Parisuhteen alamäki alkoi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avaudun vaimon nukkuessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

avaudun vaimon nukkuessa

Vieras
Vaimo leikkasi upeat hiuksensa ja vielä ennen äitienpäivää. Tässä on selvää mielenosoituksen makua. Vaimo on pitkään marttyyrina valittanut että eihän hänellä ole koskaan edes aikaa kammata tukkaansa tai hoitaa itseään. Tuota uutta lookkia ovat vaimon kaverit kilvan kehuskelleet nuorekkaaksi ja pirtsakaksi ja ties miksi, mutten minä pysty näkemään kuin kaamean tätitukan. Vaimolle pakko vaan kehua että se onpa ihana uusi kampaus...

Pitää kai tässä alkaa huomioimaan paremmin vaimoa ja tajuta antaa enemmän aikaa itsensä hoitamiseen jotta kasvattaa entiset hiuksensa takaisin. Minulla ei vain seiso pankkivirkailijan kanssa maatessa. :/

Mulla tässä herää nyt vaan se kysymys, että miten sä olet jo ehtinyt hankkia itsellesi uudeksi panoksi pankkivirkailijan, jos vaimosi vasta just leikkasi ne hiukset?

Ja jos tiesit, ettei pankkivirkailijan kanssa seiso, niin miksi et alkanut pettämään jonkun muun, esim. hortonomin kanssa?

Saatiin niin vähän taustatietoja, ja nekin sekavia, että nyt on kyllä paha ottaa kantaa! Mutta hyvä että vaimolla edes tässä sotkussa pirtsakat hiukset!

[QUOTE="hoo";26241974]Mulla tässä herää nyt vaan se kysymys, että miten sä olet jo ehtinyt hankkia itsellesi uudeksi panoksi pankkivirkailijan, jos vaimosi vasta just leikkasi ne hiukset?

Ja jos tiesit, ettei pankkivirkailijan kanssa seiso, niin miksi et alkanut pettämään jonkun muun, esim. hortonomin kanssa?

Saatiin niin vähän taustatietoja, ja nekin sekavia, että nyt on kyllä paha ottaa kantaa! Mutta hyvä että vaimolla edes tässä sotkussa pirtsakat hiukset![/QUOTE]

"Pankkivirkailijalla" meinaan tuota tukkaa, joka tuo mieleen juurikin vain pankkivirkailijatädin.

Vaikka tämä onkin selvä provo, niin tiesikö vaimo että et halua hänen leikkaavan hiuksiaan lyhyiksi? Jos tiesi, niin ihmettelen miksi leikkasi. Miksi haluaa miehen silmissä näyttää ei-miellyttävältä.

[QUOTE="nainen";26241982]Vaikka tämä onkin selvä provo, niin tiesikö vaimo että et halua hänen leikkaavan hiuksiaan lyhyiksi? Jos tiesi, niin ihmettelen miksi leikkasi. Miksi haluaa miehen silmissä näyttää ei-miellyttävältä.[/QUOTE]

Koska halusi kostaa ja viestittää "Siitäs sait ukko kun et antanut minulle aikaa kammata tukkaani aamuisin vaan nukkua röhnötit kun minä pyörin lasten kanssa ehtimättä ryystää edes kahvitilkkaakaan sillä aikaa kun itse istuit kahville lehden ääreen"... Minulla on syyllisyys toimintatavoistani, mutta en voinut uskoa että vaimo uskaltaisi mennä niin pitkälle että leikkaisi oikeasti upeat hiuksensa.

[QUOTE="nainen";26241982]Vaikka tämä onkin selvä provo, niin tiesikö vaimo että et halua hänen leikkaavan hiuksiaan lyhyiksi? Jos tiesi, niin ihmettelen miksi leikkasi. Miksi haluaa miehen silmissä näyttää ei-miellyttävältä.[/QUOTE]

Ihanko oikeasti ihmettelet? Ihan tosissasi? Jos sillä vaimolla ei siis ole ollut yhtään aikaa itselleen, eikä aikaa hoitaa hiuksia, niin siltikö sen pitäisi muistaa pitää ne hiukset pitkinä siksi, että näyttäisi miellyttävältä miehen silmissä? Sen miehen, joka ei viitsi järjestää sille vaimolle yhtään omaa aikaa?

Ai niin joo, saihan se akka sitä aikaa sieltä nyrkin ja hellan välistä liikaakin, kun ehti nehiukset leikata. Kovempi kuri vaan, seuraavasta kerrasta piiskaa vaan, saattaa tällä hiusimpotentillakin alkaa taas jöpöttää.

• Tykkää
Reactions: Corona77
[QUOTE="vieras";26241994]Onko aapee-mies määrännyt tähän saakka vaimonsa hiusmallista? Kuulostaa huolestuttavalta. Haluaisitko, että vaimo tekee kaiken kuten sinä haluat?[/QUOTE]

En ole! Vaimo on kuulunut näihin vannoutuneisiin pitkien kutrien kannattajiin ja oli todellinen yllätys kun leikkasi hiukset... tai oikeastaan, ei kai se yllätys ollut jos olisin tajunnut ottaa vaimon puheet tosissaan. Nyt saan kärsiä seurauksista ja tuskin vaimokaan oikeasti tukastaan tykkää. Kunhan halusi kiusata minua.

[QUOTE="hoo";26241995]Ihanko oikeasti ihmettelet? Ihan tosissasi? Jos sillä vaimolla ei siis ole ollut yhtään aikaa itselleen, eikä aikaa hoitaa hiuksia, niin siltikö sen pitäisi muistaa pitää ne hiukset pitkinä siksi, että näyttäisi miellyttävältä miehen silmissä? Sen miehen, joka ei viitsi järjestää sille vaimolle yhtään omaa aikaa?

Ai niin joo, saihan se akka sitä aikaa sieltä nyrkin ja hellan välistä liikaakin, kun ehti nehiukset leikata. Kovempi kuri vaan, seuraavasta kerrasta piiskaa vaan, saattaa tällä hiusimpotentillakin alkaa taas jöpöttää.[/QUOTE]

Jos miehelle hiukset on tärkeät, niin miksi toimia noin typerällä tavalla että "kostoksi" menee muuttamaan radikaalisti ulkonäköään? Typerä ja lapsellinen toimintatapa. Mutta selvästikään parisuhde ei ole kunnossa.

[QUOTE="nainen";26242007]Jos miehelle hiukset on tärkeät, niin miksi toimia noin typerällä tavalla että "kostoksi" menee muuttamaan radikaalisti ulkonäköään? Typerä ja lapsellinen toimintatapa. Mutta selvästikään parisuhde ei ole kunnossa.[/QUOTE]

En ole erityisesti koskaan korostanut vaimolle pitkien hiusten kauneutta. Nyt vasta havahduin siihen miten pitkät hiukset tekevät naisen ja vaimo on aina ollut itse pitkien hiusten fanittaja enemmänkin. Olen pitänyt siitä. Tämä oli niin selvä provo vaimolta minua kohtaan ettei hän voi taatusti olla tyytyväinen noissa hiuksissa verraten miten upea ilmestys hän oli pitkissä hiuksissaan! Hän tiesi sen itsekin... Harmi vain etten ole antanut hänelle aikaa hoitaa hiuksiaan vaan pidin niitä itsestäänselvyyksinä. Eihän miehet mitään tajua kun ei tarvitse kuin pesaista nopeaan oma sänki.

[QUOTE="Noo";26242020]On se harmi, etteivät vanhempasi rakastaneet sinua sellaisena kuin olit.[/QUOTE]

Harmi kun vaimo rakasti itseään erityisesti pitkähiuksisena. Miten sitten suhtautua lapselliseen reaktioon leikata tukka josta ei itse oikeasti tykkää?

Yhteistyössä