Pariisin Disneylandissa käyneitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matkakuumeinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

matkakuumeinen

Vieras
Kannattaako varata suosiolla matkatoimiston kautta valmis paketti hotelleineen ja lippuineen päivineen vai säästääkö paljon kuluissa, jos varaa matkat ja hotellin itse puiston ulkopuolelta? Esim. nyt näyttävät mainostavan alle 7v. ilmaiseksi Disneyn hotelleissa.

Joku 3-4 päivää olisi mukava viipyä ja nähdä Pariisia muutenkin päivän verran. Meitä on 2 aikuista ja 2 vielä alle kouluikäinen lapsi.

Olemme käyneet perheen kanssa jo 2 kertaa pariisin Disneylandissa. Molemmilla kerroilla varasimme matkat & majoituksen matkatoimiston kautta. 2 pv on minimi huvipuistoon , siellä on niin paljon katsottavaa / koettavaa. Ei tule paljoa halvemmaksi jos teet itse varaukset kuin matkatoimiston kautta. Varsinkin nyt kun on tarjousaika / ja 1 lapsi pääsee ilmaiseksi kahden maksavan aikuisen mukana. Näitä etuja mekin hyödynnettiin.

Meillä oli nuorimmainen alle kouluikäinen + 2 muuta jo koulussa. Muistavat nyt hyvin kaikki
Eiffeltornit yms. retket. Eli ihan pienen kanssa ei kannata , mutta huvipuistossa näkyikin pääsääntöisesti yli ratasikäisiä lapsia .

Sitten jos matkustat muulloin kuin matkatoimistojen tarjousaikojen ulkopuolella , eli maksat kaikista niin silloin tulee vähän halvemmaksi varata itse majoitus & matkat. Mutta jos saat
yhdenkin lapsen ilmaiseksi niin matkatoimiston kautta ehdottomasti.

Mukavaa matkaa Disneylandiin - se kannattaa varmasti !!

Yhteistyössä