V
vierailija
Vieras
Ahdistaa tänään alkava kesäloma ja oma parisuhde!
Arki menee vielä jotenkin kun työt ja kaikki muu kiire vievät ajatukset muualle. Mutta tuleva loma ahdistaa jo etukäteen. Kun suhde on tässä jamassa, mistään kivasta kesäsuunnitelmasta ei oikein saada sovittua. En haluaisi istua koko kesää kotona, mutta puolisosta ei saa irti, mitä hän haluaisi tehdä. Mihinkään hän ei ainakaan tunnu sitoutuvan.
Ajatus siitä, että olisimme koko loman yhdessä kotona, tuntuu kamalalta. Mutta yhtä kamalalta kuulostaa sekin, että lähtisimme lomamatkalle huonossa ilmapiirissä. Lapset ovat vielä niin pieniä, etten halua lähteä heidän kanssaan yksin mihinkään. Lasten takia eroaminenkaan ei houkuta.
Miten te muut samankaltaisessa tilanteessa olevat olette ratkaisseet kesäloman?
Arki menee vielä jotenkin kun työt ja kaikki muu kiire vievät ajatukset muualle. Mutta tuleva loma ahdistaa jo etukäteen. Kun suhde on tässä jamassa, mistään kivasta kesäsuunnitelmasta ei oikein saada sovittua. En haluaisi istua koko kesää kotona, mutta puolisosta ei saa irti, mitä hän haluaisi tehdä. Mihinkään hän ei ainakaan tunnu sitoutuvan.
Ajatus siitä, että olisimme koko loman yhdessä kotona, tuntuu kamalalta. Mutta yhtä kamalalta kuulostaa sekin, että lähtisimme lomamatkalle huonossa ilmapiirissä. Lapset ovat vielä niin pieniä, etten halua lähteä heidän kanssaan yksin mihinkään. Lasten takia eroaminenkaan ei houkuta.
Miten te muut samankaltaisessa tilanteessa olevat olette ratkaisseet kesäloman?