Sama täällä....Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:6v ollaan oltu yhdessä ja testin mukaan 6v. :heart:
Ei tuo mun mielestä ollut toimiva, vaikka me ei naimisissa ollakaan.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei toi testi toimi naimisissaolevalle. Olemme olleet yhdessä yhteensä 12 vuotta ja tuo antoi tulokseksi 5. Kysymykset on kummallisia.
No, siinä ikäänkuin oletetaan, ettei pari edes elä yhdessä.Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Ei tuo mun mielestä ollut toimiva, vaikka me ei naimisissa ollakaan.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei toi testi toimi naimisissaolevalle. Olemme olleet yhdessä yhteensä 12 vuotta ja tuo antoi tulokseksi 5. Kysymykset on kummallisia.
Jep. Me kyllä asutaan.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No, siinä ikäänkuin oletetaan, ettei pari edes elä yhdessä.Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Ei tuo mun mielestä ollut toimiva, vaikka me ei naimisissa ollakaan.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei toi testi toimi naimisissaolevalle. Olemme olleet yhdessä yhteensä 12 vuotta ja tuo antoi tulokseksi 5. Kysymykset on kummallisia.