 ja tietty Herpin myydään palsta mistä oon ostanut meitin sirkkafarmin etujoukot
Myös siellä on kasvattajia joilta kannattaa myös harkita eläimen ostoame ostettiin meidän Muumi kasvattajalta ja sen molemmat vanhemmat oli punaisia joten se on jo noin rääpäleenä aivan upean värinen....odotan kasvua ja ompelen sille puseron ja jos on lämmin kesä niin vien valjaissa pihalle
Eläinkaupassa maksoi 150 euroa
Ulos valjaissa :heart:
Eli miun kannattaa tutustua tuohon herppi.nettiin todekkakinAlkuperäinen kirjoittaja meillä on:Juu kyllä se on mahdollista tutustuttaa kissat ja partiksetMut tietty vasta sitten kun se osaa jo puolustautuaMeillä on kaks kissaa ja kovasti se jo noin pienenä uhittelee niille lasin läpi
Partiksesta tulee hännän kanssa yleisesti noin 50cm pitkä(toki on myös poikkeuksia)joten
kyllä se sitten jo puolensa pitää+olen nähnyt useita kuvia yms.missä on partis ja kissa
Joo kannattaa satsata jamaikalaisiin ellei kaipaa siritystä päivin ja öin:O
Juu ollaan tehty se isompi terraario siis meidän Dille boalle ja siihen se tausta myös
Partikselle ajateltiin tehdä eteen liukuovet ja muuten vanerista että saa puut tukevasti kiinni ja saa sitten omaa rauhaa kun kaikki seinät ei oo lasiaHerppi.netissä on terraario puolella tosi kivoja ratkaisuja joten sieltä saa hyviä vinkkejä
Ei hyppää ulos ja mulla ainaski on terraarion päällä verkot ni ne ei pääse senkää takia ulosAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Joo, etteivät siis hyppää terraariosta ulosAlkuperäinen kirjoittaja Salaiho:Jauhomadot kasvatan ite ja joskus ostan eläinkaupasta. Sirkat ei kovin korkeelle hyppää, mut pitää ihan hirveetä meteliä sitte ku tulee sukukypsiks. Sirkkojen hintaa en nyt muista ku ostan niitä säilykkeenä. Säilykkeenä ne on jotai 6-8?/purkki.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Kiitti linkistä :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Salaiho:www.herppi.net sieltä löytyy tosi hyvin tietoa. itelläni on berberiskinkki ja kaks kultagekkoa
Onko ne kalliitakin?
Näin painajaista jo viime yönä
Itse asiassa miä vaan innostuin, kun lueskelin, miten isoks ne kasvaaAlkuperäinen kirjoittaja Meillä on:Juu ne on tosi pieniä ja söpöjäToki voi sitten miettiä myös kääpiö-partista jos ei haluu et se kasvaa isox mut kissojen takii me päädyttiin tavalliseen ja toki se on myös halvempi(kasvattajalla oli 120?)...mut kyllä sen tavaroihin sit meneekin jo enemmän euroja
Kuulostaa ihan meikäläiseltä!Six meillä on 2 lasta,2 kissaa,Partis,Kunkkuboa ja akvaariollinen käärmekaloja....Haluaa lissäääääJoo ja myös "sisustaminen" lähti niin sanotusti "lapasista"Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Itse asiassa miä vaan innostuin, kun lueskelin, miten isoks ne kasvaaAlkuperäinen kirjoittaja Meillä on:Juu ne on tosi pieniä ja söpöjäToki voi sitten miettiä myös kääpiö-partista jos ei haluu et se kasvaa isox mut kissojen takii me päädyttiin tavalliseen ja toki se on myös halvempi(kasvattajalla oli 120?)...mut kyllä sen tavaroihin sit meneekin jo enemmän euroja
Miä sanoinkin miehelle, et kun lähes esim "sisustusta" ostamaa, en ota sitä ees mukaan *miä haluun tuon ja tuon ja tuon..*
Jos miä saisin päättää, niin meillä olis talo täynnä elukoitaAlkuperäinen kirjoittaja Meillä on:Kuulostaa ihan meikäläiseltä!Six meillä on 2 lasta,2 kissaa,Partis,Kunkkuboa ja akvaariollinen käärmekaloja....Haluaa lissäääääJoo ja myös "sisustaminen" lähti niin sanotusti "lapasista"
No teillä on sentään talo Meillä on vaan 70 neliöö mut kyllä vielä ainakin yks..yks...ja yks...mahtuu Tuu sit kertoo mitä oot hankkinu ja koska "vauva" tuleeAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Jos miä saisin päättää, niin meillä olis talo täynnä elukoitaAlkuperäinen kirjoittaja Meillä on:Kuulostaa ihan meikäläiseltä!Six meillä on 2 lasta,2 kissaa,Partis,Kunkkuboa ja akvaariollinen käärmekaloja....Haluaa lissäääääJoo ja myös "sisustaminen" lähti niin sanotusti "lapasista"
3 kissaa löytyy tällä hetkellä vaan
Siis pitäähän siitä terraatiosta sitten hieno tehdä
vastuutonta hommata eläin tutustumatta ensin miten sitä hoidetaan!Alkuperäinen kirjoittaja parta_agama:hei mulle ois tulossa 17.10.09 parta-agama naaras nimeksi tulee lysti
käykö partiksille akvaario?
No siis mä ite ostin Faunattaresta, makso 199 (muistaakseni) terran sain kaverilta. Mut ei oo kasvattajista tietoo :/Eli siis, oon kuullu et eläinkaupoist ostetut Parta-Agamat voi kantaa suolistoloista, joten ajattelin kasvattajaa, mut en oo löytäny mistään yhen ainutta Parta-Agaman kasvattajaa? Jos on tietoo kasvattajista, niin sanokaa, kun etin epätoivosesti. Asun Vantaalla, joten jostain täst läheltä toivoisin. Jonkun kasvattajan nettisivun linkki, tai jotain muuta, mistä löytäis ois kiva Herppi.net'ist oon jo ettiny, joten en mee uudestaan