Parisuhteettomuuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onni06
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

onni06

Jäsen
05.04.2006
151
0
16

Ymmärrätkö tilanteen? Miten joku voi käyttäytyä näin? Joku joka on joskus sanonut sinulle että välittää, haluaa olla sinun kanssa aina..

X sanoo mulle jotain pa*kaa ja sen jälkeen kääntää selkänsä, jättää mut sinne suu auki, kyyneleet silmissä.. Sama jatkuu taas.
Ja kun minä sen jälkeen taas kerran yritän selvitellä asioita niin x vaan on omissa oloissaan, yleensä istuu koneella. Kiinnostaa hirveesti joo.
Ja vaikka minä vuodatan kaiken, avaudun ihan kunnolla ilman raivoamista ja vi**uilua niin ei se auta. Illalla se tulee nukkumaan ja nukahtaakin suht heti, eihän se näitä asioita mieti, eihän se kuule kun minä taas itken sen takia. Pitää olla hiljaa ettei lapsi herää.. Huomenna x käyttäytyy taas niinkun mitään ei olisi tapahtunut, jatkaa elämäänsä niinkuin itse haluaa.

Jospa tuosta sepostuksesta jotain ymmärtää.

En välttämättä kykene vastaamaan jos joku jotain kommentoi. Tuntuu että olen aivan solmussa tämänkin asian takia.

Koska ethän sä voi jatkaa tollasissa olosuhteissa, kun olet nytkin ihan solmussa. onko sulla ketään kenen luokse menisit?

Miehet kasvatetaan pienestä pitäen tekemään, muttei puhumaan ja tuntemaan. Voi olla tosi vaikea sano mitään, kun toinen itkee, jos kukaan ei koskaan ole opettanut. Mutta oppia ikä kaikki, joten miehesikin on nyt viimeistään aika oppia puhumaan.

Oon lähtenyt viikoksikin pois, ehkä vähän aikaa kaikki on kunnossa mutta sitten taas kaikki alkaa. Ja minä oon aina ollut se joka yrittää selvittää ja puhua.

Ja kaksi vuotta sitten myös pakkasin tavarani ja lähdin. Silloin miehelle tuli hätä ja saikin minut takaisin kun lupasi kaiken ym.. osasi puhua. Mutta taas..kun sai minut saman katon alle ja kun lapsikin meillä on niin kai minä hänelle taas olen itsestäänselvyys.

Niin..kaipaan vaan jotain rohkaisua että pääsisin lopullisesti irti tästä. Itse on vaan tottunut tähän pa**aan ettei enää edes "muista" mikä on oikein.

Kiitos sinulle PahaSilmä kun olet jaksanut vastailla :flower: