+- Parikymppisiä äitejä Espoosta juttukavereiksi :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hequ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hequ

Uusi jäsen
28.09.2012
2
0
1
Moikka!

Olen 21v ihan tavallinen nuori äiti Espoon keskuksen alueelta ja kaipaisin jotakuinkin samanikäisiä juttukavereita jakamaan ihan tavallisia arjen asioita ja ihan perushöpötyksiä niin lapsista mutta mieluiten myös ihan kaikesta muustakin :) Minulla on nyt 8kk ikäinen tyttövauva ja olen mammalomalla joten välillä aika käy hieman pitkäksi. Ystävilläni ei ole lapsia ollenkaan ja he ovat paljon töissä samoin kuin poikaystäväni joten kaikenlainen juttuseura on enemmän kuin tervetullutta. Välillä tuntee itsensä jopa hieman yksinäiseksi :D kun haluaisi jutella jonkun kanssa joka on samassa elämäntilanteessa. Tietenkin sitä voisi lähteä puistoilemaan ja ollaan niissä käytykin kuten myös avoimessa päiväkodissa mutta tuntuu että ainakin siellä tapaamani äidit ovat jo hiukan vanhempia ja siksi ehkä vähän vaikeaa ainakaan heti löytää yhteistä säveltä.
Olisi kiva löytää tyyppejä jotka ovat samalta alueelta niin voisi vaikka nähdäkkin! :)
Tai sitten perustaa oma FB ryhmä jos kiinnostusta löytyy, siellä yhteydenpito on ainakin musta helppoa ja mukavaa ja kaikki halukkaat pääsee mukaan :)

Mulle saa laittaa s. postia osoitteeseen hequuu@hotmail.com

Kaikenlainen juttuseura on tervetullutta, mutta ystäviäkään ei kyllä voi kauhean helposti olla koskaan liikaa!

Valitettavasti en käytä lainkaan messengeriä vaikka toi windows live tunnus sen mahdollistaakin :( muttamutta, mikä on toi pk-seudun FB ryhmä? Haeskelin aikaisemmin jotain mutta en oikeen löytänyt :)

Olisi kiva kyllä saada Espoolaisillekin oma ryhmä, jos vaan ihmisillä löytyy kiinnostusta :) mä oon ainakin ite niin aktiivinen FB käyttäjä että siellä olisi kiva jutskailla!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä