M
mies26vevvv
Vieras
Viikonloppuna avovaimoni meni pettämään minua eksänsä kanssa, järkyttävässä humalassa. Nyt ollaan tässä pari päivää asiaa pureskeltu ja tänään oli pakko ottaa yhteyttä kriisikeskukseen, että saa jonkun ulkopuolisen näkökulmaa asioihin.Huomiseksi onneksi sai jo ajan. Sunnuntaista asti olen itse elänyt täydessä tyhjyydessä ja en enää tänään pystynyt töihinkään menemään. Tiedän sen että voin antaa tämän hairahduksen hänelle anteeksi, koska rakastan häntä ja hänen 6-vuotiasta tytärtään todella paljon. Lisäksi oma asuntoni on tällä hetkellä myynnissä ja oli suunnitelmissa ostaa yhteinen asunto ennenkuin tämä pettäminen tapahtui.
Haluaisinkin nyt neuvoja siitä että miten terapiassa/kriisikeskuksessa suhtaudutaan tälläiseen? Mitä minun pitää sanoa kun huomenna sinne yhdessä astelemme? Kyselläänkö siellä vai pitääkö meidän itse kertoa jotain?
Mitä mieltä olette taas minun tilanteesta? Olenko itsetunnoton luuseri kun pystyn antamaan tälläisen vielä anteeksi vai mikä olen? Olen kuitenkin vasta 26 vuotias mies, mutta pettämisen myötä hävisi kyllä kaikki pohja elämältä. Menetän perheeni sekä kotini ja entiseen myynnissä olevaan asuntooni en pysty mitenkään enää palaamaan.
Haluaisinkin nyt neuvoja siitä että miten terapiassa/kriisikeskuksessa suhtaudutaan tälläiseen? Mitä minun pitää sanoa kun huomenna sinne yhdessä astelemme? Kyselläänkö siellä vai pitääkö meidän itse kertoa jotain?
Mitä mieltä olette taas minun tilanteesta? Olenko itsetunnoton luuseri kun pystyn antamaan tälläisen vielä anteeksi vai mikä olen? Olen kuitenkin vasta 26 vuotias mies, mutta pettämisen myötä hävisi kyllä kaikki pohja elämältä. Menetän perheeni sekä kotini ja entiseen myynnissä olevaan asuntooni en pysty mitenkään enää palaamaan.