Parhaat rattaat?

• Viestiketjun aloittaja kohta siinä iässä
  • Ensimmäinen viesti
kohta siinä iässä
Elikkäs,

vielä käytössä brion combit mutta ei tykätä yhtään ja halutaan ostaa rattaat kun muksu on kohta siinä iässä. Kyselisinkin nyt teidän mielipiteitä minkä merkkiset ja malliset ois parhaimmat, kätevimmät kaupungilla jne.? Lenkkeillään joka päivä mutta myös kaupungilla ahtaissa paikoissa pyöritään lähes päivittäin... Ja autonhan ne pitäis tietty myös saada kätevästi. Mitään ihan lelu-sateenvarjoja en halua vaikka halpoja onkin.

:D

meillä brio ponyt ja oon tykänny. tosi ketterät ja menee pieneen tilaan..kaupungissa hyvät ja bussilla kulkiessa. huonoo se ettei saa ihan makuuasentoon, mutta ei ainakaan meitin poikaa haittaa nukkumasta vaikka jääkin aikas istuma-asentoon. kuomun saa erikseen, jonka meinaankin vielä ostaa. kori ei oo kauheen iso, mutta kulkee kyllä kaupunkireissu tavarat ihan hyvin. myös saattavat helposti kaatua taaksepäin esim.bussissa jos ei pidä kiinni.

meillä on käytössä emmaljungan scootterit ja on tosi hyvät.niissä on istuma sekä sellanen hiukan makaavampi asento,sekäkuomu ja 5-pistevaljaat jotka ainakin meillä ehdottomat.ja kunnon renkaat kulkee tosi hyvin myös lumessa.suosittelen näitä.

meillä on gracon matkarattaat,itse olen ainakin niistä tykäänyt. Ovat suht kevyet mutta kuitenkin tukevat. Mukana tuli kantokoppa että saa vauvallekin sitten matkayhdistelmävaunuiksi.(ollaan ajateltu toista lasta). Aika kalliit oli tosin.

carena
Mikäli haluat tukevat ja isorenkaiset rattaat, jotka kulkevat hyvin säässä kuin säässä, mutta mahtuvat myös pieneen tilaan ja ovat ketterät ahtaissa paikoissa, niin osta Carenan kolmipyöräiset rattaat.

Tosi hyvät! Voi kaupoissakin työnnellä ja käännellä yhdellä kädellä eikä tarvi venkslata kuten nelipyöräsiä (siis joissa ei käänny etupyörät).

Herculeksen kolmipyöräiset ovat kanssa hyvännäköiset, mutta ovat todella jäykät laittaa kasaan ja painavat nostaa takakonttiin.

Normaali hinta Carenan kolmipyöräsille on 199e.
(vrt. Hercules n.425e)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.03.2006 klo 07:41 leijona80 kirjoitti:
meillä on käytössä emmaljungan scootterit ja on tosi hyvät.niissä on istuma sekä sellanen hiukan makaavampi asento,sekäkuomu ja 5-pistevaljaat jotka ainakin meillä ehdottomat.ja kunnon renkaat kulkee tosi hyvin myös lumessa.suosittelen näitä.
:wave: minä myös!!

Ja lisäisin vielä, että mahtuu näppärästi autoon irrottamatta pyöriä ja nykyisin niihin saa sen jalkapeitteenkin.. Ei saanu vielä vuosi sitten... :'(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.03.2006 klo 20:37 eevin äiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.03.2006 klo 07:41 leijona80 kirjoitti:
:wave: minä myös!!

Ja lisäisin vielä, että mahtuu näppärästi autoon irrottamatta pyöriä ja nykyisin niihin saa sen jalkapeitteenkin.. Ei saanu vielä vuosi sitten... :'(
Meil kans. Tän vuoden malli ja jalkapeitekin ostettiin. Selkänojassa 3 asentoa.

aaretti
x-adventuren 3-pyöräiset. Kevyet, menee pieneen tilaan, kääntyvä etupyörä jonka saa myös lukittua. Ehdottoman kätevät kaupoissa ja muissa ahtaissa paikoissa liikkuessa. Isot ilmakumirenkaat- helppo liikkua kelillä kuin kelillä. :)

Meillä on Emmaljungan yhdistelmät, mutta mallista en ole tietoinen.
Ostettiin käytettyinä, eli ovat 3vuotta vanhat, ja aivan huippu kunnossa. Suosittelen siis Emmaljungaa, joska ne on tooooosi hyvät.

Ja mä kannatan muuten ehdottomasti ilmalla täytettäviä renkaita.
Menee pehmeämmin maastossa kuin kovapyöräiset.

meillä Brion Zenit kuomurattaat. aika kapeat joten mahtuu hyvin liikkumaan. oikein helppo työnnellä. ainoat puutteet on kiinteä aisa 8eli ei sa avaihdettua lapsen menosuuntaa ja pienehkö tavarakori. muuten aivan taivaalliset rattaat.

Yhteistyössä