E
epätoivo
Vieras
Ollaan mieheni kanssa ajauduttu kyllä niin syvälle tähän kriisiin, ettei tosikaan.
Meillä on lapsia. Seksiä ei ollenkaan. Ei varsikaan puhuta ikinä seksistä tai mistään siihen liittyvästä. Näin on ollut puoli toista vuotta. Sitä ennen mentiin naimisiin ja sen jälkeen olin raskaana jne.
Myös ennen esikoisen syntymän jälkeen oli pitkä "kämppiskausi", mutta juuri ennen naimisiin menoa saatiin asiat hyvin rullaamaan ja nyt taas oillaan tässä.
Molemmat niin lukossa, niin lukossa, että ei ole hajuakaan miten ja mistä tätä lähtis purkamaan. En ole kellekään ystävälle/kaverille tästä puhunut. Pidän tätä jokseenkin nolona
Välillä mietin onko rakkauskin kuollut, mutta ajatus elää ilman miestäni, tuntuu aivan hirveältä. Mielummin pistäisin kaikkeni tähän liittoon, ennen kuin lähtisin edes harkitsemaan eroa.
Mikä tämän jään murtaa :'(
Meillä on lapsia. Seksiä ei ollenkaan. Ei varsikaan puhuta ikinä seksistä tai mistään siihen liittyvästä. Näin on ollut puoli toista vuotta. Sitä ennen mentiin naimisiin ja sen jälkeen olin raskaana jne.
Myös ennen esikoisen syntymän jälkeen oli pitkä "kämppiskausi", mutta juuri ennen naimisiin menoa saatiin asiat hyvin rullaamaan ja nyt taas oillaan tässä.
Molemmat niin lukossa, niin lukossa, että ei ole hajuakaan miten ja mistä tätä lähtis purkamaan. En ole kellekään ystävälle/kaverille tästä puhunut. Pidän tätä jokseenkin nolona
Mikä tämän jään murtaa :'(