parinvaihto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yllätetty vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yllätetty vaimo

Vieras
Tuli sitten tällainenkin omalla kohdalle. Olen ollut suhteessa kohta 8 vuotta, viimeiset neljä vuotta aviossa. Meillä ei ole lapsia. Seksielämämme on hyvin vireää ja mielestäni monipuolista. Ei siis tosiaan mitään saunan-jälkeen-peiton-alla-pimeässä hommaa. Tosin nautintomme ovat vain meidän kahden välisiä.

Mieheni yllätti minut kysymällä, olisinko kiinnostunut kokeilemaan parinvaihtoa ja/tai mahdollista ryhmäseksiä. Olen varmaan vieläkin jonkinasteisessa shokissa. Ensimmäinen ajatukseni on, että en ole jotenkin riittävä miehelleni, vaikka hän kyllä kovasti vakuutti, että kyse ei ole siitä.

En ole koskaan en edes ajatellut kyseistä asiaa, mutta nyt sitten kai täytyy. Mitä tästä nyt niin kuin pitäisi ajatella? Onko jollain kokemusta, miten se vaikutti teidän suhteeseen, uutta potkua vai suhde karikoille? Päässä on tällä hetkellä miljoona kysymystä, en nyt oikein tiedä edes mitä tähän pitäis kirjoittaa..

Alkuperäinen kirjoittaja yllätetty vaimo:
Tuli sitten tällainenkin omalla kohdalle. Olen ollut suhteessa kohta 8 vuotta, viimeiset neljä vuotta aviossa. Meillä ei ole lapsia. Seksielämämme on hyvin vireää ja mielestäni monipuolista. Ei siis tosiaan mitään saunan-jälkeen-peiton-alla-pimeässä hommaa. Tosin nautintomme ovat vain meidän kahden välisiä.

Mieheni yllätti minut kysymällä, olisinko kiinnostunut kokeilemaan parinvaihtoa ja/tai mahdollista ryhmäseksiä. Olen varmaan vieläkin jonkinasteisessa shokissa. Ensimmäinen ajatukseni on, että en ole jotenkin riittävä miehelleni, vaikka hän kyllä kovasti vakuutti, että kyse ei ole siitä.

En ole koskaan en edes ajatellut kyseistä asiaa, mutta nyt sitten kai täytyy. Mitä tästä nyt niin kuin pitäisi ajatella? Onko jollain kokemusta, miten se vaikutti teidän suhteeseen, uutta potkua vai suhde karikoille? Päässä on tällä hetkellä miljoona kysymystä, en nyt oikein tiedä edes mitä tähän pitäis kirjoittaa..

Suosittelen, että kokeilet parinvaihtoa ja ryhmäseksiä. Se on ihana kokemus, varmasti jäät koukkuun ja tulee katsastettua, onko naapurin miehellä isompi kyrpä kuin omalla miehelläsi.

Itelle on tullu joskus parinvaihto kanssa mieleen. Tällöin suhde on pääsääntöisesti ollut loppumassa tai muuten vaan tosi väljähtynyt.

Olenkin ajatellut, että onko tässä tilanteessa parinvaihdon tiedostettu tai tiedostamaton motiivi: "No kun tästä ei kerran mitään kuitenkaan tule, niin käytän tota toista vaihtokauppatavarana ja niin saan panna jotakin toista ihan luvan kanssa".

Mielestäni miehesi on tosi rohkea,kun uskaltaa ehdottaa.Mahtavaa,useinhan sitä vaan
käydään itse vieraissa!Nyt miehesi kertoo sulle että haluaa SULLE seksuaalista nautintoa,saat kokeilla miltä se vieras kalu tuntuu,tottakai hän varmaan itsekin haluaa
kokeilla vierasta pimppaa,kokeilkaa ainakin aluksi toisen parin kanssa yhdessä ja erikseen tai ottakaa ensin mukaan mies,siten voit olla sata varma että miestäsi todella kiihottaa se kun sun pillua hoidetaan.
"koukkuun" jäämistä on turha pelätä,paljon todennäköisempää on että jää "koukkuun"
omilla retkillä vieraissa,nythän tämä on teidän oma harrastus siinä missä lenkkeily tms.
Mikään ei ole sen ihanampaa kuin nähdä kun omaa rakasta vieras kulli pitää hyvänä ja kun voi olla itse siinä mukana tuottamassa tyydytystä.
Ryhmän/vaihdon jälkeen seksinne tulee olemaan entistä kiihkeämpää!
Ja nämä kaikki omasta kokemuksesta,saa kysyä lisää...

Parinvaihto, kimppakivat ja kolmannet ovat ehdottomasti parempi vaihtoehto kuin veirailla käyminen ja pettäminen.
Jos noista kahdesta pitää valita.
Pettäminen on aina toisen lyttyyn lyömistä, kunnioituksen aliarvioimista ja erittäin raukkamaista.

Mieheni yllätti minut kysymällä, olisinko kiinnostunut kokeilemaan parinvaihtoa ja/tai mahdollista ryhmäseksiä. Olen varmaan vieläkin jonkinasteisessa shokissa.

Sehän on vain ilmoille heitetty kysymys, ei siitä kannata hermostua. Oliko kysymyksen takana miehesi halu kokeilla ko. asiaa vai oliko kysymys vain yleisenä keskusteluaiheena?

Ensimmäinen ajatukseni on, että en ole jotenkin riittävä miehelleni, vaikka hän kyllä kovasti vakuutti, että kyse ei ole siitä.

Sinuna minä uskoisin miestäsi, jos hän niin sanoo. Kaikki ihmiset eivät ole yksiavioisia seksin suhteen, vaikka pystyvätkin yksiavioisiin suhteisiin ja haluavat sillä tavoin kumppaninsa vuoksi elää.

En ole koskaan en edes ajatellut kyseistä asiaa, mutta nyt sitten kai täytyy.

Ei täydy. Jos ajatus on epämiellyttävä tai ahdistava, ei sillä kannata päätään vaivata. Todeta vain, ettei se ole itselle sopivaa toimintaa.

Hei vaan kaikille! Shokista on toivuttu..

Tässä kun on nyt hetken aikaa ajatus mielessä kypsytellyt, niin alkaahan se aika kiihottavalle tuntua. Ainoa mikä tässä nyt vielä arvelluttaa, on se, että on eria asia ajatella jotain asiaa kiihottavana tai fantasioida siitä, kun oikeasti lähteä toteuttamaan. Olo on kuin taas muinoin ensimmäisillä treffeillä, perhosia vatsanpohja täynnä. Mutta onneksi hyvällä tavalla täynnä.

Miehen kanssa ollaan jutusteltu, minä en ole vielä täysin sataprosenttista lupaa antanut. Kai se joku siveyden sipuli yrittää vielä nostella päätään. Toisaalta koko ajan päässä ajatus, että kerranhan täällä vaan ollaan ja kaikkea (melkein) pitää kokeilla. Ainakin sen yhden kerran. Katsellaanhan mitä tästä tulee..kiitokset kaikille kommenteista, niistä sai ajattelemisen aihetta moneen suuntaan.

Hei vaan kaikille! Shokista on toivuttu..

Tässä kun on nyt hetken aikaa ajatus mielessä kypsytellyt, niin alkaahan se aika kiihottavalle tuntua. Ainoa mikä tässä nyt vielä arvelluttaa, on se, että on eria asia ajatella jotain asiaa kiihottavana tai fantasioida siitä, kun oikeasti lähteä toteuttamaan. Olo on kuin taas muinoin ensimmäisillä treffeillä, perhosia vatsanpohja täynnä. Mutta onneksi hyvällä tavalla täynnä.

Aika nopeasti teet päätöksiä jotka saattavat vaikuttaa suhteeseen loppuelämän ajan, hyvässä tai huonossa.

Eli juttelisin tuota asiaa kyllä enemmän halki, eri puolia ja skenaarioita. Tutuilla kokemukset ovat olleet aika fifty-fifty, osa on tykännyt (ihan jees), toisilla on tullut pahojakin riitoja.

Isukki34 kirjoitti oikein, ota nyt aikalisä.
Mieti asiaa, anna kypsyä ja katsele eri kanteilta missä menette.
Ensiarvoisen tärkeää on luottamus miehesi kanssa, kuten myös kunnioitus toisianne kohtaan. Keskustelkaa avoimesti eri näkökannoilta, mitä fiiliksiä se saattaa tuottaa.

Ja jos kaikki tuntuu olevan kohdallaan, etsikää ehdottoman luotettava kumppani. Sekoilemaan ei kannata lähteä. Usein tällaiset ikäiseni ovat asiaa miettineet jo tarpeeksi, luottamus ja kaikki kohdallaan, silloin sitä myös tapahtuu ja siitä pystyy nauttimaan kunnolla.

Omalta kohdalta tyytyisin fantasioihin jos tarvetta tulisi.Jos olisi nyt oma naisystävä,en häntä laittaisi muitten nussittavaksi.Luultavasti koko ajatuskin loukkaisi naista.Parisuhteessa,nainen tulee hyvin nussittuna siippansa viereen,kehuu,kyllä teki hyvää,millainen mies haluaa tollasta?

Kokeilkaa ensin fantasioina ja leikkeinä. Olemme naisystävän kanssa leikkineet roolileikkejä, jossa toinen on ollutkin joku toinen. Tai sitten panon aikana voit kertoa, miten olet saanut vierasta munaa vaikkapa työpaikalla (ja samalla tietysti tarkkailla, miten miehesi sen ottaa).

Sekin kannattaa ottaa huomioon, että jos te arvioitte tämän jutun väärin, niin suhteenne saatta mennä lopullisesti poikki sinä iltana kun harrastatte parinvaihtoa livenä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mies 50 /yllätetty vaimo:
Mieti asiaa, anna kypsyä ja katsele eri kanteilta missä menette.
Ensiarvoisen tärkeää on luottamus miehesi kanssa, kuten myös kunnioitus toisianne kohtaan. Keskustelkaa avoimesti eri näkökannoilta, mitä fiiliksiä se saattaa tuottaa.

Tämä on hyvä neuvo. Varsinkin, koska pieni määrä mustasukkaisuutta on jo 'sisäänrakennettuna' ihmiseen, on hyvä keskustella etukäteen, miten niitä tuntemuksia käsitellään JOS ne aiheuttavat kitkaa tai pahaa oloa. Myös mahdolliset ihastumisen tunteet kannattaa käsitellä ja jos omassa suhteessa on epävarmuutta tai epäluottamusta, ei koko hommaan kannata lähteä lainkaan.

Mitään tunteita ei pidä väkisin tukahduttaa, vaan tuoda esiin ja keskustella, sekä etukäteen että mahdollisen parinvaihdon jälkeenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Mies 50 /yllätetty vaimo:
Ja jos kaikki tuntuu olevan kohdallaan, etsikää ehdottoman luotettava kumppani. Sekoilemaan ei kannata lähteä. Usein tällaiset ikäiseni ovat asiaa miettineet jo tarpeeksi, luottamus ja kaikki kohdallaan, silloin sitä myös tapahtuu ja siitä pystyy nauttimaan kunnolla.

Parinvaihdossa on kyseessä yleensä vähintään 4 ihmisestä, niin monen persoonallisuuden yhteensovittaminen on haasteellista. Osa haluaa aktia jo ensi tapaamisella, osa haluaa tutustua pidempään ennen seuraavan askeleen ottamista.

Joskus voi jopa turhautua siihen, ettei mieluista paria vaihtoon tunnu löytyvän. Joskus taas sopivat parit löytävät toisensa ja ystävystyvät muutenkin, viettävät yhdessä aikaansa jopa vaatteet yllä...

Joka tapauksessa luottamuksen lisäämiseksi kannattaa sopia asiat ensin oman kumppaninsa kanssa, sitten tehdä selväksi toiveensa toisen pariskunnan kanssa ja varmistaa, että kuka tahansa voi sanoa missä tahansa vaiheessa ja ilman perusteluja ei, jos siltä tuntuu, kenenkään loukkaantumatta.

Alkoholin nauttimista ja tarjoilua kannattaa pohtia ja puhua siitäkin etukäteen, onko valmis toimimaan täysin raittiina ja onko alkoholinkäyttö kaikilla muilla hallinnassa.

Suosittelen, että kokeilet parinvaihtoa ja ryhmäseksiä. Se on ihana kokemus, varmasti jäät koukkuun ja tulee katsastettua, onko naapurin miehellä isompi kyrpä kuin omalla miehelläsi.

Onko sillä koolla cm,,, nyt niin tärkeää. Tykkään katsella kulleja, netissä, missäs muuallakaan. Miehelläni on ihan kiva, naapurinnaapurin miehellä erilainen, kaareva.

Viimeksi muokattu:
Aluksi, en koskaan koskaan edes uneksinut näin. Nyt kuitenkin tuossa on kolme kovaa kullia, ja minä mukaanlukien kolme aika kosteaa... Yksi niistä on mieheni, 6v yhdessäolo, no parikertaa käynyt olen muuallakin "kalassa" Myös hän. Nyt aiomme kokeilla , on minua pyllyyn ja halulla laitettu, triplaa... Yksi suussa, toinen pyllyssä ja varsinainen ....

Suosittelen kokeilemaan ensin joko kolmattapyörää tai vaihtoehtoisesti vaikka sellaista juttua, että kutsutte jonkun toisen pariskunnan sinne teidän luoksenne harrastamaan seksiä yhtä aikaa teidän kanssa samassa huoneessa tai jopa samassa sängyssä, jos tämä ei tunnu kenestäkään häiritsevältä, niin tästä on sitten helppoa siirtyä luontevasti siihen parinvaihtoon tai 2+2 ryhmäseksiin (vaikka kesken aktin)...

Itse olen jäänyt näihin ryhmäleikkeihin "koukkuun" ja nykyisin pelkkä 1+1 seksi tuntuu kyllä aika laimealta, eli aina pitäisi olla vähintään se kolmaspyörä siinä leikeissä mukana...

Kuis olet Päivi päätynyt naapurin elintä kokeilemaan?
:)
no kun tossa kesähelteillä huomasin hänen nakuna pihallaan olevan. aurinkoa ottamassa. itseäni panetti niin, että laitoin vain kotioven avaimen ketjuun, ketjun kaulaan ja lähdin "sokeria" lainaamaan. muuta ei sitten tarvitukkaan. kyllä, se kaartui vasemmalle, mieheni sojottaa suoraan ja molemmat on ihana katsella.

Viimeksi muokattu:
[ Itse olen jäänyt näihin ryhmäleikkeihin "koukkuun" ja nykyisin pelkkä 1+1 seksi tuntuu kyllä aika laimealta, eli aina pitäisi olla vähintään se kolmaspyörä siinä leikeissä mukana...[/QUOTE]

Juu, tuo pitänee useimmilla paikkansa. Itse olen ollut mukana muutamia kertoja parin kanssa ja jo nyt tuntuu että yksi taitamaton, estoinen tai muuten arka nainen on aivan liian vähän.
Kun kerran saa sitä kakun kermaakin niin se kakkupohja maistuu kyllä aika kuivalta ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Päivi;10685533:
pitää aina olla hauskaa

Have a good time all the time. Se on se elämän tarkoitus.

Joo ei mua haittaa. Kukin tyylillään. Itsellä ei erityisemmin tämmöisiä fantasioita ole - ei sillä etteikö joskus olisi ollut, mutta on mulla ollut vaikka mimmosia joten ei tää päällimäiseksi ole noussut. Kerran baarissa puolitutun pariskunnan mies ehdotti mulle parinvaihtoa kännissä. Sen vaimo oli siinä vieressä (tunsin hyvin sen vaimon) ja ilmeistä oli että se oli hengessä mukana. Kaunis, kaunis nainen se oli, mutta reaktio oli mulla heti negatiivinen. Ei silti sillä, satavarmaa olis ollut että oma vaimoni ei olisi suostunut/halunnut. Joskus myöhemmin ollut tosta puhettakin.

Kukin siis tyylillään, mutta silti mä ihmettelen sitä, että missä nää kaikki parinvaihtajat ja kimppapanijat oikeen on. Vaikee jotenkin uskoa, että ne ihan "normaalia" porukkaa on. Ainakin tossa pariskunnassa se mies oli aika seko, onneksi nainen siitä pääsi eroon. Nainen varmaan olisi suostunut parinvaihtoon ihan siksi, että ensinnäkin miellyttäisi miestään + koska meillä oli aina ollut hiukan sellainen keskinäinen jännite. No olishan sitä naikkosta ollut ihan kiva nussia, mutta en kertakaikkiaan olisi voinut kuvitellakaan että se olisi nussinut mun rakasta vaimoa. Ja eipä olis antanutkaan. Jos me ees teoriassa tommosta haluttas, niin olis aika vaikee kuvitella, että löytyis sellainen vaihtopari että molemmat olis tyytyväisiä. Sen verran ronkeli mun vaimo on. Ja tuskin se suostuis ylipäätään lainkaan.

No tuommoisia ajatuksia heräs. Kai se sitten on niin, että noita parinvaihtajia ja kaiken maailman kimppapanijoita pyörii sitten siellä sun täällä, ehkäpä tossa mun naapurissakin just nyt kun verhot on alhaalla keskellä päivää. Kumma kyllä kun ei koskaan kerrostaloissa asuneena ole sellaiseen viittavaa toimintaa ollut. Taitaa kumminkin olla sellaista harvojen "herkkua".

Joillekkin kai seksi on harrastus sitten ja siksi on pakko kehittää erilaisia pelimuotoja. Luulen, kyllä että suurin osa näitä harrastavista on tunne-elämältään hiukkasen vajaita. Anteeksi nyt törkeä syytös, saapi kumota. Eikä se ollut edes syytös/väittämä - luulo vain.

Yhteistyössä