parisuhteen tila :(

  • Viestiketjun aloittaja jukka35
  • Ensimmäinen viesti
jukka35
Pese pyykit, laita astiat, korjaa auto, korjaa koti, tienaa rahaa, hae lapset,
Maksa laskut.......... AAARRRRGGGH!!!!!

Hyvä kun 5 tuntia ehtii töitä tekemään päivässä.

Olen ihan loppu.

Ja aina sama ilmapiiri: Voisit tehdä enemmänkin. Jäkä jäkä jäkä. Telkkaria en katso ja sohvalla makoile, perskeles. Ja siitäkin saan jäkätystä. Pitäisi maata vieressä ja katsoa jotain hömppää silloin, kun rouva haluaa.

Kovasti muistuu mieleen, kuinka mukavaa on asua yksin. Itseasiassa elämä olisikin silloin helpompaa.

Ei kai tämä miehen rooli koko ikää ole olla vaimon tukena. Vaimo sitä, vaimo tätä. Kohta tänne kotiin mahdu mitään muuta kuin yksi hel**tin iso vaimo.

Ei seksiä, ei mitään.

..Kunhan purkauduin..

Vikaa on minussakin, mutta kohtuus kaikessa. :headwall:

Mites muilla?
 
Vaikka nainen olenkin vastaan. Tuo oli kyllä kovin tuttua. Itse juoksutin tai lähinnä odotin mieheltäni tosi paljon, kunnes hän ilmoitti että muuttaa pois. Olimme asumiserossa n.2 viikkoa ja kohtasimme pahoja parisuhdeongelmia (loppuunpalamista, pettämistä jne). Vasta tuolloin tajusin miten itsestään selvänä miestäni pidinkään. Olin todellakin syytä katsoa peiliin ( myös miehen!!!!). Molemmat tajusimme muutoksen tärkeyden. Minun piti muuttua, mutta myös miehen. Oli helpommin sanottu kuin tehty. Mutta tänään meidän on hyvä olla. :hug:


Koita puhua vaimollesi miltä sinusta tuntuu. Miten itsestään selvältä.
 
Vaikka nainen olenkin vastaan. Tuo oli kyllä kovin tuttua. Itse juoksutin tai lähinnä odotin mieheltäni tosi paljon, kunnes hän ilmoitti että muuttaa pois. Olimme asumiserossa n.2 viikkoa ja kohtasimme pahoja parisuhdeongelmia (loppuunpalamista, pettämistä jne). Vasta tuolloin tajusin miten itsestään selvänä miestäni pidinkään. Olin todellakin syytä katsoa peiliin ( myös miehen!!!!). Molemmat tajusimme muutoksen tärkeyden. Minun piti muuttua, mutta myös miehen. Oli helpommin sanottu kuin tehty. Mutta tänään meidän on hyvä olla. :hug:


Koita puhua vaimollesi miltä sinusta tuntuu. Miten itsestään selvältä.
 
Vaikka nainen olenkin vastaan. Tuo oli kyllä kovin tuttua. Itse juoksutin tai lähinnä odotin mieheltäni tosi paljon, kunnes hän ilmoitti että muuttaa pois. Olimme asumiserossa n.2 viikkoa ja kohtasimme pahoja parisuhdeongelmia (loppuunpalamista, pettämistä jne). Vasta tuolloin tajusin miten itsestään selvänä miestäni pidinkään. Olin todellakin syytä katsoa peiliin ( myös miehen!!!!). Molemmat tajusimme muutoksen tärkeyden. Minun piti muuttua, mutta myös miehen. Oli helpommin sanottu kuin tehty. Mutta tänään meidän on hyvä olla.


Koita puhua vaimollesi miltä sinusta tuntuu. Miten itsestään selvältä.
 
Vaikka nainen olenkin vastaan. Tuo oli kyllä kovin tuttua. Itse juoksutin tai lähinnä odotin mieheltäni tosi paljon, kunnes hän ilmoitti että muuttaa pois. Olimme asumiserossa n.2 viikkoa ja kohtasimme pahoja parisuhdeongelmia (loppuunpalamista, pettämistä jne). Vasta tuolloin tajusin miten itsestään selvänä miestäni pidinkään. Olin todellakin syytä katsoa peiliin ( myös miehen!!!!). Molemmat tajusimme muutoksen tärkeyden. Minun piti muuttua, mutta myös miehen. Oli helpommin sanottu kuin tehty. Mutta tänään meidän on hyvä olla.


Koita puhua vaimollesi miltä sinusta tuntuu. Miten itsestään selvältä.
 
pihisten
Ihan kuin meillä, mutta roolit menneet toisinpäin. Minä siivoan, pyykkään, hoidan muksut ja huushollin ja auta armias jos koiran karva löytyy lattialta, niin jo alkaa v¤¤¤tuili. Koirahan ovat paha, paha, paha. Nämä huushollin siisteyden ect minähän ehdin tehdä päivällä, kun kerran kotona olen. kun mies tulee töistä, hän haluaa aivan rauhassa lukea päivän lehden. Kattoo telkkaria, muttei vahingossakaan laita tikku ristiin kotona. Sitten tuumaa jossain vaiheessa "jaaha, pitäiskö lähtee käymään jossain, vaikkapa kaupassa kattelemassa vaan."
Olisi kiva edes joku päivä tai viikonloppuaamu kuulla, että mieheni sanoo, "lepää vaan tai mene käymään rauhassa jossain, kyllä minä hoidan muksut. Olet ansainnut hieman omaa aikaa". Jos tätä ehdottaa, niin vastaus on, "kyllähän sinä ehdit päivällä nukkua mielin määrin, kun vauvakin nukkuun niin pitkän ajan". Sohvalla voin kyllä arki-iltana istua jos katson samoja asiaohjelmia kuin mieheni. mutta kun ehdotan hänelle että katsotaan välillä jotain "hömppää" mitä telkusta tulee, niin eipä kiinnosta istua vaimon kanssa sohvalla. Usein lähden koiraa ulkoiluttamaan kun mieheni tulee töistä. Koirahan tarvitsee joka päivä lenkkeilyä ja toisaaltaan tartte itsekin vaikka puoli tuntia omaa aikaa ilman että työntelen lastenvaunuja edelläni. Aika usein tuntuu olevan tuhinan paikka kun menen koiraa ulkoiluttamaan. Tuskin tuhisisi jos lähtisin lenkille ilman koiraa. Mies ottaa itselleen todella paljon vapaa aikaa viikonloppuisin. Jos minä tartten aikaa harrastukseeni viikonloppuna, niin se ei millään meinaa passata. Ainakaan kesäaikaan.
Harmittaa vaan, ettei loppuun asti ajatellut kun tuli lapset tehtyä. Harmittaa vietävästi. Kyllähän sitä parisuhteen eteen joutuu tekemään joustoja, mutta mielestäni se on väärin, että ne joustot joutuu tekemään vain toinen. Mieheni pitää itsestään selvänä, että minä luovun omista kesäharrastuksistani, jotta voimme yhdesssä tehdä viikonloppuisin sitä mitä hän haluaa. Minä siis luovun paljosta, mieheni vastaavasti voi lisätä oman intressien mukaista toimintaa.
Olen niin väsynyt tähän koko touhuun, kun tänään yritin puhua asista mikä minua haittaa, mieheni suuttui. Hänelle ei uskalla sanoa mistään asista mistä olen eri mieltä, sillä hän suuttuu ja kääntää asian usein niin etten minä ole mihinkään tyytyväinen.
 
Taasko yksi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 18:42 jukka35 kirjoitti:
Pese pyykit, laita astiat, korjaa auto, korjaa koti, tienaa rahaa, hae lapset,
Maksa laskut.......... AAARRRRGGGH!!!!!

Hyvä kun 5 tuntia ehtii töitä tekemään päivässä.

Olen ihan loppu.

Ja aina sama ilmapiiri: Voisit tehdä enemmänkin. Jäkä jäkä jäkä. Telkkaria en katso ja sohvalla makoile, perskeles. Ja siitäkin saan jäkätystä. Pitäisi maata vieressä ja katsoa jotain hömppää silloin, kun rouva haluaa.

Kovasti muistuu mieleen, kuinka mukavaa on asua yksin. Itseasiassa elämä olisikin silloin helpompaa.

Ei kai tämä miehen rooli koko ikää ole olla vaimon tukena. Vaimo sitä, vaimo tätä. Kohta tänne kotiin mahdu mitään muuta kuin yksi hel**tin iso vaimo.

Ei seksiä, ei mitään.

..Kunhan purkauduin..

Vikaa on minussakin, mutta kohtuus kaikessa. :headwall:

Mites muilla?
Voi että..taasko löytyi yksi nainen joka ei arvosta miestään..meidän tuttava-ja ystäväpiiristä noita naisia löytyy monta kappaletta. Mikä ihme siinä on ? Oikein säälittää kattoo, kun niin ahkerat miehet ei saa minkäänlaista arvostusta. Niin kai se on, että sit vasta kun menettää jotain, tajuaa sen arvon.
Tsemppiä sulle ja muista, että sullakin on oikeus olla onnellinen !
:hug:
Terveisin miestään arvostava nainen, vaikkei mies siivoa eikä puunaa paikkoja =)
 
Ei siinä kotityöt auta jos vaimo on tyytymätön. Itse teen vähintään puolet kotitöistä. Siivoan, laitan ruokaa, käyn kaupassa ym. Ja kuitenkin vaimon piti hakea virikkeitä elämään vieraista.

Jos nainen on tyytymätön niin aina siitä miehestä jonkun vian löytää.
Kun tajuaisivat että se paha olo voi johtua myös heistä itsestään. :(
 
nainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 18:42 jukka35 kirjoitti:
Pese pyykit, laita astiat, korjaa auto, korjaa koti, tienaa rahaa, hae lapset,
Maksa laskut.......... AAARRRRGGGH!!!!!

Hyvä kun 5 tuntia ehtii töitä tekemään päivässä.

Olen ihan loppu.

Ja aina sama ilmapiiri: Voisit tehdä enemmänkin. Jäkä jäkä jäkä. Telkkaria en katso ja sohvalla makoile, perskeles. Ja siitäkin saan jäkätystä. Pitäisi maata vieressä ja katsoa jotain hömppää silloin, kun rouva haluaa.

Kovasti muistuu mieleen, kuinka mukavaa on asua yksin. Itseasiassa elämä olisikin silloin helpompaa.

Ei kai tämä miehen rooli koko ikää ole olla vaimon tukena. Vaimo sitä, vaimo tätä. Kohta tänne kotiin mahdu mitään muuta kuin yksi hel**tin iso vaimo.

Ei seksiä, ei mitään.

..Kunhan purkauduin..

Vikaa on minussakin, mutta kohtuus kaikessa. :headwall:


voi että :hug: kuulostaa niin tutulta mutta mutta meillä se on toistepäin..kotitöiden lisäksi minä hoidan ne kaiken muunkin.remontit, autot,,herääkin kysymys mitä mies tekee? ei meillä ainakaan yhtään mitään... \|O
 
nainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2007 klo 08:20 nainen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 18:42 jukka35 kirjoitti:
Pese pyykit, laita astiat, korjaa auto, korjaa koti, tienaa rahaa, hae lapset,
Maksa laskut.......... AAARRRRGGGH!!!!!

Hyvä kun 5 tuntia ehtii töitä tekemään päivässä.

Olen ihan loppu.

Ja aina sama ilmapiiri: Voisit tehdä enemmänkin. Jäkä jäkä jäkä. Telkkaria en katso ja sohvalla makoile, perskeles. Ja siitäkin saan jäkätystä. Pitäisi maata vieressä ja katsoa jotain hömppää silloin, kun rouva haluaa.

Kovasti muistuu mieleen, kuinka mukavaa on asua yksin. Itseasiassa elämä olisikin silloin helpompaa.

Ei kai tämä miehen rooli koko ikää ole olla vaimon tukena. Vaimo sitä, vaimo tätä. Kohta tänne kotiin mahdu mitään muuta kuin yksi hel**tin iso vaimo.

Ei seksiä, ei mitään.

..Kunhan purkauduin..

Vikaa on minussakin, mutta kohtuus kaikessa. :headwall:


voi että :hug: kuulostaa niin tutulta mutta mutta meillä se on toistepäin..kotitöiden lisäksi minä hoidan ne kaiken muunkin.remontit, autot,,herääkin kysymys mitä mies tekee? ei meillä ainakaan yhtään mitään... \|O
 
nainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2007 klo 08:20 nainen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 18:42 jukka35 kirjoitti:
Pese pyykit, laita astiat, korjaa auto, korjaa koti, tienaa rahaa, hae lapset,
Maksa laskut.......... AAARRRRGGGH!!!!!

Hyvä kun 5 tuntia ehtii töitä tekemään päivässä.

Olen ihan loppu.

Ja aina sama ilmapiiri: Voisit tehdä enemmänkin. Jäkä jäkä jäkä. Telkkaria en katso ja sohvalla makoile, perskeles. Ja siitäkin saan jäkätystä. Pitäisi maata vieressä ja katsoa jotain hömppää silloin, kun rouva haluaa.

Kovasti muistuu mieleen, kuinka mukavaa on asua yksin. Itseasiassa elämä olisikin silloin helpompaa.

Ei kai tämä miehen rooli koko ikää ole olla vaimon tukena. Vaimo sitä, vaimo tätä. Kohta tänne kotiin mahdu mitään muuta kuin yksi hel**tin iso vaimo.

Ei seksiä, ei mitään.

..Kunhan purkauduin..

Vikaa on minussakin, mutta kohtuus kaikessa. :headwall:


voi että :hug: kuulostaa niin tutulta mutta mutta meillä se on toistepäin..kotitöiden lisäksi minä hoidan ne kaiken muunkin.remontit, autot,,herääkin kysymys mitä mies tekee? ei meillä ainakaan yhtään mitään... \|O
lisään vielä että kumpikin käy töissä ja meillä on kaksi pientä lasta
 
Horny Man
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2007 klo 08:14 vieras kirjoitti:
Ei siinä kotityöt auta jos vaimo on tyytymätön. Itse teen vähintään puolet kotitöistä. Siivoan, laitan ruokaa, käyn kaupassa ym. Ja kuitenkin vaimon piti hakea virikkeitä elämään vieraista.

Jos nainen on tyytymätön niin aina siitä miehestä jonkun vian löytää.
Kun tajuaisivat että se paha olo voi johtua myös heistä itsestään. :(
Tilanteeseen on vain yksi korjauskeino, vippaa vaimo pihalle ja ota uusi parempi.

On olemassa myös elämään tottumattomia, kypsymättömiä, kasvamattomia naisia olemassa, harmi vain jos olet tehnyt lapsia hänenlaisensa kanssa.

Osa edellä mainituista ei muuten koskaan kasva aikuiseksi ja heidän elämänsä on "Kauniita ja rohkeita" koko lopun ikäänsä.
 
väsynyt
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2007 klo 08:20 nainen kirjoitti:
voi että :hug: kuulostaa niin tutulta mutta mutta meillä se on toistepäin..kotitöiden lisäksi minä hoidan ne kaiken muunkin.remontit, autot,,herääkin kysymys mitä mies tekee? ei meillä ainakaan yhtään mitään... \|O
sama täällä.. mies käy vain nukkumassa ja valittamassa. viimeks eilen nähnyt koko hyypiöö, tiä missä taas luuhaa. töitä tekee välillä mutta ei ne rahat tänne kotiin asti koskaan ilmesty... Mut uskallappa kysellä rahojen kohtaloa, hullu rahan ahne heti olen, ja löytyy tuhat ja yks tarinaa miksi ei ole rahaa. ja mitään ei tee vaikka pyytäis haukkuu kyllä jos kotona sekaista kun suvaitsee käydä. lapset 4kpl. luulevat ettei isi edes asu täällä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 18:42 jukka35 kirjoitti:
Pese pyykit, laita astiat, korjaa auto, korjaa koti, tienaa rahaa, hae lapset,
Maksa laskut.......... AAARRRRGGGH!!!!!

Hyvä kun 5 tuntia ehtii töitä tekemään päivässä.

Olen ihan loppu.

Ja aina sama ilmapiiri: Voisit tehdä enemmänkin. Jäkä jäkä jäkä. Telkkaria en katso ja sohvalla makoile, perskeles. Ja siitäkin saan jäkätystä. Pitäisi maata vieressä ja katsoa jotain hömppää silloin, kun rouva haluaa.

Kovasti muistuu mieleen, kuinka mukavaa on asua yksin. Itseasiassa elämä olisikin silloin helpompaa.

Ei kai tämä miehen rooli koko ikää ole olla vaimon tukena. Vaimo sitä, vaimo tätä. Kohta tänne kotiin mahdu mitään muuta kuin yksi hel**tin iso vaimo.

Ei seksiä, ei mitään.

..Kunhan purkauduin..

Vikaa on minussakin, mutta kohtuus kaikessa. :headwall:

Mites muilla?

Hei jukka 35, me sovittas hyvin yhteen! mun mies on sun vastakohta, ei tee mitään makoilee sohvalla, pelaa tietsikkaa kaiket illat ku pahanen kakara ja töissäki käy ku huvittaa! Mä en ees nalkuta sille juurikaan, kun on täysin turhaa energian haaskausta. Vaihdetaanko puolisoita?! Vaimos on tosi hölmö jos ei osaa arvostaa kaltaistasi miestä! :eek: B) ;)
 
jukka35
Hmm.. Jotenkin tuntuu siltä, että jos tästä lähden, en ota ketään (ainakaan vähään aikaan.. :))

Tuossa joku ehdotti, että laita vaimo töihin, ja olisin sitten kotona.
Vaimo käy töissä. Mutta sen tuloilla ei tätä systeemiä pyöritetä. Olisi onni ja autuus, jos ei tarvitsisi olla vastuussa kaikesta..

Hassua, jotta tulee syyllinen olo, kun jää 10 minuutiksi juttelemaan naapurin kanssa pihalle.

Täytyisi hankkiutua varmaan terapiaan.
 
jukka35
[/quote]


Hei jukka 35, me sovittas hyvin yhteen! mun mies on sun vastakohta, ei tee mitään makoilee sohvalla, pelaa tietsikkaa kaiket illat ku pahanen kakara ja töissäki käy ku huvittaa! Mä en ees nalkuta sille juurikaan, kun on täysin turhaa energian haaskausta. Vaihdetaanko puolisoita?! Vaimos on tosi hölmö jos ei osaa arvostaa kaltaistasi miestä! :eek: B) ;)
[/quote]

voishan sitä vaihtaa ajatuksen sähköpostilla, vaikka en nyt oikein ole vaimoa vielä vaihtamassa... B)

peetu35@netti.fi
 
voi elämä
järkyttävää kun joku purkautuu täällä, ja sitten aletaan ehdotteleen vaimonvaihtoa! :x tais tällä jukalla ollakin mielessä vain, se että hakee vähän sympatiaa ja ymmärtämistä muilta naisilta, kun kerran noin kiinnostunut oli! hyi kamala. yleensä naiset ovat niitä jotka turvautuvat näin halpamaisiin keinoihin.
nämä ovat kumminkin sivustot, joilla varmasti on tarkoitus tukea PERHEITÄ, ei suinkaan löytää 'toisia naisia' tai '-miehiä'. :attn:
 
No ei kai ajatustenvaihdossa kohtalotoverin kanssa ole MITÄÄN pahaa tai väärää. Joiltain puuttuu kai huumorintaju (tuo vaimon vaihtaminen).

Oma mieheni kesti tuollaista jäkätystä vajaat kymmenen vuotta. Minun kanssani on saanut elämäänsä rauhan ja arvostaa sitä suuresti.

 
Olet huomannut asioiden olevan huonosti, se on hyvä alku muutoksen polulle. Muista Jukka, että toista et voi muuttaa, tuo muutos lähtee itsestäsi. Ja niin kliseeltä kuin se kuulostaakin, vikaa löytyy molemmista. Minusta ensimmäinen vaihtoehto ei ole ero, se on vaihtoehto vasta kun kaikki muu on kokeiltu. Mahdollisuuksia on monia, jos et saa vaimoasi pariterapiaan, voit hakea itsellesi keskusteluapua. Jos tuo terapia tuntuu vieraalta, mieti itse mitä muuta voisit tehdä. Voit alkaa muuttaa omaa käyttäytymistäsi, mistä voi olla paljon apua vaimosi käyttäytymiseen. Muutos ei (välttämättä) tapahdu hetkessä, vaan vaatii aikaa.

Hyvä Jukka, lähde liikkeelle omasta käyttäytymisestäsi, mieti mitä vikaa sinussa on. Mielestäni olet ottanut itsellesi turhan suuren roolin kaikessa ja haluaisit siitä nyt eroon. Kerrot, ettei vaimosi ole tyytyväinen vaikka tekisit vieläkin enemmän kodin ja perheen eteen, se on totta, ei olekaan. Lopeta leikkimästä marttyyria ja vähennä omaa taakkaasi, älä yksinkertaisesti tee kaikkea. Olet aivan turhaan alkanut ottaa vastuun kaikesta, eikä se kuitenkaan miellytä vaimoasi. Mitä pelkäät tapahtuvan, jos jätät esim imuroinnin väliin? Kenties vaimosi suuttuu, mitä siitä, suuttuuhan hän joka tapauksessa jostakin, jos ei imuroinnista, niin jostakin muusta asiasta. Älä pelkää riitelyä!

Voit keventää omaa oloasi monellakin tapaa. Älä jää vaimosi onnettomuuden loukkuun, vaan ala itse etsiä keinoja, joilla voit vaikuttaa omaan käyttäytymiseesi. Ehkä voisit alkaa jonkin uuden harrastuksen, ei sen tarvitse olla mitään suurta, vaikka kävelyretki metsään piristää mieltä. Kun alat itse nähdä asioissa paljon myönteistä, sillä on myös vaikutusta vaimoosi, usko pois.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 18:42 jukka35 kirjoitti:
Pese pyykit, laita astiat, korjaa auto, korjaa koti, tienaa rahaa, hae lapset,
Maksa laskut.......... AAARRRRGGGH!!!!!

Hyvä kun 5 tuntia ehtii töitä tekemään päivässä.

Olen ihan loppu.

Ja aina sama ilmapiiri: Voisit tehdä enemmänkin. Jäkä jäkä jäkä. Telkkaria en katso ja sohvalla makoile, perskeles. Ja siitäkin saan jäkätystä. Pitäisi maata vieressä ja katsoa jotain hömppää silloin, kun rouva haluaa.

Kovasti muistuu mieleen, kuinka mukavaa on asua yksin. Itseasiassa elämä olisikin silloin helpompaa.
Ei kai tämä miehen rooli koko ikää ole olla vaimon tukena. Vaimo sitä, vaimo tätä. Kohta tänne kotiin mahdu mitään muuta kuin yksi hel**tin iso vaimo.

Ei seksiä, ei mitään.

..Kunhan purkauduin..

Vikaa on minussakin, mutta kohtuus kaikessa. :headwall:

Mites muilla?
Tuli vain mieleeni, että ehkä se elämä oli ennen vaimonkin mielestä paljon helpompaa ja mukavampaa... Ja tämä ei siis ole herjaa! Itsellä on vaimona särähtänyt korvaan kun mieheni muistaa kavereilleen kuinka helppoa elämä oli ennen parisuhdetta ja lapsia :kieh: Aivan niin kuin minun elämä olisi vain helpottunut perheen myötä.....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.03.2007 klo 18:55 Armiliina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 18:42 jukka35 kirjoitti:
Pese pyykit, laita astiat, korjaa auto, korjaa koti, tienaa rahaa, hae lapset,
Maksa laskut.......... AAARRRRGGGH!!!!!

Hyvä kun 5 tuntia ehtii töitä tekemään päivässä.

Olen ihan loppu.

Ja aina sama ilmapiiri: Voisit tehdä enemmänkin. Jäkä jäkä jäkä. Telkkaria en katso ja sohvalla makoile, perskeles. Ja siitäkin saan jäkätystä. Pitäisi maata vieressä ja katsoa jotain hömppää silloin, kun rouva haluaa.

Kovasti muistuu mieleen, kuinka mukavaa on asua yksin. Itseasiassa elämä olisikin silloin helpompaa.
Ei kai tämä miehen rooli koko ikää ole olla vaimon tukena. Vaimo sitä, vaimo tätä. Kohta tänne kotiin mahdu mitään muuta kuin yksi hel**tin iso vaimo.

Ei seksiä, ei mitään.

..Kunhan purkauduin..

Vikaa on minussakin, mutta kohtuus kaikessa. :headwall:

Mites muilla?
Tuli vain mieleeni, että ehkä se elämä oli ennen vaimonkin mielestä paljon helpompaa ja mukavampaa... Ja tämä ei siis ole herjaa! Itsellä on vaimona särähtänyt korvaan kun mieheni muistaa kavereilleen kuinka helppoa elämä oli ennen parisuhdetta ja lapsia :kieh: Aivan niin kuin minun elämä olisi vain helpottunut perheen myötä.....
Ehkäpä niin... mutta voisi sitä silti miettiä, miten toista kohtaan käyttäyttyy, oli sitten mies tai nainen.
 
Joillekkin ihmisille ei vaan mikään melpaa. Osa meistä naisista on juuri tuollaisia narisioita. Koti on heidän sisustusleikkinsä, kuvia esim nettiin.
Sielä ei missään tapauksessa kukaan saa aidosti asua, voi sohvatyyny olla vaikka väärässä kohdassa.
Tuossa edellä joku jo kehoittikin ottamaan omaa aikaa. Miksi siivota ja laittaa pyykkiä jos toinen ei osallistu lainkaan?
Anna vaimosi huutaa, kyllä melua mailmaan mahtuu.Jospa itsekin huomaisi typerät tapansa.
Täälä vain on huomannut ,ettei meissä naisissa ole mitään vikoja.
Moite alkaa heti jos joku uskaltaa olaa toistamieltä.
 

Yhteistyössä