[QUOTE="vieras";23788485]Miksei? Haluan kuitenkin saada lapsia, olen aina halunnut eikä iän puolesta ole aikaa odottaa kymmentä vuotta, tuskin viittäkään. Sen verran miestä jo tunnen (reilu vuosi oltu yhdessä) että tiedän, että hänestä tulisi ihan mahtava isä. En nyt kuitenkaan sitä tyyppiä ole, joka lasta rupeaisi tekemään kenen tahansa yhdenyönhoidon kanssa vaan koska vauva on pakko saada.
Musta olis silti aika paska nakki jos se huumaava rakkauden tunne sattuisikin kohdalle vasta vanhainkodissa ja sitä ennen olisin venaillut koko ikäni kun sensijaan olisin voinut elää ihan hyvässä parisuhteessa ihan hyvää perhe-elämää.
Osittain ajatteluuni vaikuttaa varmaan se, että mulla on ollut muutama todella kamala suhde (persoonallisuushäiriöisen ja alkkiksen kanssa) joten tämä nykyinen elo tavallisen, tasapainoisen, kivan ja sopuisan miehen kanssa tuntuu niihin verrattuna aivan ihanalta vaikkei mitään suurta rakkauden huumaa olekaan. Enempi sellaista pientä hykerrystä ajoittain että oijoi kun tuo on kiva tai söpö. Suurta rakkautta en ole tuntenut koskaan kehenkään sellaiseen mieheen, jonka kanssa olisin onnistunut pääsemään suhteeseen. Sikälikin tuntuu vähän typerältä jäädä sitä odottamaan, kun mulla nyt on kuitenkin mies, jonka kanssa on hyvä elää ja jonka kanssa olen paljon onnellisempi kuin yksin tai muiden "kokeilemieni" miesten kanssa.[/QUOTE]
Tilanteesi kuulostaa aika samalta kuin omani. Exäni oli myöskin kaikkea muuta kuin turvallinen ja ikääkin tosiaan jo on. Siksi poHdin juurikin tätä, että jos löytää kivan miehen jonka seurassa viihtyy ilman että (vielä ainakaan) mitään rakastumista on ehtinyt tapahtua niin onko kuitenkin ok alkaa seurustella ja o haaveilla tulevasta kivan miehen kanssa jonka kanssa viihtyy...