ärsyttää kaverissa yksi asia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kaveri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kaveri"

Vieras
kun keksin jotain mukavaa itselle niin en halua kertoa siitä kaverille kun aina pitää matkia, yksin ei tee mitään mutta jos minä teen jotain, ihan mitä vaan ja kerron sitä kaverille, se haluaa kanssa tehdä samaa asiaa

olisi kiva kertoa kaikki asiani kaverille mutta tämän takia en halua, muta sitten tulee huono omatunto kun olen "pimittänyt" asioita häneltä

miten mun kuuluu toimia etten joutuisi pimittämään asioita kaverilta
vai mitä mun kuuluu tehdä?

No sano, että nyt olet suunnitellut meneväsi aivan yksiksesi ja nauttivasi yksin, mutta että toki lähdet toisella kerralla hänen kanssaan jos haluaa. Ja jos kaveri tivaa syytä että miksi ei saa osallistua heti, niin sano vain tyynesti että joskus haluat tehdä jotain ihan yksiksesikin.

täällä samanlaista!! ja parasta tässä on että tämä minun ystävä kiertää kaikki mun poikakaverit perässä :( ja yrittää vielä pitää sen salassa...ja sitten jos satun kysymään niin saan vaan tylyn kommentin mitä se sulle kuuluu ja sitä rataa..itse hän kyllä haluaa kuulla mehukkaatkin yksityiskohdat minun elämästä ..että voi sitten toteuttaa ne.. päätin olla kertomatta mitään. nyt ei ole ollu ongelmia ..tehköön mitä lystää kunhan ei kopioi

yksi tuttavani valitti myös että kun hän menee kaverinsa luokse on kuin menisi omaan kotiin.Kaikki verhot ja matot ym. ostaa samanlaiset ja jos sanoo hänelle että oli tilannut netistä juuri jonkun paidan niin saman tekee perässä.

Yhteistyössä