Pärjäisitkö ilman tiskikonetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lentää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lentää

Aktiivinen jäsen
29.02.2008
2 542
0
36
Onko teillä tiskikone? Jos on niin pärjäisitkö ilman?
Kerro myös vähän taustoja, eli montako lasta ja minkä ikäisiä...

Miellä ei ole tiskikonetta ja ihan hyvin ollaan pärjätty. Meillä tosin on vain yksi lapsi, 8kk, mies ja minä. Suunnitelmissa on kuitenkin hommata kone ennen toisen lapsen tuloa...

No mä INHOAN tiskausta, joten meillä jäis likaiset astiat homehtumaan tiskipöydälle kun ei oikein kukaan tiskauksesta tykkää. Lapsia 5 ja aikuisia 2, joten meillä tiskikone ehdoton.

Ei meilläkään ole.Näin siksi kun olemme vuokralla.Kun tästä omaan menemme niin taatusti tulee kone.Käsintiskaus sitten :kieh:
vaihtelee 4-7 henkeä meillä.

Ei oo konetta ja pärjäähän sitä kun on pakko. Ensimmäinen lapsi tulossa vasta.. Mutta kyllä sen vois hankkia, ei vaan saa aikaseksi ostettua kun asutaan vuokra-asunnossa ja ei ole tässä ikuisuutta tarkoitus asua. Jotenkin vaan ootan että muutettais niin en saa konetta tänne hommattua :kieh: ja kärsin ite kun aina vaan joudun tiskaamaan

Muutettiin kesällä ja ollaan oltu siitä asti ilman tiskikonetta...joskus sitä kaipaa mutta kyllä tää on ihan hyvin toiminut näinkin, kun vaan tiskaa tiskit pois sitä mukaan kun niitä tulee.

Joo kyllähän sitä pärjää, mut tiskikoneen kanssa on elämä niiiiiin paljon helpompaa ettei ees uskois. Neljä lasta 15, 13, 5 ja 1 on lasten iät :) Ja meillä tulee tiskiä niiiiiin paljo :)

No en pärjäis. Silloin kun ei ollut konetta, jokaikinen astia oli käytetty kaapista ennen kuin saatiin tiskattua. Ja tää siis kahden aikuisen taloudessa :whistle: Nyt kaks lasta ja kone hurisee joka päivä.

Ei oo konetta, ja hyvin on pärjätty.
6 henkee on mein perheessä, kohta 7 =)
Joka syönnin, leipomisen ym jälkeen tiskaa heti kipot, niin hyvin pärjää.
Jos liian ison tiskin antaa kertyä, ei sitä millään jaksa tiskata...

Mä varmaan tulisin hulluks ilman tiskikonetta. Inhoan NIIN paljon tiskaamista! Ilman konetta siirtyisin luultavasti kertisastioihin.
Meillä on minä ja likka.

Yhteistyössä