Paroxetiini ja sivuoireet??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mammeli

Jäsen
25.05.2004
274
0
16
Olen nyt kaksi päivää syönyt ko.lääkettä ja tuntuu aivan kauhealle kaikki. Tärisyttää ja ajatukset on ihan sekavia,tuntuu ettei kykene ajattelemaan selkeästi ja ihan kuin ajatukset ei ois "omia". Ei oo koko ahdistus/masennusaikana ollut näin hirveää oloa kuin nyt kun aloin syömään lääkkeitä. Ja tuntuu,etten kykene tekemään mitään ja pelkään vaan omaa oloa ja kaikkea...onkohan näin yleensä lääkkeen aloittamisen aikoihin ja että tää olo helpottais myöhemmin? Pelottaa,etten tule enää ikinä normaaliksi itsekseni. :ashamed:

Huomenta!!

Mulla tänään kolmas päivä cipralex nimistä masennuslääkettä...eli olen myös juuri aloitellut lääkityksen. Olo juuri samanlainen, kuin mitä kuvailit.Eniten pelottaa just nää ihmeelliset ajatukset, mitä päässä pyörii.niillä ei ole päätä eikä häntää...jotenkin tosi pelottavia!!!
Kaikin puolin on niin ahdistunut, että musta tuntuu että silmissäkin tää oma koti näyttää vieraalta..

:hug:

Oon syönyt 2,5 viikkoa paroxettinia. Vaihdoin toisesta masennus/paniikkilääkkeestä tähän ja mielestäni tossa tuli oireita tosta vaihtamisesta vaan. Mutta oireita on ollut tärinä ja "pelot". Mutta ei mitään kummallisia ajatuksia.

On tääkin kun pitää vetää lääkkeitä tälläiseen... :hug:

Jos vaan pystyt niin odottele 2-3 viikkoa ja jos ei rupea helpottamaan niin lääkitys vaihtoon. Aika useinhan alussa saattaa tulla tuollaistakin. Itselleni tosin paroxetin sopi todella hyvin.

Yhteistyössä