parisuhteessa, mutta ei seksiä moneen kuukauteen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olenko ainoa, joka ei ole harrastanut miehensä kanssa seksiä moneen kuukauteen? Meillä nyt 5kk viime kerrasta, koska mua ei vain ole kiinnostanut, mutta en osaa mitään tarkempaa syytä kertoa vaikka mies yrittää kysellä. Mikä teidän perimmäinen syynne seksittömyydelle on?

Meillä ei seksiä ollut 2,5vuoteen, ja syynä se että en halunnut, ajattelin koko ajan toista miestä. Lopulta lähdin "suhteesta" pois ja voin sanoa että olen paljon onnellisempi nyt.

[QUOTE="aino";27390868]Meillä ei seksiä ollut 2,5vuoteen, ja syynä se että en halunnut, ajattelin koko ajan toista miestä. Lopulta lähdin "suhteesta" pois ja voin sanoa että olen paljon onnellisempi nyt.[/QUOTE]

kauan olitte yhdessä ennen eroa? entä oliko lapsia? entä onko nyt sinulla ketään?

Meilläkin saattaa mennä parikin kuukautta ilman seksiä.
Syynä (ainakin yhtenä) vuosia kestänyt lapsettomuus, joka alko parin vuodeni "pakko pupuilulla" sopivina kiertopäivinä... Eli homma meni jo lähinnä mekaaniseksi. Siihen päälle sitten muutaman vuoden hoidot hormooneineen ja melkein viikottaisin alapään sorkkimisineen..... :( Niin ja päälle helvetin stressaava duuni, josta on vaikea vaihtaa vapaalle.

Nyt olen raskaana vuosien yrittämisen jälkeen. Hormonit vissiin kutittaa seksi-intoa kun hommat on taas alkanut maistumaan. Toivottavasti synnytyksen jälkeen saadaan sänky asiat taas raiteilleen.
Mua ainakin tilanne rassasi, miestä varmasti enemmän.

[QUOTE="eräs";27390884]kauan olitte yhdessä ennen eroa? entä oliko lapsia? entä onko nyt sinulla ketään?[/QUOTE]

Oltiin yhdessä 4 vuotta.. olisin halunnut erota jo paljon aiemmin, mut sit tein positiivisen raskaustestin.
Ja kauan yritin "suhteesta" lähteä, mutta mies sai puhutta aina ympäri mm.lupasi parantaa käytöstään jne.

Ja nyt: ei ole ketään. Edelleen ihastunut. Mut tää nyt sattuu olemaan hieman monimutkaista. ;)

Mies osti kirpputorilta miesparparan. Nyt 3 kk touhunnut sen kanssa iltaisin suihkussa. Kauhea panetus mutta miestä ei kiinnosta minun kanssa panoilu. Miesparparankin laittaa mustasukkaisuuksissaan lukkojen taakse kun käy töissä.

Mä voisin hyvin olla pari kuukautta harrastamatta seksiä miehen kanssa. Mutta meillä alkaa jo parin päivän jälkeen sellainen mökötys ja tiuskiminen, että on pakotettava itsensä haluamaan. Toisaalta tietysti toi miehen käytös vaikuttaa sitten siihen haluttomuuteen, tää on tällainen kehä...

[QUOTE="vieras";27391209]Mä voisin hyvin olla pari kuukautta harrastamatta seksiä miehen kanssa. Mutta meillä alkaa jo parin päivän jälkeen sellainen mökötys ja tiuskiminen, että on pakotettava itsensä haluamaan. Toisaalta tietysti toi miehen käytös vaikuttaa sitten siihen haluttomuuteen, tää on tällainen kehä...[/QUOTE]

outo mies sulla...ja miksi suostut jos ei itseäsi huvita? :o

[QUOTE="vieras";27391209]Mä voisin hyvin olla pari kuukautta harrastamatta seksiä miehen kanssa. Mutta meillä alkaa jo parin päivän jälkeen sellainen mökötys ja tiuskiminen, että on pakotettava itsensä haluamaan. Toisaalta tietysti toi miehen käytös vaikuttaa sitten siihen haluttomuuteen, tää on tällainen kehä...[/QUOTE]

Sama oli joskus mulla.

Yhteistyössä