M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:Meandeille ääni täältäkin =)
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:Meandeille ääni täältäkin =)
ja tilaus lähti? tarkistitko sähkiksestä olihan kaikki oikein?harmi ku et päässyt, meillä oli niiiin kivaa =)
Väännä vaan veistä haavassa..Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:ja tilaus lähti? tarkistitko sähkiksestä olihan kaikki oikein?harmi ku et päässyt, meillä oli niiiin kivaa =)
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:Meandeille ääni täältäkin =)
ja tilaus lähti? tarkistitko sähkiksestä olihan kaikki oikein?harmi ku et päässyt, meillä oli niiiin kivaa =)
niin oli![]()
![]()
ja mie unohin kysässä sen suklaakakun ohjeen![]()
miten mie unohinki... laitakko vaikka yyveenä
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Väännä vaan veistä haavassa..Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:ja tilaus lähti? tarkistitko sähkiksestä olihan kaikki oikein?harmi ku et päässyt, meillä oli niiiin kivaa =)
:kieh:
Meandit saa munkin äänen.
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:Meandeille ääni täältäkin =)
Huomasin..Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Väännä vaan veistä haavassa..Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:ja tilaus lähti? tarkistitko sähkiksestä olihan kaikki oikein?harmi ku et päässyt, meillä oli niiiin kivaa =)
:kieh:
Meandit saa munkin äänen.
huomasiks kuvan mun kakusta?profiilista löytyyvarmaan se ketju
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:Meandeille ääni täältäkin =)
Jep, oikein oli =)
Kamalaa kun työ häiritsee elämää... Seuraaville kutsuille tuun vaikka läpi harmaan kiven, tai sit täytyy emännöidä kutsut itse =)
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:tuuuu, mä pidän varmaan lokakuussa, kun ystävä on uusi esittelijä =)
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:Meandeille ääni täältäkin =)
Jep, oikein oli =)
Kamalaa kun työ häiritsee elämää... Seuraaville kutsuille tuun vaikka läpi harmaan kiven, tai sit täytyy emännöidä kutsut itse =)
tuuuu, mä pidän varmaan lokakuussa, kun ystävä on uusi esittelijä =)
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:Saisko tohon aiheeseenkin liittyviä kommentteja kiitos...
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:tuuuu, mä pidän varmaan lokakuussa, kun ystävä on uusi esittelijä =)
Lupaatko tehdä jonkun hienon kakun sittenkin..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja memmu:Saisko tohon aiheeseenkin liittyviä kommentteja kiitos...
me kaikkihan ollaan kommentoitu että meandi on yksinkertaisesti kivoin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja memmu:Saisko tohon aiheeseenkin liittyviä kommentteja kiitos...
me kaikkihan ollaan kommentoitu että meandi on yksinkertaisesti kivoin![]()
Juu.. mut sitte tää muuttu joksiki ihme kakku keskusteluksi.. öh...