Parhaimmat Komistusten-vaakatasoon-kellistys - vinkit :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaveripiirissä varmoiksi vinkeiksi havaitut:

- Hiukset kiharalla
- Tissit esillä (ei siis paljaana, eikä edes puoleksi, mutta näkyville, vaikka peitettynä kokonaan)
- Kauluspaita jostain syystä tuntuu kiehtovan miehiä! ;)

Eli esim. jokin seksikäs, vartaloa myötäilevä lyhythihainen paitapusero...

Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Laita kuvina vaihtoehdot, niin kyl me päätetään. :D

Siis vaatteista... Ei kuitenkaan tarvi sieltä baarista alkaa miesten kuvia lähetteleen, vaik kivaa sekin olis.

Sehän ois loistavaa jos miehetkin arvostelisitte :D

Mulla ei oo ehjää kameraa, mut päätin laittaa mustat caprit, limen vihreen topin mikä kiristetään alaosasta ja siihen sellanen bolero jos tulee vilu :) mustat korkkarit!

mulla ois kans samantyyliset ajatukset,,,, mutta kertokaa, miten se käytännössä hoidetaan tai siis MISSÄ? Kotiin en voi viedä (kotona ku on lapset ja mies). Ja jos sattuu, ettei "kellistyksenkään" kotiin voi mennä, niin voiko keskellä yötä vaan lampsia pokkana jonnekkin hotelliin ja kysyä vapaata huonetta?

Alkuperäinen kirjoittaja se muija:
mulla ois kans samantyyliset ajatukset,,,, mutta kertokaa, miten se käytännössä hoidetaan tai siis MISSÄ? Kotiin en voi viedä (kotona ku on lapset ja mies). Ja jos sattuu, ettei "kellistyksenkään" kotiin voi mennä, niin voiko keskellä yötä vaan lampsia pokkana jonnekkin hotelliin ja kysyä vapaata huonetta?

Öö, voi, toki :D

Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Mäkin kyl muistelisin, et viel yrititte miehes kans.. Nooh, mie tunnetusti en ain oo ajan tasalla kaikes tai sit sekoitan toiseen :p

Me muutettiin erilleen ja kävi selville että miehellä on 18v tyttöystävä, ei siinä mullaoo yksin paljon yrittämistä. Katellaan myöhemmin sit, nyt mä otan tästä kaiken irti :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Mäkin kyl muistelisin, et viel yrititte miehes kans.. Nooh, mie tunnetusti en ain oo ajan tasalla kaikes tai sit sekoitan toiseen :p

Me muutettiin erilleen ja kävi selville että miehellä on 18v tyttöystävä, ei siinä mullaoo yksin paljon yrittämistä. Katellaan myöhemmin sit, nyt mä otan tästä kaiken irti :flower:

Sua varten on parempi mies oottamassa, nyt nauti :) Kaikkea hyvää elämääsi ja etenkin tulevaan kesään :)

Mä kanssa luulen ettei sun tarvitse kauheasti ketään kellistää, lähinnä voi olla tota vaikeutta valita se paras vaihtoehto... :whistle:
Mut joo, ilolientä sit sopivissa määrin niin saat jotain irtikin. :p :D

varo vaan ettei käy niinko mulle kävi, tuo ukko läks vaan yhdeksi yöksi mun mukaan, nyt naimisissa, kolmas lapsi tulossa, talo..
Mä siis tulin sen kyydissä himaan ja se pomppas samalla pihalle ja sano kuskille että voip hakee huomenna, mää siltä kysyin sitten ku kuskisa oli männy että missäs se arveli nukkuu :laugh: no piti se sit viekkuun ottaa..

Mutsilla kävi vielä onnettomammin, se kysy junassa kelloa ja joutu naimisiin :o

Yhteistyössä