Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
naiset pystyy kaikkeen mihin miehetkin
Niin pystyy. Olen siitä erinomainen esimerkki.
Jos joku teistä miesoletetuista on tyttären isä, tietenkin toivotte lapsellenne tervettä itsetuntoa, rohkeutta ja halua tehdä sitä mitä haluaa.
Minulla ei ole enää mitään näyttämisen tarvetta elämässäni.
En ole yllytysjullu ja muiden ohjailtavissa.
Nyrkkeily on vastenmielinen ja brutaali laji. En pidä sitä urheiluna vaan raakana pahoinpitelynä.
 
vierailija
Niin pystyy. Olen siitä erinomainen esimerkki.
Jos joku teistä miesoletetuista on tyttären isä, tietenkin toivotte lapsellenne tervettä itsetuntoa, rohkeutta ja halua tehdä sitä mitä haluaa.
Minulla ei ole enää mitään näyttämisen tarvetta elämässäni.
En ole yllytyshullu ja muiden ohjailtavissa.
Nyrkkeily on vastenmielinen ja brutaali laji. En pidä sitä urheiluna vaan raakana pahoinpitelynä.
Kirkko€kaupunki-lehdessä on monta artikkelia Pariisin kisojen avajaiskohusta.
 
vierailija
Ihan on nainen syntyjään tämä algerialainen, jonka kotimaassa ei todellakaan sallita mitään sukupuolen vaihdoksia.

Tämä disinformaatiokampanja on yllätys yllätys, Venäjän käynnistämä.
 
vierailija
Onko olympiakomitea huomioinnut sellaisen seikan että esim Suomessa henkilö voi itse määrittää oman sukupuolensa, jolloinka passi on sen mukainen.
Jos vammaisille on parolympialaiset niin miksei voi olla muunsukupuolisille myös omat olympialaiset?
 
vierailija
Tästä kannattaa lukea:

Tässä ote:

"Accusations and assumptions about Khelif’s gender status, as well as recent rulings against her participation in international competition, have led many to question why she was included in the Paris Olympics at all. It’s important to note that, per one report, Khelif has a disorder of sex development (DSD), which means that while she was born a woman, she may nevertheless have XY chromosomes and elevated testosterone levels.

This may be confusing to those who were taught that women have two X chromosomes while men have an X and a Y chromosome. But according to medical experts there are indeed cases of women who have XY chromosomes who are able to give birth.

Khelif is neither trans (as some have misidentified), nor has she seemed to make any efforts to conceal her condition."
 
vierailija
Ei tässäkään paljoa ajatella sellaisten tunteita, jotka syntyvät joko rumina, epänaisellisina naisina tai jonka vanhemmat kasvattavat pojan tytöksi pienestä saakka. Takuuvarma silmätikku lapsena ja sitten kun vihdoin löydät paikkasi urheilussa - jossa olet oikeasti hyvä - aletaan huudella että olet mies etkä kuulu tänne.
 
vierailija
Nainen se algerialainen on kuten italialainenkin on. italialaisella on vaan nätimmät kasvonpiirteet mutta ei sillä ole tässä väliä!
algerialaisella on vähän rujo naama eikä paljon rintavarustusta mutta tietenkin housuissa on pilde kuten muillakin naisilla. aika julmaa sanoa että on mies jos naama on rujo. mun luokallakin oli pari pitkänaamaista tyttöä, ei olis naamasta uskonut tytöiksi mutta kyllä ne oli. yhdellä oli pulisongitkin! kameruunista kotoisin oleva tyttö.
 
vierailija
Ei tässäkään paljoa ajatella sellaisten tunteita, jotka syntyvät joko rumina, epänaisellisina naisina tai jonka vanhemmat kasvattavat pojan tytöksi pienestä saakka. Takuuvarma silmätikku lapsena ja sitten kun vihdoin löydät paikkasi urheilussa - jossa olet oikeasti hyvä - aletaan huudella että olet mies etkä kuulu tänne.
Luin Elon Muskin tyttären tarinan. Tytär vaihtoi sukupuolensa teini-iässä eikä halua enää olla isänsä kanssa missään tekemisissä. Hän kiittää koronavuosia siitä, että silloin tuli muutettua rakastavan äidin luo. Minäkin kiitän koronavuosia monesta asiasta. Karsin niinä vuosina elämästäni kaiken turhan sälän pois. KOK on todennut, että naisnyrkkeilijää on aiempina vuosina kohdeltu väärin, ja hänet poissuljettu aiemmista isoista kisoista täysin väärin perustein. Tällä palstalla kirjoittaa outoa porukkaa. Tänään yksi heistä inhoaa köyhiä, ja leveilee rahoillaan. Hän on iloinen, kun hintojen nousun takia vähävaraiset karsivat kauppareissujaan. Ei kannata tuhlata aikaansa typeriin keskusteluihin. Jos on varoissaan, on varaa käydä yksityisellä ja kalliisti laskuttavalla terapeutilla. Ehkä joku terapeuteista terapoi itseään tällä palstalla. Kun koko viikko tällä palstalla on jauhettu suklaan hinnasta, käyn ostamassa kaupasta jotain hyvää. Samalla ostan kauramaitoa kaakaota varten.
 
vierailija
Nainen se algerialainen on kuten italialainenkin on. italialaisella on vaan nätimmät kasvonpiirteet mutta ei sillä ole tässä väliä!
algerialaisella on vähän rujo naama eikä paljon rintavarustusta mutta tietenkin housuissa on pilde kuten muillakin naisilla. aika julmaa sanoa että on mies jos naama on rujo. mun luokallakin oli pari pitkänaamaista tyttöä, ei olis naamasta uskonut tytöiksi mutta kyllä ne oli. yhdellä oli pulisongitkin! kameruunista kotoisin oleva tyttö.
👍Kaikki ihmiset ovat kauniita. Toimittajaparat, jotka joutuvat vääntämään jonninjoutavia juttuja turhista kalapaliikeista.
 

Yhteistyössä