\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.04.2005 klo 23:15 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.04.2005 klo 23:01 Johanna kirjoitti:
itse en vaarantaisi perhettäni kenenkään takia! Ihastumisia saattaa sattua mutta kun punnitsee asioita, ei kannata alkaa leikkiä tulella.. Mulla on perhe, rakastava mies; jotain pysyvää ja arvokasta. Jos parisuhteessa joku mättää, täytyy tehdä töitä sen korjaamiseksi. Asiaa ei todellakaan auta pettäminen.. harvoinpa parisuhteen ulkopuolisesta suhteesta haetaan muutakuin seksiä ja siitä ei jää mitään käteen.
Samaa mieltä täysin.
Muutamaa kohtaa en ymmärtänyt. Joku sanoi että seksielämää on kerran kuussa tai kahdessa, eikä meinaa lopettaa seksielämäänsä vielä tässä elämänvaiheessa. Siis seksielämähän on siis kuitenkin, itseasiassa. Parisuhteessa vaan harvemmin voi kukaan tanssia missään asiassa omien halujensa mukaan, kompromisseja voi sitten toki yrittää tehdä tässäkin. Seksielämän kuitenkin pitäisi olla tyydyttävää molemmille, aktiiviselle ja vähemmän haluavalle. Joten puhumisestahan tässä lopulta on kysymys, ja toinen toisensa ymmärtämisestä. Luulisin.
Mitä sitten kun puhuminen ei auta?
Mies ei edes halua haluta koska hän on tilanteeseen täysin tyytyväinen ja miksipä ei olisi kun HÄN saa aina kun haluaa.Tässä on nyt kompromississa eletty jo pidemmän aikaa eli minä puutteessa.
Voitko edes ymmärtää tilannetta kun rakastaa toista ihan mielettömän paljon,samassa huoneessa oleminen jo saa polvet veteliksi,saa nukkua miehen vieressä mutta ei saa koskettaa?Kun joka paikka kihisee ja kuhisee,tekee niin mieli mutta ei saa.
Kun mies sitten kerran kuussa tai kerran kahdessa kuussa haluaa tyhjentää pussinsa,homma on parilla työnnöllä ohi.Siinä sitten onkin kaikki mitä minä saan,mies ei vaivaudu paljon kutittelemaan.
Erota hän ei missään tapauksessa halua me olemme puhuneet siitäkin.Mies on sitä mieltä että minä voin käyttää hieromasauvaa jos mieli tekee mutta ei mene jakeluun että se läheisyys ja rakkaus minkä voi rakastamalleen ihmiselle seksillä antaa,sen tarve ei tule tyydytetyksi muovileluilla vaikka niillä orgasmin saakin.