Pärjäisitkö ilman tiskikonetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lentää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on aina ollut tiskikone, jo lapsuudenkodissakin oli. Mutta, mutta, en juuri koskaan käytä sitä. Vihaan täyttämistä ja tyhjentämistä. Samassa ajassa pesee käsin tiskit moneen kertaan. Kerran päiväss tiskaan tiskit, viikoloppuisin kaksi kertaa, ellemme syö ulkona.

meillä just ollu tiskikone rikki puoltoista viikkoa ja hulluks tulen |O meitä on 6 henkeä täällä,nuorimmaisella viel tuttipullot käytössä eli tiskiä tulee ja paljon |O ostettiin kyl kertakäyttöastioita helpottamaan mut silti sitä tiskiä vaan tulee ja tulee... :/ :o onneks korjaajan pitäis tulla huomenna =)

Meilläkin tiskikone mäskänä... ollut jo viikkotolkulla, keittiötä ei ole suunniteltu tiskaamiseen, eli ei kuivauskaappeja, ei kahta lavuaaria. Mutta pärjäänhän minä, muilla perheenjäsenillä se vaikeus on :saint: Kiroileva tiskikone, jossa linko. :laugh:

Meillä ei ole tiskikonetta. Mä hankkisin sen mut mies ei jostain syystä halua :o mies kyllä tiskaa meillä aina. Kun tästä töihin jossain vaiheessa lähen niin sit en kysy mieheltä vaan meen ja ostan :D

Ennen kun muutettiin tähän kotiin, pärjäsin hyvinkin ilman konetta, tykkäsin tiskaamisesta. Mutta nyt on NIIIIIIIIN kamala tiskipöytä, että siinä ei vaan voi tiskata. Kun ei ole kuin yksi allas, olis se hankala siinä tiskata. Ja tokihan toi kone säästää aikaa ja vaivaa, kiva päästä ees jossain helpolla.

Lapset 8v, 6v, 1v2kk ja 2kk

Eilen ostin uuden koneen, kun vanha tiskari sanoi sopimuksen irti. Tosin pärjäisin ilman konettakin, mutta kun sille on paikka keittiössä. Jos pitäisi valita tiski- ja pyykkikoneen väliltä niin silloin tiskikone saisi mennä.
Äiti ja poika 2v.

oon pärjänny 21vuotta..tähän päivään asti :laugh:
muutettiin viikonloppuna ja uudessa asunnossa on tiskikone,on se vaan NIIIN helppo :whistle: :xmas:

meillä yks lapsi ja joka kerta uuden lasin ottava mies :kieh:

en pärjäis ilman, tiskiä tulee ihan kauheesti ja inhoan jos tiskit lojuaa tiskipöydällä :ashamed: , ne on helppo "piilottaa" koneeseen odottamaan seuraavaan pesua...ja meillä asustaa 5 henkeä... :wave:

Rakastan tiskaamista yli kaiken. Siinä jotenkin pää nollautuu. Meitä on tällä hetkellä 5 tässä huushollista, eikä ole ongelmaa. Toki ei oteta uutta lasia joka ikinen kerta jne. mutta minä meillä tiskaan aina kun kotona olen.

No joo... jos ois pakko.
Siloin kun meitä oli 8 lasta + 2 aikuista, niin oltiin ilman tiskikonetta 2 ja ½kk, olihan se työlästä, mutta selvittiin.
Nyt on 10 lasta ja 2 aikuista, kyllä tästä porukasta onneksi löytyis muitekin tiskaajia kun mie vaan ;)

Eka tiskikone meille ostettiin silloin, kun meitä oli 2 aikuista ja 4 lasta.

Yhteistyössä