?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Yö :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Yö :heart:
Hyi helvetti mitä kuraa. Ja kaikista pahin uikutus on se joutsenlaulu :x
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Yö :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Yö :heart:
Makuasia.Mun mielestä se voi olla kuraa mistä sinä pidät.Ei kait tässä ollut tarkoitus arvostella toisten mielipiteitä!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Yö :heart:
Makuasia.Mun mielestä se voi olla kuraa mistä sinä pidät.Ei kait tässä ollut tarkoitus arvostella toisten mielipiteitä!
Hah![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sonata:sonata arctica, stratovarius!!
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Yö :heart:
Hah![]()
Tuollaisesta bändistä en oo kuullutkaan. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja millanen:Mokoma, Stam1na , Maj karma, Herra Ylppö & Ihmiset , Kotiteollisuus, PMMP ....
Alkuperäinen kirjoittaja millanen:Mokoma, Stam1na , Maj karma, Herra Ylppö & Ihmiset , Kotiteollisuus, PMMP ....