T
tyhmä kysyy
Vieras
Niin kun ei ole mitään hajua kun ei o koskaan tarvinnu tietää, mutta te varmaan tiedätte niin kertokaa viisaammat 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mia:parketin ja laminaatin hinnan ero on keskimäärin kolmin kertainen. laatu määrää hinnan.mutta kukaan järkevä.itseään kunniottava ei halua laminaattia muista kuin taloudellisista syistä.
Alkuperäinen kirjoittaja mia:parketin ja laminaatin hinnan ero on keskimäärin kolmin kertainen. laatu määrää hinnan.mutta kukaan järkevä.itseään kunniottava ei halua laminaattia muista kuin taloudellisista syistä.
Alkuperäinen kirjoittaja koppis:Alkuperäinen kirjoittaja mia:parketin ja laminaatin hinnan ero on keskimäärin kolmin kertainen. laatu määrää hinnan.mutta kukaan järkevä.itseään kunniottava ei halua laminaattia muista kuin taloudellisista syistä.
Et ehkä ole tutustunut nykyaikaisiin laminaatteihin, siis nimenomaan hyviin sellaisiin. Kunnioitan itseäni, mutta tulevaan ok-taloon laitetaan yläkertaan laadukas laminaatti.
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja mia:parketin ja laminaatin hinnan ero on keskimäärin kolmin kertainen. laatu määrää hinnan.mutta kukaan järkevä.itseään kunniottava ei halua laminaattia muista kuin taloudellisista syistä.
Mä en ainaka laittais parkettia ihan syystä et talossa on koiria ja se on sit heti pilalla, vaan laminaattipa ei mee pilalle kynsistä
Alkuperäinen kirjoittaja koppis:Ja sillä halvimmalla laminaatilla ei tee mitään, hyvän laminaatin hinta on usein liki 20e neliö.
Alkuperäinen kirjoittaja Anni:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja mia:parketin ja laminaatin hinnan ero on keskimäärin kolmin kertainen. laatu määrää hinnan.mutta kukaan järkevä.itseään kunniottava ei halua laminaattia muista kuin taloudellisista syistä.
Mä en ainaka laittais parkettia ihan syystä et talossa on koiria ja se on sit heti pilalla, vaan laminaattipa ei mee pilalle kynsistä
Meillä neljä lasta ja kaksi koiraa ja parketti. Eikä mitään ongelmaa. Parketti tosin oli jotain ekstra hyvää ja kestävää hintakin oli siinä 80e/neliö.Joten kyllä todella hyvää ja kestävää parkettiakin on.Ja halvempaa on sitten hioa koko parketti talosta kun vaihtaa laminaatit 240neliöön.
Alkuperäinen kirjoittaja vilukissa:Omat kokemukset laminaattilattiasta on, että se on älyttömän kylmä verrattuna parkettiin. Meillä on osassa huoneissa vanha parketti ja uudet lattiat laminaattia. Eron huomaa selvästi, etenkin keittiössä, jossa joutuu pidempään seisomaan..
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Jaaha, aika paljon puolesta ja vastaan tullut vastauksia. No okei, kertokaa mulle mikä olis sit MEIDÄN perheelle sopivin: 4 lasta, 2 kissaa ja mä rakastuin kyllä päätäpahkaa kun niitä tummia laminaatteja olen jossain nähnyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Jaaha, aika paljon puolesta ja vastaan tullut vastauksia. No okei, kertokaa mulle mikä olis sit MEIDÄN perheelle sopivin: 4 lasta, 2 kissaa ja mä rakastuin kyllä päätäpahkaa kun niitä tummia laminaatteja olen jossain nähnyt![]()
Niin, ja n.90 neliöistä kerrostalokämppää suuniteltiin remppaavamme.