Kuinka monta vierasta olette kutsuneet kotimyyntitilaisuuteen, (esim Me&I, Partylite)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meillemyös
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

meillemyös

Vieras
Itse haluaisin pitää lastenvaatekutsut siinä mielessä, että tutustuisi naapuriston puolituttuihin, mutta mietin, että kuinka monta vierasta kannattaa kutsua. Jos kutsuu paljon, ja sitten tuleekin liikaa väkeä tai vastakohtana jos moni peruukin tulonsa ja kutsuilla on vain pari vierasta. Unohtaisikohan koko jutun, kun pitää jo valmiiksi pohtia.

Riippuu ovatko puolitutut miten lähiaikoina ko.kutsuilla jo muualla käyneet ? Minulla ollut sellaisiakin kertoja että puolet on jättänyt tulematta ja osa vielä ilmoittamatta ....

Eli jos haluat 5 tuttua paikalle on kutsuttava vähintään 8.

Mä kutsuin 13 ja 7 saapui paikalle, saapumatta jättäneet perui ihan viime tingassa tai eivät ilmoittaneet ollenkaan. Kannattaa kutsua reilusti, koska aina osa jättää tulematta!

Minä kutsuisin paljon vieraita, että edes olisi muutama vieras todellisuudessa. Vieraille korostaisin, ettei ole pakko velvollisuudesta mitään ostaa, mutta lähtekää vaikka samalla kahvikupposelle. Kerrot suoraan myös tuon tutustumisajatuksesi. Näin voisit saada joitakin tulemaan jo ihan sen takia.

Yhteistyössä