Parkanon ratsastustalli, kokemuksia???

letittää tuulen
mie oon ollu hamassa nuoruudessa siellä leireillä eli vuos oli jotain 1985. huikeaa menoa oli meillä, kun oltiin aina kavereiden kanssa viikonloppuisin siellä majoituksessa keskenämme ja vuokrasimme ponit käyttöömme. talli oli keskellä kylää, joten "yöelämä" oli huikeaa =) huoh, niitä nuoruusaikoja =)

mutta siis ihan positiiviset muistot. en tosin tiedä millaista siellä on nykyään.
 
Halikatti
Mäkin oon ollu siellä v. 89 sellaisella vuokrausleirillä ja olin itse n. 14v. ja se oli tosi kivaa. En kans tiedä yhtään miten nykyään. Vuokrausleirillä sai siis ratsastaa aivan itsenäisesti (vähän kuin ois ollu oma poni:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Halikatti:
Mäkin oon ollu siellä v. 89 sellaisella vuokrausleirillä ja olin itse n. 14v. ja se oli tosi kivaa. En kans tiedä yhtään miten nykyään. Vuokrausleirillä sai siis ratsastaa aivan itsenäisesti (vähän kuin ois ollu oma poni:)
Tuollaiselle vuokrausleirille meidänkin pimut menevät, siellä on yksi tunti päivässä ohjattua ratsastusta, kaksi tuntia saa mennä itsekseen.

Löytyyköhän tänään lisää kokemuksia ko tallista? :whistle:
 
Mä olen ollut siellä aikanaan shetlanninponileirillä n. 10-vuotiaana opettelemassa alkeita.

Aikaa on niin paljon, etten ihan vimpan päälle muista, mutta ei mulla äkkiseltään mitään sanomista ole.
Käytiin siellä myöhemminkin joskus viikonloppureissulla ratsastamassa "ohikulkumatkalla"...

Mutta sieltä se tosiaan lähti, mun hevosharrastus. Nythän mulla on tuon homman kanssa mopo karannut lapasesta ajat sitten, että sen ehkä näkisin pahimpana riskinä ;)
Mutta se kai voi tapahtua kenelle vaan hevoskärpäsen puremalle...
 
A & N
Ollaan oltu siel vuonna 2009 ratsastusleirillä, 2010 myös ratsastusleirillä ja 2010 syksyllä 2 päivän vuokralla.Ponit on tosi kivoja ja mukavia varsinkin Nanette, Panagia, Poku, Lissu, Episse ja Iivis.Ollaan menossa tänäkin vuonna 4. leirille vuokralle.Onko joku muu tulossa? Opettajat on kivoja varsinkin Elina, no toki ei kukaan muu olekkaan opettanu meitä.:D Tallin omistajatkin ovat kivoja.
 
Heppahullu*
Mä asun tääl Parkanossa ja Virranhaara on kyllä mukava paikka. Varsinkin ponit: Nathalie, Sumu, Bandora, Rebekka, Lissu, Wait, Iivis, Poku ja Lucy. Kannattaa mennä leirille itse ainakin olen tykännyt !
 
Alkuperäinen kirjoittaja letittää tuulen;19872413:
mie oon ollu hamassa nuoruudessa siellä leireillä eli vuos oli jotain 1985. huikeaa menoa oli meillä, kun oltiin aina kavereiden kanssa viikonloppuisin siellä majoituksessa keskenämme ja vuokrasimme ponit käyttöömme. talli oli keskellä kylää, joten "yöelämä" oli huikeaa =) huoh, niitä nuoruusaikoja =)

mutta siis ihan positiiviset muistot. en tosin tiedä millaista siellä on nykyään.
Mäkin olen ollut Parkanossa joskus 1984-85, paikassa joka oli ihan siinä kylän keskellä? Omistivat sellaiset veljekset, lieneeköhän sama paikka? Mä ainakin tykkäsin, silloin lapsena. Maastoratsastus oli kivaa.
 
...
Hei, mää olen ollu leirillä ponileiril just tuol parkanos ja mä niin ihastuin siihe Jesse heppaa nii mikä sen rotu oli? kun en muista sen rotua enään ? pistäkää mulle viestii tääl =)
 
tiXa
Olen nyt itsekkin menossa parkanoon vuokrausleirille. Olin siellä leirille muistaakseni viimevuoden lokakuussa ja hauskaa oli! Oma kokemukseni tallista on: Aivan ihania ja kilttejä poneja, melkoisen omatoimista toimintaa, melko mukava väki, mennään paljon ilmansatulaa. Parkanoa on myös paljon moitittu, mutta itse en ole törmännyt vielä mihinkään huonoon asiaan. Joten todellakin suosittelen tallia!
 
"Halston"
paikka on huonosti hoidettu, kuten myös eläimet. Parkanosta tehty myös eläinsuojeluilmoituksia. Itse en omaa lastani laittaisi sinne leirille, on melkosta villin lännen touhua. Kakaroista se tietenkin on hauskaa kun saa olla kuin pellossa mutta ne hevoset mua ainakin säälittää..:(
 
Ellu<3
Olen ollut parkanossa 3 vuotta pääsiäis ja kesäleirillä siellä on todellla kivaa ja ponit ovat ihania varsinkin Nathalie,Nanette,Timantti,Sumu,Raisu ja Prenda.Ensiksikin siellä hoidetaan hyvin tallia ja poneja.!Ponit ovat TODELLA ihania!<3<3
 
Ellu<3
Hei! Olen ollut parkanossa monesti ja suosittelen paikka siellä on tosi kivaa kivat maastot ja kivat poni ja hevoset!Siellä saa tehdä kaikkea! PARKANO ON PARAS PAIKKA IKINÄÄ!!
 
"mmm"
Ponit on OIKEASTI tosi huonosti hoidettu ja ohjaus on vähän mitä sattuu. Olen ollut siis tuolla leirillä ja saatiin kavereiden kanssa kuulla omistajilta ja opettajalta aika paljon huutoa ihan pikku asioista, kuten siitä että olimme 5min myöhässä tai ponin riimun lukko oli väärinpäin. Ei kannata mennä tuonne ihan oikeasti rahoittamaan eläinrääkkäystä. Ponit ja talli ovat tooooosi huonossa hoidossa. Hyih!
 

Yhteistyössä